Varovaisesti liittyy mukaan täältä yksi elokuun odottaja lisää[:)] Plussan testasin jo ennen joulua, mutta olen kärsinyt niin kamalasta pahoinvoinnista että päivät ovat menneet vain sohvalla makoillen[:'(] Tietokoneen ruudun katsominen aiheutti aluksi aivan kamalan olon, nyt alkaa pikku hiljaa olemaan jo normaali elämä helpompaa, ehkä olen sopeutunut elämään tämän pahan olon kanssa[:)] LA on 15.8.
Ensimmäinen neuvola käynti on takana, uuden vuoden aattona klo 8 aamulla[:)] Juteltiin kaikesta mahdollisesta 1,5h, kovin mukava oli neuvolan täti ja kertoi paljon asioista. Ultrata tai sydänääniä ei yritetty, ei ollut edes puhetta siitä. Ultra olisi 27.1, joten sinne asti on odoteltava.
Hassua on, että vaikka onkin koko ajan pahaolo, niin silti en pysty sisäistämään sitä ajatusta että olen raskaana. Tuntuu jotenkin niin epätodelliselta kun on nähnyt ne plussat vain tekemissään testeissä[:)] Odotan kovasti ultraa, että pääsee oikeasti näkemään onko siellä masissa oikeasti asukki[:)]
Jouduin olemaan töistä sairaslomalla ensin kolme päivää sairaslomalla lämmön ja väsymyksen takia, joka siis johtuikin jostain muusta kuin flunssasta[:)] ja vielä ennen joulua olin toiset kolme päivää sairaslomalla pahoinvoinnin takia. Maanantaina olin töissä, päivä oli todella raskas. Väsytti, oli huono olo ja nälkä koko ajan, ei oikein pystynyt keskittymään mihinkään. Eilisen olin taas sairaslomalla ja tänään onkin onneksi vapaa päivä. Toivottavasti olo parantuisi tästä niin paljon että pääsisin taas töihin ja muutenkin normaaliin elämään kiinni[:)]