Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa kokeilla suola kääreitä tai sit käydä ihans suola hoidossa. Mun veljillä on hirveen huono iho niin ne käy suola kylvyssä niin iho paranee paljon :)

Mun päänahka hilseilee kuivuuttaan ihan järkyttävästi. Päätin tänään kokeilla ensin perusvoiteella rasvaamisen, ja sitten hieroa suolalla, lopuksi pesen hiukset normaalisti. Katsotaan miten käy :)

Ihanaa, kun on kohtalotovereita kuivan ihon kanssa. Mulla kans atopiaa, että sinänsä tää kuivuus ei oo yllättänyt millään tavalla. Ilmat kun lämpenee niin ihoki paranee. Mut tossa aiemmin talvella oli naamaki ihan ku korppu, tosi kivalle näytti meikit niitten kuivien läiskien päällä :shifty: Nyt on tullut finnejä naamaan ja rintojen väliin (missä mulla ei ole koskaan ollut näppyjä!). Naamafinnit on sellasia yhdessä yössä ilmestyviä jättimäisiä hormonihirmufinnejä.

No ittelläkin on toi atoppinen iho on ollu aina riesana niin tottunnu, mutta finnejä ei oo ollu yhtään niin nyt rinta väli kukkii ihan kunnolla :D ja on joka paikassa

Tota suolahommaa vois kokeilla, kiitti vinkistä! Kerro Toffee miten sulla kävi sun kokeilujen kanssa! Mulla kans päänahka kutisi ja kuivui kovin pari viikkoa sitten ja kokeilin laittaa ennen suihkua oliiviöljyä päänahkaan noin 20 minuutiksi. Ja ihme kyllä se auttoi tosi paljon heti kerrasta! Nyt laitan aina kun muistan :)

Mä olin eilen tuntevinani ensimmäistä kertaa kunnon potkun. Välillä on sellaista pientä hipsutusta tuntunu.. Kai se oli potku vaikka sen jälkee en oo samanlaista tuntenu :D dopplerilla kun kuuntelin aamulla nii koko ajan potki ja meinas korvat särkyä :)

Mäkin haluisin tehdä isyyspakkauksen! Miehellä synttärit heinäkuussa niin ois kiva antaa se silloin :)
Kertokaas mistä ootte nouta tavaroita siihen sit löytäneet? Esim. Joku humoristinen opas ois just hyvä ja jotain kivoja vaatteita, tutteja yms.

Mäki aion tehä isyyspakkauksen. Miehellä synttärit elokuussa pari viikkoa ennen laskettua aikaa nii sillon varmaa annan sen. Olin ajatellu jonku kirjan siihe hommata mutta sainkin tutulta viimeksi ku oltiin kylässä omistajan opas kirjan ja mies hoitaa vauvaa kirjan joten se idea meni siinä :D olikohan se mussukat.fi sivu mistä saa tilattua isyyspakkaukseen kaikkee kivaa, esim. Ruokalappu jossa luki isis tähtää ylemmäs ja äänenvaimennin tutti :D

Lääkäri oli sitä mieltä että kivut ovat supistuksia mutta kohdunkaula oli kunnossa, joten ei ole neito tulossa ulos :) sairaslomaa saan tarvittaessa, katson nyt päivän pari miten työssäolo vaikuttaa.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Onpa hyvä että selvisi, Mirmeli!

Mä oon miettiny et ehkä tilaan mussukat.fistä just jonku ruokalapun ja äänenvaimennin-tutin. Eilen ostin lindexiltä niitä i ♡ dad-sukkia, sellasia on myös h&m:ssä.
Mun mies on nuorempana skeitannut paljon, nykyisin ei juurikaan, mut jonkin verran. Koska skeittaus on kuitenkin sille tärkeä juttu edelleen, niin olisin halunnut tilata jonkun vauva ja skeittaus-aiheisen bodyn, mut mä en oikeen ole koskaan tilannu mitään mistään netin kautta, ja tuo oli vielä ulkomaalainen sivu. Suomalaisia sivuja tuosta aiheesta en löytäny. No, ostin sit kangastussit, ja siis ihmeen hyvin oon saanut piirrettyä kuvan bodyyn, melkeen voisi olla ylpeä. Kuva on kyllä tosi yksinkertainen:D Teen varmaan samalla menetelmällä muutakin.:)

Kiva kuulla Mirmeli,että kaikki kuitenkin hyvin, nyt vaan ottaa iisisti. Minäkin kävin lekurissa just ja katsoi kohdun kaulan eikä sielläkään mitään muutoksia ollut ja sanoi myös, että jos kivut alkaa lisääntymään niin hakea saikkua, mutta nyt on ollut kyllä hyvä vaihde eikä kipuja oikeestaan ollenkaan.

Mä oon kans varma, että tunsin eilen ensimmäiset ihan kunnon liikkeet..tunsin sen jopa kädellä mahan päältä :)

Mä aloitin kanssa isyyspakkauksen kokoamisen tilauksella miehen suosikkijalkapallojoukkueen fanikauppaan. Sieltä tulee vauvalle bodya, paitaa ja nokkamukia ja miehelle paitaa ja kahvimukia. Lisäksi oon suunnitellut ainakin korvatulppia ja sitä kahvia :) Joku iskän poika -tyyppisellä tekstillä varustettu vaate voisi olla vielä hyvä lisä, kun nyt on tuota futispainotteisuutta. Oisin kyllä tilannut tytöllekin nuo samat fanikamat, sehän ois ollut jotenkin vielä hauskempaa, mutta hauska on nähdä sitten iskä ja poikakin samispaidoissa.

Bubs, mä voisin syödä makeeta ihan koko ajan. Suklaata, irttareita, salmiakkia, kakkua jne jne. Oih ja voih. :facepalm:

Mulla ei mee enään makee pahemmin, persikoita ja pilttiä voisin vetää senkin edestä + joko päärynä limsaa tai mehua :)

Kuivaa pullaa, tuoretta pullaa, lakritsifudgeja, turkinpippureita, hyvää limppaa, hapotonta limppaa, kahvia (!!!) ja mielellään suklaan kanssa, mahdollisimman makeita jogurtteja aamu-, väli- ja iltapalaksi.. Siis _tekisi mieli_. Mitä vain makeaa. Mitä turhempaa ravitsemuksellisesti, sen parempi.

Toki oliivit, feta, juustovoileivät, pitsa sun muukin menis mutta ne luen tuon ruokahalun piikkiin.

Ihme jos pysyy alle 20 kilossa painonnousu tällä meiningillä. Ärgh.

Takaisin