Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tosta napanuora 10krt kaulan ympäri tuli mieleen ku esikoinen syntyi niin sillä oli oikeesti kaulan ympäri, vartalon ympäri sekä jalkojen ympäri ja kätilö ihan säikähtäneenä kovemmalla äänellä sanoi että miten sinä tälleen! Ja tääl kans ultrassa vastas 4-5 päivää mittaukset aijempaa eli et olis heinäkuinen mut jännä että ei kätilö silti muuttanu laskettua aikaa.
Onko teillä syntymättömän lapsen vakuutusta? Tulisikohan sellainen ottaa? Muistelisin, että jollakin ystävistäni oli hankaluuksia saada lapselleen joku vakuutus, koska oli asian kanssa liian myöhään liikenteessä.
Onko teillä syntymättömän lapsen vakuutusta? Tulisikohan sellainen ottaa? Muistelisin, että jollakin ystävistäni oli hankaluuksia saada lapselleen joku vakuutus, koska oli asian kanssa liian myöhään liikenteessä.
Meilläkin voisi ajatella, että vakuutus on toistaiseksi mennyt hukkaan, kun lapsi ei ole ollut kertaakaan kipeä. Mutta koskaanhan ei voi tietää. Itse halusin myös varautua siihen, jos synnytyksen jälkeen lapsella ilmenee ongelmia, että niihin saa sitten nopeasti apua alansa ammattilaisilta, ettei tarvi esim. jonottaa kunnalliselle fysioterapeutille tms.Me ei tajuttu esikoiselle ottaa ajoissa vakuutusta, kun se muistaakseni piti ottaa 2 kk ennen laskettua aikaa? Voi olla että muistan väärin, mutta jokatapauksessa oltiin liian myöhään ottamassa sitä. Saatiin lopulta se vasta kun esikoinen oli viikon ikäinen, kun muistaakseni sitä ei myöskään heti vastasyntyneelle pystynyt ottamaan tms. Toisaalta ollaan vaan kerran käytetty lasta yksityisellä, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka paljon tämä tuleva lapsi sairastelee, niin ehkä kuitenkin varmuuden vuoksi otetaan.
Mulla on sama tilanne, isommille lapsille otettiin jo raskausaikana vakuutukset. Ikinä ei oo tarvittu niitä. Tulevalle otetaan varmaan kuitenkin varmuudeksi. Puolisolla oli lapsena paljon ongelmia atooppisen ihon kanssa, joten saattaa olla että jotain periytyisi pienellekin. Tietysti toivon ettei tulisi, mutta jos tulee jotain ongelmia, niin onhan se sitten helpotus ettei tarvitse jonotella viikkoja johonkin perusterkkarille ensin, joka sitten laittaa lähetteen peruslääkärille ja taas odotellaan..On otettu lapsille vakuutukset ennen syntymää. Noh.. hukkaan on ne raha toistaiseksi mennyt kun ei ole nuhaa ja enteroa kummempaa ollut. Tasapuolisuuden nimissä otetaan kolmannellekin.
Mä sain eilen neuvolassa radi tuomion. Oon iha rikki. Ainoo arvo mikä heitti oli 1h ja seki ihan minimaalisesti. Olisin pärjänny hyvi ilmanki