Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitä mäkin oon miettinyt että entäs jos vauva ei näytäkään yhtään nimeltään ;) Ja varmaan täytyy meijänkin päättää varuiksi myös tytön nimi jos sieltä tulla tupsahtaisikin yllättäen tyttö :D

Hyvä kuulla etten täysin jälkeenjäänyt ole tavara hankinnoissa. Aion myös äitiyspakkauksen ottamista venyttää mahdollisimman pitkälle, kun ihastuin jotenkin enemmän uuteen 2015 pakkaukseen :)

Mulla rakenne ultra ensi viikon perjantaina :Heartred
Halkean kun en malta odottaa!! :)

Ensimmäinen ja viimeinen ultra mihin mies pääsee! (Armeijassa)

Mulla taas fiilis että ostelen kaikkea aivan liikaa, mulla on jo kaukalo ja tänään tulee postissa vaunut samaan sarjaan :)
Pinnasänky ja vähän vaatteita löytyy. Nämä löytyneet käytettynä. Ja kun mulla ei lähipiiriss' ketään kuka olisi saaanut viimeaikoina muksua niin ei mistään saa mitään hyödyllstäkään :/
Mutta sitten kun mietin että itsestään kaikki pitää hommata ja ihan just puolivälikin niin mieluummin ajoissa kuin se että kiire tulisi

Tuossakin on eroja, kaikkialla eivät kuulema tee, mutta toivotaan niin!
Mies pääsee pois 1,5kk ennen laskettua aikaa. Ja onhan tuo rakenneultra paljon "tärkeämpi" minun mielestä, ehkä vähän kongretisoituu miehellekkin kun ei vielä potkuja tunne eikä mahakaan ole iso :)

4 viikkoa niin meillä on rakenne ultra. Mutta mies ei pääse sinne :( olisin niin halunnu, mut nyt meen sit yksin. Kun meillä ei saa kun minä ja mies tietää kumpi sukupuolinen. Ja varmaan täälläkin kerron kun ei kaverit kuitenkaan ole tässä ryhmässä. :)

Voi harmi :( mullakin vielä tasan neljä viikkoa rakenneultraan! En malta oottaa haluisin jo niin ostella vauvan vaatteita. Tosin itselläni on 1-vuotias pikkuveli ja toinen veljeni sai just vauvan nii saan paljon sukulaisilta vaatteita.. Ei varmaan hirveästi kannata vaatteita ostella. Pinnasängyn saan äidiltä, se oli minulla itselläni käytössä vauvana :) appivanhemmat on luvannu maksaa vaunut joten niitäkään ei itse tarvii ostaa, tosin pitäs kohta alkaa jo kattelemaan.. Melko halvalla selvitään, ihan hyvä niin nimittäin ei todellakaan esim. Uusiin vainuihin ois itellä opiskelijana ollu varaa :)

Meillä yritän suostutella miestiä jos saisin tilata rattaat ens kuussa :) joo en malttas ittekään oottaa :) vaateita meilä rupee olee kun ostin 20 pussillisen vauvan vaateita ja saatin miehen veljen pojan vahoja vaateita 3 pussillista :) sit vielä anopilta. Jää meille vaan muut ostettavat :). Mutta sitterit, sägyt ja tälläset katotaan käytettynä :)

Moi pitkästä aikaa :) oli muutto niin en oo päässyt nettiin. Meillä rakenneultra perjantaina, kyllä jännittää <3 nyt 19+3

mulla myös on aamulla paljon pienempi maha kuin päivällä.Päivällä jotenkin maha turpoaa ja se on sit tuplat kuin aamulla :)mutta alkaa jo pieni kumpu olemaan <3

Ihania masukuvia:)
Mun maha on kyllä kans ku mahamammalla, viikkoja tosin 17+4... Et ei kyllä tosiaan mikään jäätävän kokonen, mutta sen verran huomaa, että kai siellä joku
asustaa:)
Illalla tosiaan on kyllä jo melkonen pötsi, aamulla aikas paljon pienempi, mut näkyy se silloinkin :)
En kyllä millään malttas oottaa minäkään rakenneultraa, vielä neljä viikoa mullakin suunilleen. Alkaispa ne liikkeet tuntua oikeesti, kun mulla on viikon tuntunut jotain myllerrystä ja muljahtelua, mutta ei niistä täysin ota selvää että onko se vauva joka myllää. Mut onneks viikon päästä on neuvola ja saa kuulla sydänäänet:)

Takaisin