Heiii kaikille, pitkästä aikaa. Ja oikein ihanaa ja onnellista alkanutta uutta vuotta kaikille! <3
Minäki olen välillä pistäytynyt täällä pikaisesti lukemassa kuulumisia, mutten oo saanut aikaseksi kirjotettua mittään..
Mulla oli sillon ennen joulua (22.päivä) eka neuvola. Oli ihana, kun ultrattiin ja sain kotiin kuvan miehelle näytettäväksi. Se oli semmonen ikivanha ultra, mutta täällä on tapana eka neuvolakäynnillä ultrata, jos on ollut aiemmin keskenmeno, niinkuin minunkin tapauksessa.. Oli ihanaa nähdä pieni oikeassa paikassa... [:)]
Nyt oon sitte saanu ultra-ajan soitettua ja se on 19.1. ja seuraavana päivänä 20.1. onkin sitte ensimmäinen lääkäriaika. Nyt ensi viikolla on labraan aika... Kovasti tuota ultraa nyt vaan odottelen!ü
Joulun aika meni melko mukavasti, ei ollut paljon pahoinvointia, mutta nyt sitä on kyllä taas ollut. Semmosta etovaa oloa, ja nälkä tahtoo olla kokoajan, tuntuu ettei helpota vaikka syöki ja ei silti kehtais kokoajan olla syömässäkkää.. :D Tällä viikolla, yhtenä aamuna heräsin käymään vessassa ja sitten kävin juomassa.. Ei muutako takas vessaan, ja ensimmäisen kerran oksensin [:'(] Tosin se oli vain semmosta nesteistä, kun olin pelkästään vain juonut yöllä/aamulla. Mutta tosi inhottavaa kyllä, monta kertaa yökkäsin! [:-] Mutta onneksi sitte samantien olo tuli paremmaksi!ü
Nooo, jospa tämä tästä. Täytyy toivoa, että tämäkin pahoinvointi joskus loppuis ja pääsis nauttimaan oikein kunnolla raskaudesta! <3 Ei olla muuten vielä kerrottu raskaudesta kellekkään, katsomaan millon sen aika koittaa. [;)] Nyt mennään raskausviikoilla 9+4. Hyvää jatkoa toivottelen taas kaikille! [:)]