Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hah aattelin että kauheasti täällä ehditään aina kirjoitella, mutta kappas oonkin käyny viimeksi joku pari viikkoa sitten... :smiley-ashamed008 Kauhea kiire ollut nyt kun on olo helpottanut ja on voinut töitä ottaa. Se on vaan aikas tuskaa töissä kun täytyy jatkuvasti pyytää apua kun oon lihatiskillä ja päivän aikana joutuu nostelemaan koko ajan jotain eikä selkä kestä enää niitä painavimpia juttuja..
Täällä alkanut tulla pientä synnytyspelkoa, jota en olisi uskonut että mulle tulee! Olen kuitenkin opiskellut alalla ja tiedän aika tarkasti mitä kaikkea voi tapahtua ja miten se tilanne yleensä etenee.. Etenkin tämä että kun asutaan Orivedellä ja täytyy lähteä synnärille sitten Tampereelle.. Mutta onneksi toisaalta pelko tullut jo nyt että saa rauhassa tottua ajatukseen. :D

Meidän pikkunen alkanut liikkumaan kunnolla, vaikka noitten kipujen takia onkin päiviä jolloin ei tunnu mitään.. Odottelen vaan että kun tuntuis niin selvästi että mieskin pääsis kokeilemaan.

Tässä kaiken kiireen keskellä n. kahden vuoden talokiista on päättynyt! Tai saatiin ratkaisu, vihdoin. Eikä tarvinnut lähteä oikeuteen. Summa ei ollut ihan sitä mitä pyydettiin, mutta lähelle kuitenkin. Jos sitä ensi kesänä aloittaisi sitten remonttia... :)

Mä en vieläkään tunne liikkeitä kunnolla, ja ne pienetkin mahdolliset liikkeet tuntuu loppuneen, liekkö menny vauva senmoseen asentoon, ettei tunnu. Mä jo niin haluaisin tuntea potkut, kun viikot jo 19+2, ja tuntuu et muilla tuntuu jo paljon aikasemmin kunnon potkutkin. Liekkö sitten istukka edessä, en tiedä, kun ei vaan tunnu.

Ihana, näin ekaa kertaa unta vauvasta.:) Meille syntyi siis tyttö, jonka nimi oli Anneli!:D mistä lie tullut tuo nimi... onkohan enneuni, rakenneultra kahden viikon päästä, ja alkaa jo jännittää jos sais sukupuolen tietää:)

Aiotteko tehdä isyyspakkausta? Paljonhan sekin jakaa mielipiteitä, kun äitiyapakkaushan on lähinnä semmonen perhepakkaus, et miksi isän pitäis sit saada oma pakkaus. Mut mä oon alkanut miettiä et olis ihana näpertää semmosta, ja ehkä saisin isin innostumaan enenmpi vauvajutuista, kun ei se vieläkään ole tainnu kunnolla sisäistää asiaa.

Täällä toissailtana tuntu ekat liikkeet :) nyt menossa 18+0. Rakenneultra vasta 16.4. Ei malttais oottaa että pääsee osteleen kaikkea :P mää aattelin isyyspakkauksen näprätä :)

Mä haluan kanssa tehdä isyyspakkauksen. Luulen että mies siitä ilahtuu kovasti eikä osaa yhtään odottaa sellaista :happy: Mitähän kaikkea siihen haalisi? Ajattelin kasata lähinnä vauvaan tai vauvanhoitoon liittyviä tavaroita jotenkin humoristisella twistillä. Ainakin toi Vauva, omistajan opas -kirja on ihan pakollinen hankinta siihen, ollaan vielä molemmat insinöörejä niin toi on niiiin hyvä :grin

Joo, mä oon ajatellut ainaki jotain humoristista opasta, sit jotain hauskoja tutteja, joissa lukis just joku äänenvaimennin tms. Haluaisin just kaikkia hauskoja juttuja, mutta kuitenkin tarpeellisia, koska tuohon saa aika paljon rahaa uppoamaan jos haluaa. Olis kiva löytää jotain vaatteita, joissa lukis joku hauska teksti, mut on ne vaan kauheen kalliita jos vaikka netistäkin ostais. Mulla on jo kauheesti ideoita, pakko on jotain karsia.:D oon just lähdössä kiertelee kauppoja, jos vaikka jotain löytyis:) ai että mä rakastan tämmöstä näpräämistä, menee vapaapäivät rattoisasti!:D

Minäkin ajattelin isyyspakkauksen laittaa kasaan jos nyt vaan saan aikaiseksi :grin Huomenna on vihdoin rakenneultra joten toivon mukaan sen jälkeen tietäisi kumpi meille on tulossa ja sen kautta voisi vähän miettiä mitä sinne isyyspakkaukseen hankkisi. Juurikin jotain hyödyllistä mutta mukavaa :)

Vapaapäivät menee liianki rattoisasti kelaillessa näitä juttuja. Tuo isyyspakkaus olis hyvä. Linkkailkaa jotain hyviä verkkokauppoja, jos eteenne tulee. :3some

Noniin, kaupoissa kierrelty. En kyllä paljoa nyt saaliiksi saanut. Lindexiltä parit sukat joissa luki just jotai i :Heartred dad tms. ja yhdet kivat housut. sit mä innostuin et mä alan taas kerran yrittämään tossujen tekoa. Virkkaamalla ajattelin tehdä tällä kertaa.

http://www.tikkunekku.fi/p6863-iinimiini-tutti-aanenvaimennin-kirkas-fi.html

tuollaaseen tutin tilasin isyyspakkausta silmällä pitäen. Vie pitää pohtia mitä muuta vie laittaisin.
Asiasta nakkimuusiin, kun teillä on rakenneultra meinaatteeko ottaa selvää sukupuolesta vai odottaa synnytykseen saakka?
Kun oon vähän kahden vaiheilla että haluaisin tietää, mutta toisaaalta en haluais tietää kun olis sellanen ihana yllätys että kumpi sieltä tuloo <3

Onko muilla ollu minkälaisia mielitekoja? Itsellä on tuore kurkku :D

Kiitos linkistä piiz!:)

Me nyt varmaan otetaan selvää sukupuolesta, mä ainaki haluan tietää niin on helpompi ostaa kaikkea tavaraa.:)

Mulla ei muuten mielitekoja, ainoo mitä himoitsen on Kinder-munat:D mut niitä ei oikeen kehtaa päivittäin syödä, harmi. :D

Meillä oli jo rakenneultra ja haluttiin tietää kumpi tulee. Sata varmaksi ei uskaltanut ultraaja luvata mutta itellä olot vahvasti tähän suuntaan kallellaan niin eiköhän sieltä tule se, kumpaa toivottiinkin ♥

Mulla on fanipalat ollut nyt heikkoutena ja tulinen ruoka! :D

Mä oon jo ruvennu kasaa isyys pakkausta, on jo riepu missä on kirjailtuna kyllä mun isi osaa, tutteja kolme missä lukee isin kulta, mute button ja äänen vaimennin. Ja ruokalappu missä on tiikerin naama. Sit lähi sittarista käyn ostaa kolme podia yhessä lukee i <3 baby ja näin. Sukatkin meinasin hommata. Mutta jatkan ostamista kun on toi rakenne ultra. Meillä kysytään kumpi on :) mutta pidetään se miehen kanssa kahen keskesenä :) ja mulla on purkki persikat vähän ne on hyviä :D

Hei, onko kellään muulla ilmaantunut ihon kuivumista? :0 mulla kämmenselät ihan kuivat ja kirvelee vaikka kuinka rasvaan :( välillä myös masu kutisee.. Nyt mennään 21+2

Hyvä idea tuo isyyspakkaus, täytyneekö minunkin sellaista alkaa tekemään :) Kyllä tuo vaunujen katseleminen on yhenlainen viidakko ja on ne vaan hintavia uutena..huh huh.. ja sitten kun ei tiedä merkeistä, että mikä on hyvä jne., Mulla vieläkin sellainen tunne, että ei oikein uskalla mitään ostaa vielä.. tuntuu niin aikaselta..vaikka viikkoja jo 19+3. Varmaan sitten heinäkuussa paniikissa etsiskelen tavaroita :) Mä oon alkanut tunteen liikkeitä myös selvemmin nyt, tänään töissä tuntui jo hento potku <3 Meillä on keskiviikkona rakenneultra.

Verkkuli; mulla on kädet kyllä todella kuivat, mutta kynnet on alkaneet kasvaa hurjaa vauhtia ja ne on tosi kestävät..yleensä mulla ei kynnet kasva tai menevät heti poikki.

Verkkuli: Mun kädet on muutekin kovilla kun käsidesin kans läträä paljo jotten tie että vaikuttaako raskaus siihen (ainakaan mun kohdalla). Mulla autto kun oli tosi huonos kunnos, laitoin kunnon rasvaa (apteekista Aqulan, Basan tai Lipolan ja pahempii paikkohin Bepanthen) ja kun hyvin oot rasvaillu laita puuvillahanskat käteen niin saa rauhassa imeytyä :) Ja pesuaineena kokeile käyttää Seba mediä se on tosi hyvää jos on vähänkin taipumusta kuivalle iholle.

Joo kynnet kasvaa tosi nopeeta, on ennen raskauttakin kasvanu mutta nyt tuntuu että sais olla koko ajan leikkaamas kynsiä

Tyy84 ehotan että ostat pikku hiljaa ainakin jotain pientä, kun mitä oon kuullu niin se on aika hoppu sit ja että miten jaksaa kun rupee kuitenkin olee mahaa, tukalat olot ja vielä vauvakin alkaa olla ihan mukavan kokonen, että painaa :)

Verkkuli, mulla ei niinkään kädet oo kuivat mutta sääriin on puhjennut nyt raskausaikana ekseema(atopia). Lääkäri sanoi että joillekin raskaus teettää tälläistä :/ Ainoa mikä tuntuu auttavan on vahva kortisonirasva mutta sitä saa käyttää vaan joka kolmas viikko ja tauon aikana iho ehtii mennä tosi huonoksi. Harmittaa muutenkin ku joutuu tollasta vahvaa rasvaa käyttämään... Kohtalotovereita?

Isyyspakkaus ollu mielessä myös täällä =) Rakenneultran jälkeen vois alkaa kasaamaan sitä :) Rakenneultra tosiaan ens viikon lopussa. Mä oon niin kärsimätön, että mun on pakko saada tietää sukupuoli heti :D Toivotaan, että saadaan tietää ens viikolla! :)

Mun atooppinen ihottuma on pahentunut nyt raskauden aikana. Kortisonirasvalla saan muutamassa päivässä rauhoittumaan (niin kuin ennen raskauttakin), mut viikon päästä onkin taas huonossa kunnossa... Kämmenet kuivuu kanssa epänormaalin paljon.

Takaisin