Hieman myöhässä ja hetken mielijohteesta uskaltaudun mukaan ryhmään, hetken aikaa olen jo käynyt katselemassa juttuja. Tänään menossa rv 8+0. Ensimmäinen uä oli 6+2, jolloin näkyi syke ja alkio oikeassa paikassa. Syy miksi en ole uskaltautunut mukaan aikasemmin, on vuosien rankat lapsettomuushoidot ja 4 keskenmenoa, yhtään lasta minulla ei ole. Kaikki keskenmenot tapahtuivat jo aikaisessa vaiheessa ja näin pitkällä en ole ennen ollut. Alunperin ajattelin, että liityn mukaan, jos seuraavassakin uä:ssa ensi viikon lopulla kaikki on ok, mutta nyt päätinkin, että minun on uskallettava mukaan jo nyt, koska haluan myös elää tätä raskautta. Läheisille kerromme vasta sitten, jos rv12 jälkeen on vielä kerrottavaa (emme halua enää tuottaa lisää surua pettymystä). Ehkäisyn jätin pois, kun olin 29v. Nyt olen 43v ja tämän alkionsiirron oli tarkoitus olla viimeinen. Jokainen hetki pelottaa, koska tiedän, että tämä voi loppua koska tahansa. Ensimmäistä kertaa huomaan kuitenkin myös uskovani, että tämä voi myös jatkua .