Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ostin tänään kotidopplerin, kun aika keskiviikon nt-ultraan tuntuu olevan vieläkin tosi pitkä. Siellä kuului vahva syke, joka tikitti noin 160 x min, helpotti hetkeksi .
Ostin tän Angelsounds kotidopplerin https://www.lastentarvike.fi/verkko...QFwrsQtHd8RKHV8rZOPvGEJ7sDHu0m8EaAhZiEALw_wcBMulla jäi edelliseen raskauteen ostamatta ja olisi kyllä ollut hyvä ja mieltä rauhoittava laite. Minkälaisen laitteen ostit? Olen ihan pää pyörällä niiden mahdottoman monien vaihtoehtojen kanssa.
Te ketkä ootte jo useampia raskauksia kokeneet niin millä kohtaa ootte alkaneet tuntea liikkeet?
Esikoisesta tunsin 13+ jotain, nt ultra päivän iltana. Kakkosesta joskus samoihin aikoihin ja tästä oon eilen ja tänään (9+4-5 ) tuntenut. en kestä. Erotan kyllä liikkeet vatsanpuruista.
Te ketkä ootte jo useampia raskauksia kokeneet niin millä kohtaa ootte alkaneet tuntea liikkeet?
Esikoisesta tunsin 13+ jotain, nt ultra päivän iltana. Kakkosesta joskus samoihin aikoihin ja tästä oon eilen ja tänään (9+4-5 ) tuntenut. en kestä. Erotan kyllä liikkeet vatsanpuruista.
Liikkeitä olen alkanut tuntemaan rv12-14 tietämillä, viimeksi taisi mennä vasta rv14+ jotakin kun istukka oli edessä.Te ketkä ootte jo useampia raskauksia kokeneet niin millä kohtaa ootte alkaneet tuntea liikkeet?
Mua on pitkään mietityttäny, et miten on mahdollista: jos oon 100% varma minä päivänä/päivinä mulla oli ovulaatio ja minä päivänä oli yhdyntä, ni miten on mahdollista, et sikiö ei vastaa viikkoja?
Jos on lapsettomuushoitojen kautta tullut niin silloin voi sanoa olevansa 100% varma, kun ovulaatio yleensä varmennetaan ultralla. Mutta sikiötkin kasvaa omaa tahtia, esikoinen oli (oltiin hoitojen takia varmoja ovulaatiosta) varhaisultrassa 5 päivää pienempi oviksen nähden ja nt-ultrassa muistaakseni taas vastasi kokoaan tai oli +-2 päivän heitto.
En osaa sanoa, kasvavat kai jokainen omaa tahtiaan vaikka sanovatkin että varsinkin alussa kaikki menevät suht samalla kaavalla ja kasvavat samaa tahtia.Mua on pitkään mietityttäny, et miten on mahdollista: jos oon 100% varma minä päivänä/päivinä mulla oli ovulaatio ja minä päivänä oli yhdyntä, ni miten on mahdollista, et sikiö ei vastaa viikkoja?
En osaa sanoa, kasvavat kai jokainen omaa tahtiaan vaikka sanovatkin että varsinkin alussa kaikki menevät suht samalla kaavalla ja kasvavat samaa tahtia.
Omien merkintöjen mukaan olen aika hyvin kartalla milloin olen ovuloinut ja tiedän milloin meillä on seksiä ollut. Näiden tietojen mukaan arvioin lasketun olevan 20.8. Neuvolassa tosin laskivat ihan omilla kasvoillaan..
Meillä kävi varhaisultrassa sitten niin että viikkoihin nähden alkio oli liian pieni ja LA siirtyi viikolla eteenpäin. Seuraavan kerran kuukauden päästä lääkärineuvolan ultrassa sikiö ei taas vastannut viikkoja jolloin laskettua vastaavasti aikaistettiin 6pvää. Nyt laskettu on 19.8. joka täsmäisi lähelle omia merkintöjä. Saa nähdä muuttuuko vielä kerran nt-ultrassa ensi viikolla