Elokuisten höpinäketju

Onko täällä vielä muita, jotka ei ole suljetussa ryhmässä? Pitäisi saada vielä kirjoiteltua, että pääsee mukaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Keskustelu taitaa olla jo vähän hiipunut täällä ja siirtynyt sinne :Hugging Face:

Meillä oli viime viikolla ja pari päivää sitten tuli vielä kokeiden tulokset. Hetken oli luottavainen olo, kun tiesi että kaikki hyvin. Nyt ollut viime päivät taas erilainen olo, päänsärkyä yms. Ja heti taas miettii, että onko kaikki ok. Pitäisi vaan uskaltaa luottaa.
Seuraavaan ultraankin taas niiiiin pitkä aika... Ehkä sitten mieli rauhoittuu, kun alkaa liikkeet tuntumaan.

Minäkin odottelin nt-ultran ennen liittymispyyntöä. Eiköhän täällä ole muitakin, jotka aktivoituvat vasta nyt varmemmilla viikoilla. Loppukuun lasketutajat on kumminkin vasta viikoilla 11-12.

Illalla pääsee kertomaan esikoiselle raskaudesta. Ollaan pidetty pimennossa nt-ultraan asti, kun asiahan ei pysyisi salassa nti 5v:n kuultua uutisen. Toivon ottavan uutisen ilolla vastaan. Syksyllä haaveili, että elämä olisi ihanaa, jos hänellä olisi pikkusisko. Mutta puoli vuotta on tuossa iässä paljon aikaa muuttaa mielipidettä.

Mä en ole liittynyt elokuisten salaiseen ryhmään, kirjoittelen enemmän syyskuisissa. Laskettu aika osuu siis täsmälleen kuun vaihteeseen, joten käyn täällä myös säännöllisesti lukemassa ja joskus kommentoimassakin.

Mulla on kaksi lasta ennestään, joista eka syntyi 14 päivää yli lasketun ja toinen 12 päivää yli. Lapsille ei olla kerrottu vielä asiasta, huomenna tulee 12+0 mittariin, mutta nt-ultra on vasta ensi viikolla. Sitten odotan vielä niptin tulokset ennen kuin edes mietin lapsille kertomista.

Mä en kuulu vielä salaiseen. Haluan ennen liittymistä käydä ru, että tiedän sikiön olevan oletettavasti elinkelpoinen

Salaisten puolelle ei ole pakko liittyä mutta pääsee sieltä kyllä poiskin jos siltä tuntuu, ilmoitus vain adminille joka poistaa ryhmästä :Slightly Smiling Face:

Olen salaisissa ja tällä puolella käyn kyllä lukemassa ja välillä kommentoimassa. Itse liityin salaiselle puolelle heti,kun se oli mahdollista. Sieltähän tosiaan pääsee pois, jos käy ikävästi tai haluaa muuten vain poistua. Jotenkin tuonne salaiselle puolelle on mukavampi kirjoitella kuin tänne avoimelle, jota voi ihan kaikki käydä lukemassa.

Mäkin käyn kyllä myös täällä lukemassa ja kommentoimassa.

Mulla oli kk laskettuna la 3.8., ultrassa sitten vastasi päivän isompaa eli että la 2.8. Aikasempien kanssa sitä ei oo lähdetty vaihtamaan jos ei ole heittänyt oikeasti useammalla päivällä. Mut eilen olin sit neuvolassa ja la vaihdettiin nyt tuohon 2.8.:tears: En mä oikeasti kuvitellut, että sitä yhdellä päivällä aletaan muuttaa...vaikka samapa se mulle kumpi päivä on, ulos tämä tuskin tulee ennen rv 41+:tears:

Mäkin käyn kyllä myös täällä lukemassa ja kommentoimassa.

Mulla oli kk laskettuna la 3.8., ultrassa sitten vastasi päivän isompaa eli että la 2.8. Aikasempien kanssa sitä ei oo lähdetty vaihtamaan jos ei ole heittänyt oikeasti useammalla päivällä. Mut eilen olin sit neuvolassa ja la vaihdettiin nyt tuohon 2.8.:tears: En mä oikeasti kuvitellut, että sitä yhdellä päivällä aletaan muuttaa...vaikka samapa se mulle kumpi päivä on, ulos tämä tuskin tulee ennen rv 41+:tears:

Mulla taas lapsettomuushoidoista saatu la heittää päivällä kuukautisista lasketusta. Neuvolassa laittoivat papereihin sen kuukautisista lasketun, eivätkä just tuon päivän heiton takia sitä muuta - ja mua pedanttina nipona ärsyttää, kun toi hoitojen la:han on se "oikea" :tears: Ymmärrän kyllä, ettei tällä ole mitään merkitystä (paitsi alkaahan mun äitiyslomakin sitten päivää aiemmin kuin "pitäisi"), mutta silti häiritsee :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Noi päivän siirtelyt on kyllä toisaalta turhia, meilläkin näytti koon puolesta pari päivää pienempää mitä laskettu, mut ei vaihtunut päivä. Täällä on ohjeistuksena kai, että jos viikolla heittää niin sitten muutetaan.

Meilläkin on ohjeistuksena et jos lähemmäs viikon heitto niin muutetaan. Eipä tuolla parin päivän heitolla ole väliä. Voihan myös olla että se yhden tai kahden päivän heitto on poissa seuraavassa ultrassa. Itellä mitä kokemusta niin noissa ultrissa heittelee aina välillä ihan miten sattuu riippuen mittaajasta. Viimeks kun radi ja sen takia enemmän ultria nii yhden ultraajan mukaan mulle ois pitäny syntyä yli 4kg jos laskettuun asti mut synty 40+1 ja oli 3520g et ei se aina ole niin tarkkaa.

Takaisin