Elokuisten höpinäketju

Mä kävin tänään ultrassa aamulla ja kaikki oli juuri niinkuin pitääkin, seulonnoissa oli matala riski. Se vähän jännitti kun ikää kuitenkin on, mutta kaikki hyvin toistaiseksi:smiling face with heart-eyes:

Viikot vastasivat sitä mitä pitääkin, kätilö tosin sanoi että laskettu aika aikaistu päivällä mut en nyt tiedä kummalla mennään. Aikaisempien kanssa sitä ei ainakaan oo vaihdettu jos ei oo reilusti heittänyt.

Meillä myös oli tänään ultra, siellä näkyi sätkyttelevä pikkutyyppi jolla kuulemma näytti olevan kaikki kuten pitääkin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Kokonaisuudessaan riskiseulojen tuloksia ei vielä saatu, tulevat parin viikon sisällä.

Onko hölmöä jos pyydän sittenkin päästä rv 10 lääkärineuvolaan kun nt-ultra on melkein heti perään rv 12?

Olo on melkoisen surkea, ei taida olla enää yhtään sellaista ruokaa jota en olisi yökännyt viemäriin. Pahenee entisestään. Jospa lääkärikäynti ja ultralla pienen katkaravun näkeminen saisi olon helpottamaan ainakin henkisesti, voisin samalla pyytää apuja pahoinvointiin.. Raskaushehku on kyllä tästä olotilasta kaukana, mieskin sanoi että näytän melko kalpealta.

Onko hölmöä jos pyydän sittenkin päästä rv 10 lääkärineuvolaan kun nt-ultra on melkein heti perään rv 12?

Olo on melkoisen surkea, ei taida olla enää yhtään sellaista ruokaa jota en olisi yökännyt viemäriin. Pahenee entisestään. Jospa lääkärikäynti ja ultralla pienen katkaravun näkeminen saisi olon helpottamaan ainakin henkisesti, voisin samalla pyytää apuja pahoinvointiin.. Raskaushehku on kyllä tästä olotilasta kaukana, mieskin sanoi että näytän melko kalpealta.
Jos sulla mahdollisuus saada lääkäriaika jo rv10 niin ehdottomasti kannattaa mennä, mikä vaan mahdollisesti helpottaisi oloa on varmasti hyväksi.

Freya88 I so feel you. Ihan hirveä olo. Tiedä mitä uskaltaisi syödä, kun kaikesta tulee paha olo. Aamulla en uskaltanut juoda kahvia ja nyt sitä sitten kärsitään päänsärkyäkin lisäksi

Mulla oli tänään eka nla. Punnittiin, muuten vaan alkuhöpinöitä. Nt ultran varasin helmikuun puoliväliin, kun on 12+, tosi huonosti oli aikoja tarjolla. Seuraava nlakin on jo parin päivän päästä siitä. Ensi viikolla käyn labroissa. Tänään 8+2.

Hei noi labrat rv 10+. Pitääkö siellä käydä aamulla/ paastota? Meillä ei ollut siitä juttua joten oletan että ei, mutta jäin miettimään kun mielestäni näin olisi ollut esikoisesta. Tai sit muistan omiani.

Hei noi labrat rv 10+. Pitääkö siellä käydä aamulla/ paastota? Meillä ei ollut siitä juttua joten oletan että ei, mutta jäin miettimään kun mielestäni näin olisi ollut esikoisesta. Tai sit muistan omiani.

Ei oo mitään rajoituksia, ainakaan mulla ei ohjeistuksessa ollut.

Ei tarvitse paastota :smiling-eyes:

Jos on normisetti labroja niin ei ole ohjeita. Itselläni otetaan samalla kilpirauhasarvot terveyshistorian takia niin pitää aamusta käydä.

Jos on normisetti labroja niin ei ole ohjeita. Itselläni otetaan samalla kilpirauhasarvot terveyshistorian takia niin pitää aamusta käydä.
Hyvä tietää tuo kilpparihomma, itselläkin katsotaan kilpirauhasarvot mutta kätilö ei maininnut että juuri sen takia pitää käydä aamusta, sanoi vain jotta ehtii päivän postiin matkaan (meiltä lähtee näytteet eri paikkakunnalle).

Hyvä tietää tuo kilpparihomma, itselläkin katsotaan kilpirauhasarvot mutta kätilö ei maininnut että juuri sen takia pitää käydä aamusta, sanoi vain jotta ehtii päivän postiin matkaan (meiltä lähtee näytteet eri paikkakunnalle).
Varman päälle pelaten kannattaa käydä ennen klo 10.00, mutta saa syödä normaalisti. On vuorokausirytmiin sidonnainen tuo arvo. Kyllä noita taidetaan joissain tapauksissa ottaa koko aamupäivän, mutta mun piti syksyllä käydä kertaalleen uusimassa 10.50 otettu näyte, kun oli siinä tapauksessa liian myöhäinen.

Varman päälle pelaten kannattaa käydä ennen klo 10.00, mutta saa syödä normaalisti. On vuorokausirytmiin sidonnainen tuo arvo. Kyllä noita taidetaan joissain tapauksissa ottaa koko aamupäivän, mutta mun piti syksyllä käydä kertaalleen uusimassa 10.50 otettu näyte, kun oli siinä tapauksessa liian myöhäinen.
Kiitos tästä :thumbs-up::smiling-eyes:

Tämä päivä alko taas oksentamisella eikä mikään ruoka maistu, aina parin päivän suht hyvä olo saa toivon heräämään, että voi alkaa syömään normaalisti ja muutenki tekemään asioita normaalisti....sit tiputaan taas pilvilinnoista:Smirking Face:

Mä oon koko ikäni kilpaurheillut, raskausajatkin pystynyt hyvin harrastamaan liikuntaa. Edelleen oon harrastanut lajeja joissa päässyt kilpailemaan....ja näinollen myös aina pitänyt ruuasta ja syömisestä:Face With Tears Of Joy:

Nyt en ole joulukuun alun jälkeen käytännössä harrastanut mitään urheilua koska en vaan jaksa pahoinvoinnin takia. Yhden futsal-pelin pelasin suht pian sen jälkeen kun raskaudesta sain tietää. Mulla meinaa senkin takia hajota pää kun elämä tuntuu olevan yhtä makaamista nykyään. Mä en todellakaan nauti siitä, että en pääse urheilemaan. Tuntuu, että kroppa hajoo jo senkin takia. Pieni avautuminen aiheesta:tears: Päätin, että huomenna raahaan itteni salille samalla kun vien kuopuksen peleihin. Sinne kun ei rajoitusten takia pääse katsomaan niin pitää yrittää edes käyttää aika hyödyksi...ja jos vaikka saisi vähän ruokahalua nostettua...

Ei ollukkaan menny kesken. Eilen otettu hcg-arvo vastasikin viikkoja ja tänään löytyi eloisa viikkoja vastaava sikiö

Ei ollukkaan menny kesken. Eilen otettu hcg-arvo vastasikin viikkoja ja tänään löytyi eloisa viikkoja vastaava sikiö

Mahtavaa! :red-heart: Tuliko mitään selitystä edelliselle ultralle? Aika hurjaa että noin sanotaan vaikka kaikki onkin hyvin :loudlycrying:

Mahtava uutinen! Voiko vaan johtua ultraajasta....aika kummallista kun kuitenkin viikkoja jo sen verta...

Takaisin