Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No olipa se harmi,Mirmeli.. mutta luulispa tuon ronklauksen edesauttavan tilannetta!? Ja jos ei nyt heti jotain tapahdu,niin ainakin kohdunkaulan tilanne astetta kypsempi käynnistystä varten :)

Mulla oli tosiaan neuvola,ei uutta auringon alla. Verenpaineet kohonneet taas ku turvotusta tullu. Ja neitokainen näytti th:lle miten hienosti osaa masussa heilua. Eli ei masuasukin hiljenemistä synnytystä ennakoivasti ainakaan täällä...

Mä onneks oon aika kiukkupussi lopulta ja sanoin miehellekin että jos tuo on mun synnytyskätilö ni tulee riita :D
He haluaa käynnistykseen mahd pitkälle kypsyneen tilanteen niin homma voi hoitua nopeammin.

No sitten kun alkaa tapahtua niin toivottavasti saisit kivan kätilön jonka kanssa ei tarvitse alkaa tappelemaan :D

Täällä oli niin väärä hälyytys :S supistukset loppu heti kun nousin ylös, kävin suihkussa ja aloin touhuta. Terkka sanoi nlassa, että pää on aivan mahdottoman matalalla, joten ei oikein kunnolla yletä kanavaan, mutta kohdunsuu on tosi pehmeä ja oisko kanavaa joku sentti.(?) Itelle ei tuo kyllä sano oikeen mitään, mut ei ollut auki kuitenkaan. Kaikki oli ok ja lapsivettä vielä hyvin. Mittoja ei ottanut, kun kuulemma ei ole jättivauva tulossa. Laittoi lähetteen synnärille 41+5 eli reilun vkon päähän, mulla "lupaili" että etteköhän te sinne ennen sitä mee. Ei pitäis mennä moista sanomaan, kun alan pian elätellä toiveita ja varmasti menee sitten käynnistykseen oikein pitkän kaavan kautta (jota en siis todella haluaisi). :/

Noh, nyt pikku päikkärit ja sitten vanhempieni luo poimimaan marjoja! :D viherterapiaa, jeii!

Joo mullekki luvattii etten pääse edes laskettuun aikaan :D no eiköhän nä kaikki täältä tule. Harmittaa vaan kun jäi niin paska maku suuhun ja turhautuminen sen kun paheni, no toisaalta taas, 2 päivää sinne tänne :D

Täällä tänään 39+0! Oon jo niin valmis ja kypsä tähän mahaan :D! Ukkoki ollu jo pari yötä mökillä kun turhauttaa tää oottaminen. Itelläki kauhia hinku ois ollu mennä vaan vähän turhan korvessa on. Menkkamaista kipua vaan välillä on. Viime pe neuvolassa oli jo kiinnittynyt ja mahaki jatkanu laskeutumista. Vähän siihen malliin puhu neuvolassa että tän viikon ke aika voi hyvinki jäähä käyttämättä. Noh, ei sieltä vaikuta :D..

Täällä käyty tänään ä-polilla kontrolliultrassa pienen koon takia, viikot nyt 39+5 ja painoarvio 3060g :) eli sai jäädä vielä masuun kasvamaan. Ja kohdunsuun tilanne ei antanu mitään viitteitä synnytyksen alkamisesta ja sainkin uuden ajan 41+5 eli elokuun vikalle päivälle. Voi saakeli jos sinne menee, ei jaksa! Nyt niitä supistuksia jostain kiitos...mullakin oli kaks kandia ronklaamassa melko kovakourasesti, mut eipä alkanu mitään muuta tapahtuun ku verta vuotamaan.

Kotii tultii täälläkin. 8.40 oli aika, mutta käskettii ensin käyrille ja pissanäyte piti antaa. No hörpin siinä makoillessa vettä, että olis jotai pissattavaaki. Just ku olisin päässy vessaa, ni lääkäri porhals paikalle, enkä sitte saanu käydä ensin vessassa, koska oli kiire, vaan rakko pinkeenä sisätutkimuksee. :inpain: Kello oli sillon jo kymmenen ja lääkäri sano, että käynnistävät aina aamusin ja maanantaisin on muutenki kiire. Jotenki olin niin kypsä siihen henkilökuntaan, että olin oikeestaa ihan tyytyväinen, ettei sellasessa seurueessa tarvinu synnyttää. Toivottavasti sisätutkimus jotai sais aikaa, vaikkei ihan yhtä perusteellinen ollu ku Mirmelillä! :grin

Voihan tylsyys Mirmelin ja Bubun puolesta! Mä en muutenkaan käsitä, miksi ne ei voisi ottaa sisälle, jos käynnistys on joka tapauksessa edessä parin päivän päästä. Joo, maanantait on varmasti ehkä vähän kiireisempiä päiviä, mutta silti! Voihan se kiire olla siellä myös kahden päivän päästä!

Joo, keskiviikkona kaheksalta olis uus aika. Ja rauhottihan se mieltä saada tietää, että kaikki on vauvalla kunnossa ja jotain edistystä tapahtunu, eli paikat sentin auki. Jee! :hilarious: Kokoarviokin oli "vaan" 3700g. Ehkä tässä nyt sen pari päivää taas jotenki kärvistelee. Olin vaa niin asennoitunu synnyttämää tänää

Bubu, käynnistääkö ne silloin keskiviikkona sitten? Voi vitsi, teillä alkaa vauvat olla ihan pian sylissä!

Mulla sama aika ja vauva 3420g. Ja tosiaan olin kans ihan valmis. Laitoin kaiken kotonakin valmiiks kun äidin piti tulla hoitaa koiria...

Kyllä niitten sillon pitäis käynnistää, mutta mistä niistä ikinä tietää. Jos ovatki taas kiireisiä tai jotai. Nää mun ja mirmelin vauvat on jo taaperoiässä ku saadaa vihdoin synnytettyä. Mä eilen kans laittelin kaikki täällä kotona valmiiks, että voi hyvillä mielin lähteä, eikä miehenkää tarvi välttämättä tehä täällä mitää kotitöitä sillä aikaa ku oon pois.

Mirmeli nyt on pakko kysyy minne oot menossa synnyttää? Mullekkin tuli vastaan sellainen kätilö että oisin varmaan haukkunu pataluhaks jos oisin joutunut jäämään synnyttämään oli kyllä niin tiukkapipo että huhhuh. Tämä oli siis kätilöopistolla. Voi kun saatais kaikki nopsaa pikkuset syliin ja mukavat kätilöt synnytykseen. :) joku suositteli seinän siivousta, ylös alas liike kuulemma vois avittaa. Täytyy tänään testaa :D

Ei onneksi tarvitse kuitenkaan kauaa enää kärvistellä.:) kohta on vauvat sylissä.:)

Hei tiedättekö missä tarjonnassa teidän vauvat on? Tarkoitan siis et onko takaraivotarjonnassa vai jossain avosuisessa tarjonnassa...

Mä kävin sikiön painoarviossa rv 37 ja luin sitten kanta.fi stä mitä ne oli kirjoittanut. Sikiön asento epäinformatiivinen?! Vissiin on kuitenkin pää alaspäin, mutta ei tarkkaa asentoa tiedä..

Takaisin