Elokuisten höpinäketju

Kyllä ne kunnon menkat alkoivat eli tämä oli kemiallinen raskaus. Ensi vuonna uutta yritystä.
Black HeartBlack Heart

Mun vuotoni loppui.
Eli paperiin jäi punaista kahdella vessareissulla. Ja sitten muuttui lopulta rusehtavaksi. Kunnes ei yhtään. Jos vähän syvemmältä pyyhkii, niin keltasen/vaaleanruskeaa valkovuotoa on.
Kivuista en tiedä, kun otin sen panadolin.

Niin. Ilmeisesti vuodot on yleisiä alkuraskaudessa?
Oon pari poikaa odottanut ja synnyttänyt, mut koskaan en oo vuotanut mitään ylimääräsiä.

Tänään kyllä kävin kävelyllä, oisko se sit voinu jotenkin laittaa verta liikkeelle. Tai sit se on alkava tyhjennysvuoto. Mene ja tiedä.

Muokattu viimeksi:
Black HeartBlack Heart

Mun vuoroni loppui.
Eli paperiin jäi punaista kahdella vessareissulla. Ja sitten muuttui lopulta rusehtavaksi. Kunnes ei yhtään. Jos vähän syvemmältä pyyhkii, niin keltasen/vaaleanruskeaa valkovuotoa on.

Oon pari poikaa odottanut ja synnyttänyt, mut koskaan en oo vuotanut mitään ylimääräsiä.

Tänään kyllä kävin kävelyllä, oisko se sit voinu jotenkin laittaa verta liikkeelle. Tai sit se on alkava tyhjennysvuoto. Mene ja tiedä.

Toivotaan ettei ala enää!

Mun on pakko nyt joka vessareissulla kytätä värjääntyykö paperi...

@Mamma39 Hämeessä pääsee varhaisultraan jos on polin asiakas vaikka olisikin luomualkuinen, ainakin ennen koronaa pääsi...

Juu, Hus hoitaja myönsi, että resurssipulan takia eivät nyt voi varhaisultraa tarjota. Harmillista. Mutta onneksi meillä nyt on sen verran varaa, että voimme mennä omakustanteisesti. Säästimme juuri IVF hoitokierroksen rahat Beaming Face With Smiling Eyes

Juu, Hus hoitaja myönsi, että resurssipulan takia eivät nyt voi varhaisultraa tarjota. Harmillista. Mutta onneksi meillä nyt on sen verran varaa, että voimme mennä omakustanteisesti. Säästimme juuri IVF hoitokierroksen rahat Beaming Face With Smiling Eyes

No se onkin ihan hyvä potti :D

Black HeartBlack Heart

Mun vuoroni loppui.

Toivottavasti tää olisi kuitenkin harmitonta. Peukut vielä pystyssä!

Kaikki raskaudet ei oo samanlaisia. Mulla heti alussa keskeytyneissä ei ollut mitään oireita, kaksosista vain lievää huonoa oloa ja tuulimunassa kaikki oireet ja huono olo koko ajan. Nyt on ollut ajoittain ikäviä menkkakipuja ilman vuotoa, mitä ei oo ennen ollut.
Eli en uskaltaisi ennustaa mitään aiempien raskauksien puolesta...
Useammassa virallisessa lähteessä mainitaan alkuraskauden vuodot ihan normaaleina.

Oletteko muut jo soittaneet neuvolaan? Minä olen lykännyt puhelua monestakin eri syystä, mutta pitäisi alkaa soitella. Neuvolankin sivuilla pyydetään olemaan yhteydessä heti, kun kuukautiset ovat jääneet pois, mutta ekalla kerralla terkka vähän naureskeli, kun soittelin viikon päästä siitä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Olin ilmeisesti hätäinen, vaikka ohje sivuilla on em.

Olen soittanut. Ihan jo siksikin kun toivoin et viikot tarkistetaan ja tiesin et neuvolassa on tiukkaa aikojen kanssa tällä hetkellä. Sinuna soittaisin, todennäköisesti tällä kertaa empaattisempi ja fiksumpi hoitaja vastaamassa joka osaa työnsä eli tietää et heti on hyvä soittaa.

Olen soittanut. Ihan jo siksikin kun toivoin et viikot tarkistetaan ja tiesin et neuvolassa on tiukkaa aikojen kanssa tällä hetkellä. Sinuna soittaisin, todennäköisesti tällä kertaa empaattisempi ja fiksumpi hoitaja vastaamassa joka osaa työnsä eli tietää et heti on hyvä soittaa.

Olen pieneltä paikkakunnalta ja terkka on sama. Ihan mukava noin muuten. Olen yrittänyt huomiseksi tsempata itseäni soittamaan, mutta on muitakin juttuja painamassa mieltä, kuin tuo esikoisen raskaudesta käyty puhelu. Mutta huomenna yritän, jos ehdin. Soittoaika on kovin lyhyt.

Vieläkö mahtuu joukkoon? Täältä löytyisi yksi viime viikolla plussannut ja kovasti jännittää, pysyykö kyydissä loppuun asti. Toivotaan parasta! Ja tosiaan minä jo hätähousuna soitin neuvolaan tällä kertaa heti kun vaan pystyin. Beaming Face With Smiling Eyes

Mä soitan neuvolaa vasta joskus ens viikolla, jos sinne asti päästään. Eka pitää tiistaina heti soittaa polille. Mikä nyt tulos mahtaakaan olla.

Tänään tasan viikko alkionsiirrosta.
Flo kertoo 3+6, mut mun mielestä on 3+5. Vasta! Ja tuntuu niinkuin tätä ois kestäny jo ikuisuus :Weary Cat Face:

Mulla tuli taas vähän rusehtavaa paperiin :sad001

Voi, toivottavasti on ohimenevää. <3 Itselläni tuli esikoisesta vuotoja ja kaikki meni silti hyvin, eli ei se aina ole ikävää. Mutta hermoja raastavaa ,nämä ensimmäiset viikot ovat melkoista tunteiden sekamelskaa, kun joka vessakäynnillä saa jännittää. Omat alavatsasäryt jatkuvat, joten ihan varma en ole kuinka itsellekään käy.

Vieläkö mahtuu joukkoon? Täältä löytyisi yksi viime viikolla plussannut ja kovasti jännittää, pysyykö kyydissä loppuun asti. Toivotaan parasta! Ja tosiaan minä jo hätähousuna soitin neuvolaan tällä kertaa heti kun vaan pystyin. Beaming Face With Smiling Eyes

Totta kai mahtuu mukaan, tänne jännittäjien ja hätähousujen sekaan vaan. Tervetuloa! <3

Mulla kans kipuilee nyt vähän vatsa. Laitoin kyllä cyclogestin ja oon loikoillu vaan reilun tunnin, niin tulee kiinnitettyä enemmän huomiota.

Smoothie, toivottavasti ois jotain harmitonta :red-heart:

Mulla tuli taas vähän rusehtavaa paperiin :sad001

Mulla tuli esikoisesta vuotoja alussa, etten tajunnut heti edes tehdä raskaustestiä. Luulin tosiaan silloin menkkojen alkaneen, kunnes tajusin testin tehdä siinä vaiheessa kun vuoto ei yltynytkään normivuodoksi. Toivotaan, että on ihan vaan sitä normaalia vaaratonta vuotelua sullakin. ❤️

Soitin tänään neuvolaan. Oon koko ajan käsittänyt että oon nyt 5+4 mut terkka väitti koneen antavan tuloksen 6+3. Netin raskauslaskuri sekä puhelimen sovellus antaa kyllä tuon 5+4 kun laskee viime menkoista tuon. Sain samalla myös ajan varhaisultraan aijemman keskenmenon vuoksi ennen joulua :Smiling Face With Smiling Eyes::Two-hearts:

Moikka,
Mä tuun kans tänne kurkistelemaan. Ihan alussa vasta 3+5 ja menkkojenkin pitäisi alkaa vasta tiistaina. Toivon ettei ala. Vuotoja ei ole ollut, mutta kolmessa edellisessä raskaudessa oli jokaisessa ruskeaa vuotoa. Kaksi lasta on, yksi raskauksista oli tuulimuna ja alkoi vuotamaan 4+ jotain. 6+ jotain todettiin varhaisultrassa tuulimunaksi. Ehkä vuotoa tuulimunaraskaudessa oli enemmän ja vatsakin oli kipeä. Raskausoireet vähäisemmät. Mutta nämä vuotelut ovat yleisiä ja kaikki saattaa silti olla oikein hienosti.

Moikka,
Mä tuun kans tänne kurkistelemaan. Ihan alussa vasta 3+5 ja menkkojenkin pitäisi alkaa vasta tiistaina. Toivon ettei ala. Vuotoja ei ole ollut, mutta kolmessa edellisessä raskaudessa oli jokaisessa ruskeaa vuotoa. Kaksi lasta on, yksi raskauksista oli tuulimuna ja alkoi vuotamaan 4+ jotain. 6+ jotain todettiin varhaisultrassa tuulimunaksi. Ehkä vuotoa tuulimunaraskaudessa oli enemmän ja vatsakin oli kipeä. Raskausoireet vähäisemmät. Mutta nämä vuotelut ovat yleisiä ja kaikki saattaa silti olla oikein hienosti.

Tervetuloa ja onnea! Toivotaan tosiaan et menkat pysyy poissa :smiling-eyes:
Jos saa kysyä niin miten paljon sulla oli onnistuneissa raskauksissa vuotoa? Entä tuulimunassa?

Mäkin tuun varovaisesti mukaan tänne. Aamulla tein positiivisen testin haaleella viivalla ja odottelen vahvistumista.

Esikoisen raskaudessa oli kiinnittymisen yhteydessä pientä verenvuotoa ja myös oletettujen kuukautisten aikaan. Nyt ei ole ollut pisaraakaan veristä vuotoa. Imetän vielä pari kertaa vuorokaudessa eikä kierrotkaan olleet palautuneet ihan normaaliin.

Tarrasukkia jokatapauksessa meille kaikille! :red-heart:

Takaisin