Täällä on flunssailtu oikein ahkerasti, ekan kerran ennen joulua ja nyt toisen kerran. Inhottavaa, kun tuntuu ettei ikinä oo ollut niin huonossa fyysisessä kunnossa kuin nyt! Kaikki krempat meinaa puskea päälle, ummetus, lihasjumit, flunssat, väsymys, heikotus, huimaus ym. ym. Ehkä se tästä!
Ensi viikolla on eka ultra! Sain valmiiksi jo sen toisenkin ultran päivämäärän, se on maaliskuun alussa. Vähän jännittää että mitä siellä näkyy ja nyt olen ollut niin kipeänäkin ja vähän huolestuttaa että miten se vaikuttaa vauvaan. Ei kai mitenkään? En oo mitään lääkkeitä vetänyt. Kilpirauhaskokeisiin kyllä menen kun sain lähetteen äitiysneuvolasta, toivottavasti siellä ei ole mitään. Minulla vaan on useimmat kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet, ollut jo vuosikausia, mutta ikinä ei ole kokeita otettu. Luulin, että olisi otettu 2006 tai 2008, mutta kun kaivoin labrapaperit esille, ei niissä ollutkaan kilpirauhastestiä. No, nyt saan selvyyden siihenkin asiaan. Muutenkin tuntuu, että mieliala on ollut vähän alhaalla ja mihinkään ei voi keskittyä.
Onneksi ensi viikolla alkaa äitiysjooga ja seuraavalla viikolla taas tanssiharrastus. Oon ollut ihan liian kauan liikkumatta että sekin lisää oireita ja hankalaa oloa. Onneksi ollaan jo kevätpuolella ja on ollut niin kaunis talvi ja aurinkoakin näkyy silloin tällöin. Nyt kun tästä flunssasta toivun, niin täytyy käydä enemmän ulkona ihan kävelyllä.