Uskaltauduin vasta alkaa kirjoittelemaan tänne, kun tällä viikolla oli nt-ultra ja seulonnan tulokset myös ok. Kaikki hyvin
Esikoista odotellaan.
Esikoista odotellaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Edelleen täällä vasta minä myösOnko täällä vielä muita, jotka ei ole suljetussa ryhmässä? Pitäisi saada vielä kirjoiteltua, että pääsee mukaan Keskustelu taitaa olla jo vähän hiipunut täällä ja siirtynyt sinne
Kannattaa tuolla Elokuisten leikkinurkassa käydä vastailemassa vähän joka ketjuun niin täyttyy viestimäärä nopsaanMun pitää vielä viestejä kirjotella, että pääsen ja sitten kyllä heti liityn sinnekin
Mäkin käyn kyllä myös täällä lukemassa ja kommentoimassa.
Mulla oli kk laskettuna la 3.8., ultrassa sitten vastasi päivän isompaa eli että la 2.8. Aikasempien kanssa sitä ei oo lähdetty vaihtamaan jos ei ole heittänyt oikeasti useammalla päivällä. Mut eilen olin sit neuvolassa ja la vaihdettiin nyt tuohon 2.8. En mä oikeasti kuvitellut, että sitä yhdellä päivällä aletaan muuttaa...vaikka samapa se mulle kumpi päivä on, ulos tämä tuskin tulee ennen rv 41+