Myrsky, mä olen joutunut olemaan sairaslomalla juuri noista syistä, eli pahoinvoinnin, väsymyksen ja verenpaineiden takia. Huomasin myös, että sulla on ollut noita vuotoja. Mullakin on tullut kolmeen otteeseen raskauden aikana samanlaista vuotoa ja mahakipuja, mitä kuvailit. Se on kestänyt yleensä sen 5 päivää. Viimeisimmät vuodot oli muistaakseni viikolla 9-10.
Mulle sanottiin myös melko tylysti äitiyspolilla, että koska raskaus on vielä niin alussa, niin ei sitä mitenkään lähdetä tarkistelemaan, että menikö kesken vai ei. Kuulemma vasta siinä vaiheessa voi olla yhteyksissä, jos kivut käy niin koviksi tai vuoto niin runsaaksi, ettei enää kotona pärjää. Ja kyllä mä sen itsekin tiedän, että monella vuodot on ihan normaaleja, mutta sitten taas joillain ne valitettavasti tarkoittaa sitä, ettei kaikki olekaan kunnossa.
Onneksi kaikki on kuitenkin ollut omalla kohdalla hyvin vuodoista huolimatta, vaikka kyllä ne tuntuu edelleenkin pitävän vähän varpaillaan. Mä uskon kuitenkin, että sulla on Myrsky kaikki täysin kunnossa, varsinkin jos se vuoto ei ole lisääntynyt ja on jo loppumassakin. Ja jos oot jo ultrassakin ehtinyt käymään, niin siellä on suljettu kohdunulkopuolinen raskaus ym. pois.