Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla siis ennestään kolme tyttöä ja yks poika. Tyttöjen odotusajat olleet helppoja, yhden kanssa oli ihan jäätävä väsymys mutta eroavat muuten selkeästi pojan odotusajasta. Poikaa odottaessa pahoinvointi alko oikeastaan vasta kun migreenikin, eikä ollut niin pahaa kuin nyt mutta kyllä nää kaks raskautta on eniten toisiaan muistuttaneet...jännä nähdä, voiko johtua vauvan sukupuolesta. Alkuun olin ihan varma, että tyttö täältä taas tulee mut jotenkin koko ajan vahvistuu tunne, että onkin poika.
Ootteko mille viikoille saaneet nt-ultra-ajan? Itellä pitkän odotuksen jälkeen olisi aika maanantaina, tuolloin jo rv 13+3.. (tai omien laskelmien mukaan ovulaation perusteella n. 13+0). Alkuun luulin että olisi jo tässä kohtaa käyty mutta enpä osannut sen kummemmin ihmetellä. Nyt kuitenkin aloin taas ihmettelemään kun jostain luin että pitäisi olla 10+0…12+6 välillä. Onkohan siitä mitään haittaa että on noin myöhäinen tuo nt? Verikokeissa kävin 10+3. Verikokeiden tulokset ilmeisesti kuulee vasta siellä ultrassa?
Tyhmiä esikoisen odottajan kysymyksiä
Sinulla on vedetty aika lailla takarajaan se nt-ultra. Mä sain itse varata Maisan kautta ja se tarjosi aikoja vain niille viikoille, jolloin ko.tutkimus on ok. Mulla se tulee olemaan viikolla 11+6, edellisessä taisi olla täsmälleen sama päivä. Tuskin tuo nyt kovin vakavaa, kun vain muutamalla päivällä myöhästyy ja varsinkin, jos et ole käynyt varhaisultrassa eli voi vielä muuttua ultrassa. Neuvolahan laskee vaan jästipäisesti sillä kaavalla 28 päivän kierto. Tässäkin raskaudessa tiesin tarkalleen, koska ovulaatio oli ja olin vielä käynyt varhaisultrassa. Siitä huolimatta terkkari vänkää laskettua aikaa ja kirjasi sen kaksi päivää aikaisemmaksi( koska lääkäri ei ultrannut, vaan kätilö). En tiedä missä pussissa tämä terkkari on elänyt, kun täällä ei kyllä lääkärit ultraile sikiöseulontayksikössäkään.Ootteko mille viikoille saaneet nt-ultra-ajan? Itellä pitkän odotuksen jälkeen olisi aika maanantaina, tuolloin jo rv 13+3.. (tai omien laskelmien mukaan ovulaation perusteella n. 13+0). Alkuun luulin että olisi jo tässä kohtaa käyty mutta enpä osannut sen kummemmin ihmetellä. Nyt kuitenkin aloin taas ihmettelemään kun jostain luin että pitäisi olla 10+0…12+6 välillä. Onkohan siitä mitään haittaa että on noin myöhäinen tuo nt? Verikokeissa kävin 10+3. Verikokeiden tulokset ilmeisesti kuulee vasta siellä ultrassa?
Tyhmiä esikoisen odottajan kysymyksiä