Elokuisten höpinäketju

Mahtavaa! :red-heart: Tuliko mitään selitystä edelliselle ultralle? Aika hurjaa että noin sanotaan vaikka kaikki onkin hyvin :loudlycrying:
Rakossa ei ollu tarpeeksi pissiä viimeksi. Nyt oli rakko ihan täpötäysi, niin näkyi tosi tarkasti. Ja sama ultraaja oli tälläkin kerralla

Rakossa ei ollu tarpeeksi pissiä viimeksi. Nyt oli rakko ihan täpötäysi, niin näkyi tosi tarkasti. Ja sama ultraaja oli tälläkin kerralla

Mahtava uutinen, mutta en voi kuin kauhistella, miten voidaan sanoa, että kohtu on tyhjä ja ei löydy sykettä. Kun oikeasti kaikki on ihan kunnossa. Eikö se voinut sanoa, ettei saa näkyvyyttä ja esim. Pyytää odottamaan, että rakko täyttyy ja kokeilla sitten uudestaan. Yhden kerran olen kuullut, ettei neuvolalääkäri löytänyt sykettä eikä sikiötä, pyysi sitten terkkarin apuun ja se löysi ne heti.
Mutta näin räikeään tapaukseen en ole ennen vielä törmännyt ja tuntuu kauhealta millaista tuskaa aiheuttavat odottajalle väärällä tulkinnallaan.

Tämä päivä alko taas oksentamisella eikä mikään ruoka maistu, aina parin päivän suht hyvä olo saa toivon heräämään, että voi alkaa syömään normaalisti ja muutenki tekemään asioita normaalisti....sit tiputaan taas pilvilinnoista:Smirking Face:

Mä oon koko ikäni kilpaurheillut, raskausajatkin pystynyt hyvin harrastamaan liikuntaa. Edelleen oon harrastanut lajeja joissa päässyt kilpailemaan....ja näinollen myös aina pitänyt ruuasta ja syömisestä:Face With Tears Of Joy:

Nyt en ole joulukuun alun jälkeen käytännössä harrastanut mitään urheilua koska en vaan jaksa pahoinvoinnin takia. Yhden futsal-pelin pelasin suht pian sen jälkeen kun raskaudesta sain tietää. Mulla meinaa senkin takia hajota pää kun elämä tuntuu olevan yhtä makaamista nykyään. Mä en todellakaan nauti siitä, että en pääse urheilemaan. Tuntuu, että kroppa hajoo jo senkin takia. Pieni avautuminen aiheesta:tears: Päätin, että huomenna raahaan itteni salille samalla kun vien kuopuksen peleihin. Sinne kun ei rajoitusten takia pääse katsomaan niin pitää yrittää edes käyttää aika hyödyksi...ja jos vaikka saisi vähän ruokahalua nostettua...

Täällä ihan samalla kaavalla mennään :disappointed-face: muutaman päivän oli jo melkein normi olo ja hetken jo kans iloitsin että nytkö se pahoinvointi on takana päin vaan eeeei, aamu alkoi oksentamisella ja tää päivä menny vaan maatessa ja oksetus olossa :( en jaksas tätä enää päivääkään!! Haluun kans päästä lenkkeilee ja tehdä kaikkee lastenki kanssa.

Ja ihan uskomaton juttu Kipuna! Miten voi olla että ei löydy ultratessa ja sit löytyykin. Ihana että pieni oli edelleen matkassa ❤️

Ei ollukkaan menny kesken. Eilen otettu hcg-arvo vastasikin viikkoja ja tänään löytyi eloisa viikkoja vastaava sikiö
Hyviä uutisia on aina mukava lukea, mahtavaa että kaikki olikin hyvin! :folded::red-heart:

Ei ollukkaan menny kesken. Eilen otettu hcg-arvo vastasikin viikkoja ja tänään löytyi eloisa viikkoja vastaava sikiö

Mahtavaa! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Mutta on kyllä erikoista, ja ihan hirveetä, että edellisessä ultrassa annettiin noin jyrkkä tuomio, jos näkyvyys ei ollut hyvä :Weary Cat Face:

aamu alkoi oksentamisella ja tää päivä menny vaan maatessa ja oksetus olossa :sad001 en jaksas tätä enää päivääkään!! Haluun kans päästä lenkkeilee ja tehdä kaikkee lastenki kanssa.

niin sama fiilis. Oon aivan loppu tähän enkä jaksaisi enää päivääkään pahaa oloa :sad001 haluan jaksaa töissä, touhuta kodin arjen asioita, jutella, leikkiä lapsen kanssa…

Munkin puolesta pahoinvointi saisi pikkuhiljaa jäädä taakse, jatkuva huonovointisuus alkaa vaikuttaa jo mielialaan. :sad-face: Mutta siis uskomaton juttu toi Kipunan ultraus, todella hyviä uutisia :Yellow Heart: mutta silti kyllä aika järkyttävää että noin voidaan odottajaa säikytellä!

Ihan mahtava uutinen! Oon kyllä järkyttynyt, että miten voidaan sanoa, että kohtu on tyhjä, jos koko kohtua ei näkynyt.

Ihana juttu Kipuna❤️ onneksi väärä hälytys.

Täällä kans phv jatkuu ja jatkuu. Tosin enemmän iltapainotteisena. Oon tapaturman vuoksi sairaslomalla, en tiedä olisinko töissä selvinnyt tän olon kanssa.

Varasin nt uän ystävänpäivä viikolle. Ärsyttävää kun joutuu niin pitkään odottamaan onko siellä kaikki ok.. kaivelin eilen varastosta roinaa kun muistelin että jotain jemmasin edellisen jälkeen niin löysin kasan äitiysliivejä ja parit mammahousut. Tissit on niin turvoksissa ja arat, ettei normiliivejä enää kärsi käyttää. Noista onneks väliaikainen apu ennen ku pääsee shoppaile uusia. Vähän hän nuo virttyneitä on, kun 7vuotta jemmassa olleet, mutta ajaa asiansa

Ihan mahtavaa. <3 Mä jotenkin jäin elättelämään toiveita sun puolesta, kävi sellainen pieni epäily mielessä, että voisiko vaan olla jonkinlainen virhe siinä ultrassa. Niin epätodennäköistä se vuodottomuus kuitenkin. Todella kurjaa, että jouduit tuon läpikäymään, mutta aivan ihanaa, että kaikki kääntyi parhain päin. <3 <3

Ihana juttu Kipuna❤️ onneksi väärä hälytys.

Täällä kans phv jatkuu ja jatkuu. Tosin enemmän iltapainotteisena. Oon tapaturman vuoksi sairaslomalla, en tiedä olisinko töissä selvinnyt tän olon kanssa.

Varasin nt uän ystävänpäivä viikolle. Ärsyttävää kun joutuu niin pitkään odottamaan onko siellä kaikki ok.. kaivelin eilen varastosta roinaa kun muistelin että jotain jemmasin edellisen jälkeen niin löysin kasan äitiysliivejä ja parit mammahousut. Tissit on niin turvoksissa ja arat, ettei normiliivejä enää kärsi käyttää. Noista onneks väliaikainen apu ennen ku pääsee shoppaile uusia. Vähän hän nuo virttyneitä on, kun 7vuotta jemmassa olleet, mutta ajaa asiansa

Hei ne virttyneet ja venyneet vanhat liivit on ehkä maailman parasta sitten synnärillä. :D

Nupo80 vei sanat suusta, aivan käsittämätöntä.
Mutta aivan ihana uutinen!!! :red-heart::loudlycrying::red-heart:

Miten ihanaa että kaikki on hyvin! Mut tosi kummaa ettei mitään näkynyt ekalla kerralla! Ja mulle ainakin ohjeistus oli että pitäis olla rakko lähes tyhjä ennen ultraa, miten sulla sit meni noin päin. Mahtava juttu joka tapauksessa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Miten ihanaa että kaikki on hyvin! Mut tosi kummaa ettei mitään näkynyt ekalla kerralla! Ja mulle ainakin ohjeistus oli että pitäis olla rakko lähes tyhjä ennen ultraa, miten sulla sit meni noin päin. Mahtava juttu joka tapauksessa :Smiling Face With Smiling Eyes:

Riippuu ainakin siitä onko kumman päältä ultrattu, alakautta pitäisi olla rakko tyhjä ja muistaakseni mahan päältä taas ei mielellään täysin tyhjä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Riippuu ainakin siitä onko kumman päältä ultrattu, alakautta pitäisi olla rakko tyhjä ja muistaakseni mahan päältä taas ei mielellään täysin tyhjä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

No mulla ultrattiin just mahan päältä! Hoitaja kävi sanomassa odotushuoneeseen, että mielellään sitten rakko ainakin lähes tyhjä.

Oli muuten jotenkin huvittavaa, kun etukäteen luulin että ultra tehdään alakautta ja muutenkin on lapsettomuushoitojen aikana niin tottunut siihen että lähes heti lääkäriin mennessä housut pois ja pedille. Hämmennyin, kun lääkäri kehotti pedille muttei maininnut housujen riisumisesta, sitten onneksi tarkensi että tehdään ultraus mahan päältä. Vaistomaisesti meinasin silti levittää haarat pedille mennessä vaikka housut oli päällä :rolling:

Mulla on kahden aiemman lapsen nt- ja rakenneultrissa (kaikki vatsan päältä) pitänyt olla rakko tyhjä. Kerran muistan, et mut on passitettu vessaan kesken ultran, ku rakkoon alkoi kertyä pissiä. Nyt oon eri shp, nii ilmeisesti täällä erilaiset laitteet, jossa sitten pitääkin olla rakko suhteellisen täysi (=kusetti nii perkeleesti). Että vissiin tapauskohtausta.

Jos en olisi varma, että pitääkö rakko olla täysi vai tyhjä ultrassa, niin menisin täydellä rakolla ultraan, voihan sen sit tyhjentää tarvittaessa, mut kusta ei sinne rakkoon hetkessä taiotakkaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: mut joo kaikki tää säätö vaan tyhjän rakon takia... :Smirking Face:

No mulla ultrattiin just mahan päältä! Hoitaja kävi sanomassa odotushuoneeseen, että mielellään sitten rakko ainakin lähes tyhjä.

Oli muuten jotenkin huvittavaa, kun etukäteen luulin että ultra tehdään alakautta ja muutenkin on lapsettomuushoitojen aikana niin tottunut siihen että lähes heti lääkäriin mennessä housut pois ja pedille. Hämmennyin, kun lääkäri kehotti pedille muttei maininnut housujen riisumisesta, sitten onneksi tarkensi että tehdään ultraus mahan päältä. Vaistomaisesti meinasin silti levittää haarat pedille mennessä vaikka housut oli päällä :rolling:

Onpa jännä! Mulle taas on just mahan päältä sanottu et paras niin ettei ois ihan täysin tyhjä :tears:

Mutta allekirjoitan tuon lapsettomuushoitojen jälkeisen ultraushämmennyksen. Sama oli mulla esikoisesta, hämmennyin kun neuvolan Ekassa ultrassa ei pitänytkään riisua niinkuin varhaisultrassa naistenpolilla. Automaattinen oletus et housut pois :rolling:

Takaisin