ginessa
Kommentoinnin ninja
Se on mun mielestä Riitu niin että miehes pistää sut "näin hyvällä keinolla" hommiin mitä ite ei halua edes tehdä.Kuullostaa ihan orjatyöltä.Molempien täytyy panostaa tekemällä,mä oon ite niin luupäinen että vaikka olen tytötön ja kotiäitinä,mies töissä niin oletan tietenkin että hän myös pesee esim pyykkiä koska minäki pesen, tietty silloin kun itse en jaksa..toinen auttaa!!
Samoin kaiken suhteen,kun toinen ei jaksa tai ehdi,toinen hoitaa.
Rahasta on riidelty kyllä enemmän kuin tarpeeksi.Tää on molemmille uusi suhde tavallaan..kesällä tulee 2 vuotta täyteen ja mulla oli jo 3 lasta tavatessamme.
Jos halunee kuulua perheeseen täyspäisenä jäsenenä,on hommia jaettava!
En mä kenenkään piika ole!!Oisin jos saisin PALKKAA!!
Samoiten on isompien lasten siivoiltava kun sanon ja osallistuttava puhaltamaan yhteen hiileen,kaikki tekee yhdessä..se on perheen meininki.
Mitäs sitten,muuttuuko ääni mukamas kellossa jos sulla oiskin tuloja?
Muista lupaukset on sanahelinää,sitten vasta kun teot näyttää niin siitä voi päätellä paljon!!
Vauvan synnyttyä,joudut toden näköisesti tekemään tähän asti tekemäsi työt sekä vauvan hoidon.Toivottavasti et...[&:]
Kumpi sitä taloa halusi enemmän?Olisiko miehesi saanut talon yksin??
Vai olitko keino saada talo?
Anteeksi jos loukkaan tai järkytän,se ei ole tarkoitukseni!!
Näitä elämän tosiasioita vain...
Ihmettelen miehesi taktiikkaa vaikka mielestäni tuo on aivan päivänselvää alistamista.
Jahas...omaa napaa ja sehän juu kasvaa [:D]
Tänään puoliväli ja eilen tyttö melskasikin melkoisesti [:D]
Käytiin eilen tyttöjen ja miehen kanssa kattomassa Liisa ihmemaassa ja sitä ennen hampurilaisella,nam[:D]
Mut kyl tää mun koko hirvittää,puolväli ja tän kokonen[&:]
Huomenna rakenneultra ja sitten sen jälkeen ei niin väliä vaikka jokaikinen maailmassa tietäis raskaudestamme[:D]
Mmm, ja täytyy hoitaa se takuu ostamiimme vaunuihin sitten elokuun 2 pv:stä lähtien kun eihän niitä sitä ennen tosiaan käytetä[:)]
Ihanaa maanantaita kaikille!!!!
Samoin kaiken suhteen,kun toinen ei jaksa tai ehdi,toinen hoitaa.
Rahasta on riidelty kyllä enemmän kuin tarpeeksi.Tää on molemmille uusi suhde tavallaan..kesällä tulee 2 vuotta täyteen ja mulla oli jo 3 lasta tavatessamme.
Jos halunee kuulua perheeseen täyspäisenä jäsenenä,on hommia jaettava!
En mä kenenkään piika ole!!Oisin jos saisin PALKKAA!!
Samoiten on isompien lasten siivoiltava kun sanon ja osallistuttava puhaltamaan yhteen hiileen,kaikki tekee yhdessä..se on perheen meininki.
Mitäs sitten,muuttuuko ääni mukamas kellossa jos sulla oiskin tuloja?
Muista lupaukset on sanahelinää,sitten vasta kun teot näyttää niin siitä voi päätellä paljon!!
Vauvan synnyttyä,joudut toden näköisesti tekemään tähän asti tekemäsi työt sekä vauvan hoidon.Toivottavasti et...[&:]
Kumpi sitä taloa halusi enemmän?Olisiko miehesi saanut talon yksin??
Vai olitko keino saada talo?
Anteeksi jos loukkaan tai järkytän,se ei ole tarkoitukseni!!
Näitä elämän tosiasioita vain...
Ihmettelen miehesi taktiikkaa vaikka mielestäni tuo on aivan päivänselvää alistamista.
Jahas...omaa napaa ja sehän juu kasvaa [:D]
Tänään puoliväli ja eilen tyttö melskasikin melkoisesti [:D]
Käytiin eilen tyttöjen ja miehen kanssa kattomassa Liisa ihmemaassa ja sitä ennen hampurilaisella,nam[:D]
Mut kyl tää mun koko hirvittää,puolväli ja tän kokonen[&:]
Huomenna rakenneultra ja sitten sen jälkeen ei niin väliä vaikka jokaikinen maailmassa tietäis raskaudestamme[:D]
Mmm, ja täytyy hoitaa se takuu ostamiimme vaunuihin sitten elokuun 2 pv:stä lähtien kun eihän niitä sitä ennen tosiaan käytetä[:)]
Ihanaa maanantaita kaikille!!!!