Musika
Silmät suurina ihmettelijä
Ääää kauheasti tullut uusia jutusteluketjuja sun muita sillä aikaa kun ei ole päässyt tänne lukemaan saati kirjoittelemaan! Elikkäs nyt olis viikot 18+2 ja tässä nyt on viikon ollut ihan jees olo. Pahoinvointi alkoi jo viikolla 5, ja olen aikalailla asunut vessassa ja paino tippui sellaiset kuusi kiloa heti alussa. Silti pikkuinen on kasvanut normaaliin tahtiin onneksi ja vatsa on kyllä aikamoinen! Melkein voisi luulla että on tulossa kaksoset mutta ei ainakaan ultrassa toista näkynyt. :D Seuraava ultra onkin vasta huhtikuun loppupuolella, eikä millään jaksaisi odottaa sinne asti..
Oletteko muuten kukaan liikkeitä tuntenu? Itse tunsin viime viikon tiistaina ensimmäiset liikkeet ja aikalailla joka päivä ollut vähän jotain tuntemuksia. Välillä selvemminkin. :)
Meillä siis ensimmäinen lapsi miehen kanssa tulossa ja yhdessä ollaan oltu reilut kolme vuotta ja asuttu koko aika yhdessä. Itse olen varmaan täällä kirjoittelevista äideistä nuorimmasta päästä, juuri 20 täytin viime viikolla. Toisaalta elämäntilanne oli nyt hyvä. Opiskelut on opiskeltu ja oon töissä, lisäksi asutaan jo omassa kodissa jo. (omakotitalo)
Meillä tärppäs aikalailla heti ekasta yrityksestä. Tai siis olin ilman pillereitä suunnilleen sen kaksi kuukautta. :D
Kauheasti on tullut tavaraa saatua ja ostettua käytettynä. :)
Oletteko muuten kukaan liikkeitä tuntenu? Itse tunsin viime viikon tiistaina ensimmäiset liikkeet ja aikalailla joka päivä ollut vähän jotain tuntemuksia. Välillä selvemminkin. :)
Meillä siis ensimmäinen lapsi miehen kanssa tulossa ja yhdessä ollaan oltu reilut kolme vuotta ja asuttu koko aika yhdessä. Itse olen varmaan täällä kirjoittelevista äideistä nuorimmasta päästä, juuri 20 täytin viime viikolla. Toisaalta elämäntilanne oli nyt hyvä. Opiskelut on opiskeltu ja oon töissä, lisäksi asutaan jo omassa kodissa jo. (omakotitalo)
Meillä tärppäs aikalailla heti ekasta yrityksestä. Tai siis olin ilman pillereitä suunnilleen sen kaksi kuukautta. :D
Kauheasti on tullut tavaraa saatua ja ostettua käytettynä. :)