Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Piiuli, täällä myös vaihdettiin vihdoin sukunimeä kun menimme naimisiin 20.2 :happy:

Jonskula, meillä ei omat vanhempani ensi kuulemalta hyppineet riemusta ja se kyllä tuntui ikävältä. Heille asia oli jotenkin yllätys, vaikka olemme olleet mieheni kanssa yli 10 vuotta yhdessä. Mutta johtui kai suurelta osin siitä, että heidän maailmankatsomuksen mukaisesti meidän ensin olisi täytynyt mennä naimisiin ja sitten vasta rueta tekemään lapsia. Mutta, kun pääsivät yli "järkytyksestä" niin ovat kyllä olleet iloisia puolestamme :)

Kaikki joille on kerrottu, on ottaneet hyvin uutiset vastaan. Ei tosin vielä ole kerrottu meidän isovanhemmille, mä kerron omilleni kun seuraavan kerran näen. Jännittää vähän mitä ne sanoo, ei huvittas kuunnella mitään kommenttia siitä, ettei meillä kummallakaan ole esim vakityöpaikkaa tms. Naimisiin menosta sanoisivat varmasti, ellei naimisissa oltais :D

Moikka!
Onnea naimisiin menneille, ihania uutisia <3 Meillä on kyllä kaikki olleet onnellisia ja iloisia puolestamme kun tulee perheenlisäystä, ihan kaikki ei vielä tiedä mutta lähisuku.
Tänään siis 16+3 ja kävin ultrassa tänään :) Kaikki hyvin ja edelleen todella vikkelä kaveri, kätilö sanoi että näkee, että on tempperamenttinen kaveri myöskin :) 90% varmuudella pieni prinsessa olisi tulossa, mutta rakenneultrassa 3 viikon päästä sitten selviää tarkemmin. Aivan ihana olo nyt <3

Onnea Piiuli ja Taikkuli!

Uutiset on meidän kohdalla kyllä joka puolella otettu vastaan ainoastaan positiivisesti, ja olen siitä iloinen. Monet oli varmaan jo jokusen vuoden odotelleetkin, milloin meiltä tulisi vauvauutisia.

Jonskula; Miksi mummolta negatiivinen vastaanotto? Onko yleensä joka asiaa vastaan vai tämä erityisesti? On se harmi, tottakai toivoo kaikkien olevan iloisia puolesta. :/

Onnea naimisiin menneille! Ihanaa! :)

Kaikki kenelle ollaan kerrottu raskaudesta, on ottunut sen tosi hyvin :) Pitkään kun ollaan oltu yhdessä avomiehen kanssa, niin on sitä jo kuulemman odotettu :D

Meilläkin asia on otettu iloisesti vastaan :) Paitsi mummo.. tai no, se onnitteli ja sanoi että kyllähän se lapsi tuo sisältöä elämään ja jatkoi vaan muita juttujaan. No jokainen reagoi tavallaan heh. Tuntuu kyllä ihanalta, että elämässä tapahtuu jotain iloistakin vaihteeksi, kun viime vuosina lähipiirissä on koettu kaksi äärimmäisen surullista menetystä.

En kyllä tiiä miksi sillä semmonen asenne asiaan on :/ 2serkkupoikaa sai vasta ensimmäiset lapset ja ovat mua vanhempia. En tiiä vaikuttaako se että oon ainut tyttö lapsenlapsi ja toiseksi nuorin. Aina autan mummun jos kyytiä jne tarvii. Luuleeko sitten etten enää auta sitä tai jotain. Kaikki muut ottanu ilolla vastaan ja onnitellu urakalla :)! Mummu ei ees onnitellu.

En tiedä saako sitä uutta vielä. Mä oon miettiny et millon sitä kannattaa hakea et sais sen tän vuoden pakkauksen. Tykästyin niihin pöllöihin, ja haluaisin sen uuden :)
vaikka enhän mä sitä vielä aikoihin pysty hakemaan, mut sit ku vois hakea, niin jokohan silloin jaettas jo niitä uusia.

Mä tykkäsin kanssa siitä uudesta enemmän mitä vanhasta, kukaan ei pahemmin tykänny siitä makuu pussista, mutta minäpä tykkäsin :D se oli aivan ihana :)

Luulis että me saadaan se uus pakkaus, kaveri sai lapsen kesäkuussa -14 ja sai sillon sen 2014 pakkauksen :) neljän viikon päästä saan hakea pakkausta, jee! :)

Eilen kävin ylimääräisellä neuvolakäynnillä niin terkkari sanoi että ens kerralla saan ne laput kelaa varten joilla saa haettua sitä pakkausta :) silloin on tasan rv 22+0. Silloin aikaisintaan saa hakea pakkausta :) uusi on ihanampi mut ei kyllä varsinaisesti väliä kumpiko pakkaus tulee, on niin iso apu siitä kun ekan talven pärjää ostamatta pukuja! :)

Takaisin