Kuulostaa jo liioittelulta että joka päivä pitäisi mittailla, vielä viisi kuukautta! Onhan se hyvä että seurataan mutta rajansa kaikella kun vain yksi arvo on ylittynyt rimaa hipoen. Kotona mitattujen arvojen perusteellahan sinun ruokavalio näyttäisi olevan kutakuinkin kunnossa, vain pientä viilausta iltapalaan joka sekin selviää vain kokeilemalla niin hyvä tuleeItelläki meni pari pv että alko "hyväksyä" radin.. Mulla paasto oli 5.4 ja se raja 5.3. Kaikki muut reippaasti alle ja pysynykki vajaan 2vk. Paasto välillä ylittiny/ollu rajalla. Eilen kävin pikaseen neuvolassa, oletin että mittaaminen kotona höllentyis. Mutta ei synnytyksee asti pitäs päivittäin mittailla melkeen joka välissä. Itestä se tuntuu kyl ni turhalta ku paastossa vaa ylityksiä mut ei muuten. Paaston tarkempi seuraus kyllä omalla kohdalla riittäisi..
Näitä ihme nipoja saattaa neuvoloista löytyä.. Oma th-kätilö näytti todelliset karvansa tänään kun pissassa oli sokerit yhdellä plussalla. Kaikui kuuroille korville kaikki mitä kerroin, viis veisasi siitä kun sanoin että minulla on sokerit tulleet jokaisessa raskaudessa helposti läpi ja kolmessa raskaudessa olen rasituksessa käynyt eikä arvoissa ole ollut sanomista. Ei ollut mitään merkitystä sillä että olen tässä raskaudessa pystynyt vasta viikon verran syömään suht normaalisti, kahden kuukauden paaston jälkeen en todellakaan ole katsonut mitä olen suuhuni laittanut vaan syönyt hyvällä omallatunnolla juuri sitä mitä on ruokana ollut ja mitä on tehnyt mieli. Kerroin eläneeni kuluneen viikon aikalailla vapaasti syömisen suhteen kun kerrankin syöty eväs on toistaiseksi pysynyt sisällä. Ensimmäisenä ei ollut mielessä että mitähän pissanäyte sanoo sokereista.
No, rasitukseen menossa viikon päästä, katsotaan mikä on tuomio. Ruokailut nyt ainakin palautuu takaisin normaalin tasolle kun ei ole enää tänään ollut pakottavaa tunnetta ahmia ruokaa niin kuin se loppuisi kesken
Anteeksi vielä avautuminen. Kaikki sympatiat teidän puolella jotka painitte radi-diagnoosin kanssa, onneksi se on hoidettavissa ja vain väliaikaista.