Minäkin hyppään mukaan. Seitsemäs lapsi näyttäis olevan tulossa.
Mulla ei oo merkattu edellisten kuukautisten alkamisaikaa ylös, joten laskettu aika on mysteeri. Soitan ensi viikolla neuvolaan, jotta saisin ajan varhaisultraan lasketun ajan määrittämistä varten. Mutta oletan että elokuun alkupuolella on laskettu aika.
Jännittää ja pelottaa, meneekö kaikki hyvin. Mun kuopus täytti juuri 2v. Ennen hänen raskauttaan, koin kaksi keskenmenoa. Huomaa että niistä jäi jonkinlainen pelko, koska heti plussan jälkeen alkoi pelottaa miten käy. Mutta olen toiveikas ja haluan uskoa että kaikki menee hyvin.
Mulla ei oo merkattu edellisten kuukautisten alkamisaikaa ylös, joten laskettu aika on mysteeri. Soitan ensi viikolla neuvolaan, jotta saisin ajan varhaisultraan lasketun ajan määrittämistä varten. Mutta oletan että elokuun alkupuolella on laskettu aika.Jännittää ja pelottaa, meneekö kaikki hyvin. Mun kuopus täytti juuri 2v. Ennen hänen raskauttaan, koin kaksi keskenmenoa. Huomaa että niistä jäi jonkinlainen pelko, koska heti plussan jälkeen alkoi pelottaa miten käy. Mutta olen toiveikas ja haluan uskoa että kaikki menee hyvin.

Eräskin tuttu tapasi minut kuukautta ennen lapsen syntymää ja sitten kun tapasi minut vauvan kanssa, oli puulla päähän lyöty!

Oireena on tähän mennessä lähinnä hillitön väsymys.
Miehen vanhemmista ei aina tiedä - miehen sisko sai raskaudestaan kommentiksi äidiltään "voi ei, oletteko te ihan varmoja, että jaksatte?".
Mutta tiedämmepä etukäteen, ettei sitä kannata ottaa kovin tosissaan...