Raskausaivot jo nytJa huomasin just että oon merkannut noi kaikki testit marraskuulleelän ihan omissa maailmoissa.
Tosi hyvin on vahvistunut sielläkin! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Raskausaivot jo nytJa huomasin just että oon merkannut noi kaikki testit marraskuulleelän ihan omissa maailmoissa.
Tosi hyvin on vahvistunut sielläkin! 
Ihan totta, odotetaan innolla näitä seuraavia kuukausia, miten sitä ees selviääRaskausaivot jo nytTosi hyvin on vahvistunut sielläkin!
![]()
Hyvältä näyttää tummuminenHmmTässä vielä
View attachment 128745
Ehdin kuvata tän päivän testin kyllä vasta testiajan jälkeen, eikä ero ole todellakaan yhtä huomattava kuivissa testeissä.

Joo tää taulukko on just hyvä! Oon kans miettinyt et ite meen varmaan tuolla aika alarajoilla, eli hcg voi olla vkolla 6 sama mitä jollain toisella on jo vkolla 4. Yksilöllisiä eroja. Kiitos tästä taulukosta!@Mymmmeli just näin.Normaalin vaihteluväli hcg-määrissä kun on tosi hurja. Esim tää kuva kertoo aika hyvin siitä, miten isoja erot voi olla ihan tavallisissa raskauksissa.
View attachment 128757
Mulla haalistui dpo 10 -> 11, mut dpo 12 oli tuplavahva verrattuna dpo 10 ja vahvistui siitä asti.@Däumeline kiitos tiedosta, mulla on enää yksi e@h jäljellä, joten säästänkin sen huomiselle
Ei nyt hyvältä vaikuta, PC näyttää haaleammalta. Mutta OneStep vahvistunutOli huomattavasti pidempi rakkoaika kuin aiempina aamuina (n. 6h vs 3h).
View attachment 128750
Toisaalta tän aamun PC:ssä myös kontrolli on haaleampi… Mutta silti toivoin edes yhtä vahvaa kuin eilen
Ei olisi pitänyt lähteä tähän joka päivä testaamiseen, mutta lähdinpä siltiJa nyt on vaikea lopettaa, kun tilanne näyttää huolestuttavalta.
Täällä viikkodigi antoi vielä tänään 2-3, mutta on vasta 4+6 / dpo20Keskiviikkona on kuitenkin se gyne/ultra niin en varmaan osta uutta testiä, vaikka mieli tekis
![]()

Joo mulla tuli trisomia vauvasta dpo20 3+ digiin niin siksi tein sen tänäänVarmasti sulle tuttu graafi, mut jätän tän nyt vaan tähän.Eli hurja päällekkäisyys siinä, tuleeko tietyllä hcg-määrällä 2-3 vai 3+. Ja ihan normaali tulos anyway toi 2-3 tuolla rv:lla.
Ihanaa että sulla on ihan kohta se gyne
View attachment 128783
On mulla mieltä rauhottamassa se taulukko, jossa on Hcg:n keskiverto päiviin nähden, jonka mukaan toi 3+ Hcg arvo ylitetään yleensä vasta dpo22, eli siksi en ole niin huolissani