Mirmeli: Juu, mulla sama homma, että aika vähän julkaisen facessa mitään ja raskaudesta en ole julkaissut mitään missään vaiheessa, joten suurinosa facen kavereista ei edes tiedä raskaudesta, sen takia ketuttaakin toi että jo ihan julkiselle seinällekin nyt tullut noita joko joko-kyselyitä..

siksi mulla pinna menikin ja päätin etten edes avaa koko sivustoa ennen kuin on jotain oikeesti kerrottavaa, eli poika maailmassa :)
Mä maltoin mielestäni hyvin tonne laskettuun ja ajattelin että kyllä se sieltä tulee, mut nyt tän lasketun ajan jälkeen tuntuu että ei vaan enää jaksa tätä odotusta, johan tässä on se 9kk odotettu :/ Ja tietysti päivä päivältä rupee mietityttämään enemmän tuo tuleva synnytys kun tietää että poika kasvaa päivä päivältä ja on aina isompi ja isompi ja synnytys edessä. Mun mies on kyllä joutunut kuuntelemaan nyt muutaman päivän mun valitusta ja tylsistymistä. Tänään sillä alkoi työt ja luulen että se huokaisi kun 'pääsi' töihin taas 6 pvän vapaajakson jälkeen. Mä jopa valitin sille eilen että on niin epäreilua että se 'pääsee' töihin kun mä jään kotiin pyörittelemään peukaloita. Ja kuten Imme tuossa totesi , niin kaikki hommat on oikeastaan tehtynä kotona, kukat kasteltu pihalla sataan kertaan, käyty kauppakeskuksessa pyörimässä, käyty siellä täällä ja tuolla ja käytetty kyllä tää viimoinen kuukausi miehen kanssa kaiken mahdollisen ja mahdottoman tekemisen ja aktiviteetin harrastamiseen, jotta aika kuluisi nopeasti. Nyt ei oikeen mielikuvitus riitä enää keksimään mitä vois vielä tehdä ja toisaalta ei edes huvita, kun tuntuu että kaikki on jo tehty ja nyt sen pienokaisen PITÄISI jo syntyä. Mutta minkäs teet, odottavan aika on pitkä. Taapersin aamupäivällä taas 6,5km koiran kanssa kylänraitin ympäri, saldona yks kipeämpi supistus ja muutama mahan kovettuminen lenkin aikana, saatiin jopa yksi irtokoira pihasta päälle (tosin omaa koiraani puolta pienempi, joten huoli lähinnä siitä ettei pienemmälle käy hullusti kun hölmönä tulee ison koiran kurkkuun) ja siinä hätäkässä katkesi remmikin omalta koiralta, mutta eipä vauhti ja vaaralliset tilanteetkaan tunnu auttavan tuon synnytyksen käynnistymistä

Peittoa on heilutettu, saunottu ja siivottu, mitä vielä?

Joku suositteli jossain porraskävelyä.. Voisihan tässä ajankuluksi juosta yläkerran ja alakerran väliä portaita ylös alas :D :D