Toivotaan mirmeli,että ne sun kivut on vaan pelkästään kasvukipuja ja lääkäri kirjoittaisi sulle sairaslomaa. Mulla ei enää ole ollut niin voimakkaita kipuja, mutta ajattelin että menen kuitenkin myös tiistaina käymään siellä lääkärissä kun aika on varattu..saapahan varmuuden että kohdunkaula on kunnossa jne.
Mulla on tuota alaselkä kipua nyt tullut todella paljon, melkein itkua pitänyt vääntää iltaisin kun selkä on niin tulessa..saan kaverilta lainaan tukivyön joten katsotaanko josko siitä olisi apua.
Me käytiin eilen katsomassa rattaita liikkeessä ja onhan ne vain kalliita..huh huh.. kotona sitten piti mennä tori.fi sivulle, mutta vielä ei ainakaan löytynyt sopivia. Onko kukaan tietoinen sellaista merkistä kuin preego? heillä oli ihan kohtuuhintaan yhdistelmävaunuja..
Mullakin on mies sellainen kotihiiri :) välillä tuntuu, että läheisyyttä kaipaisi enemmän.. sitten kun välillä alkaa mielikuvitus laukkamaan, että haluaakohan tuo mies edes minua kun maha kasvanut ja turvottaa.. tyhmää, eikö! ehkä nämä tunteet johtuu näistä hormooneista..