Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla lähinnä toi vuoto ajoittuu iltaan/yöhön, etenkin kylkiasento mulla vaikuttaa. Heti alkaa tiputtaa :D

Täällä vedelty Panadoleja ihan huolella, päänsäryt on rajuja migreenikohtauksia ja niitä ei kyllä selätetä edes Panadolilla.. kauratyyny mullakin ♡

Huh onneks mun tissit on viel kuivat :D rikkihän ne menee jos muhii jossai liiveissä. Just haikein mielin luovuin nännilävistyksestä mutta selvää oli tietty että se saa lähteä.

Tavarat kaikki on meillä mietintä asteella.. ehkä pitäs alkaa tosissaan kattelee ettei tulis sit kaikkea kerralla, olis viel muutaman kuun palkat käytössä :D

Huhkisin eilen "liikaa" (nostin pari hiekkasäkkiä) agilityhallilla ja sain osakseni supistuksia. Ehkä nyt pitää rauhoittua vaikka vihdoin elämä tuntuu voittavan! Samoin tänään töissä ku vaihdoin yhden isomman lapsen vaippaa :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mun pomo kommentoi tanaan etta "toi on jo vauvamaha", kun oltiin menossa kokoukseen. :)

Ja siis mika raskausdementia muhun on iskeny, tultiin miehen kanssa illalla kotiin niin olin aamulla lahtiessa ilosesti jattany seka valot etta UUNIN paalle! Kivasti 250 asteessa yli 10 tuntia, hello sahkolasku! Onneks uunissa ei kuitenkaan ollu mitaan mika olis karahtany.. :wideyed:

Ellamariia: Sain täältä viime viikolla vinkin rautalisän syömisestä päänsärkyyn!
Juon päivittäin vettä enemmän kuin tarpeeksi, ulkoilen jo töissä vähintään kaksi tuntia ja päänsärky oli siitä huolimatta jatkuvaa. Särkylääkkeitä käytän todella nihkeästi, vasta kun ihan OIKEASTI sattuu, otan lääkkeen.
Kävinkin sitten ostamassa niitä rautatabuja, ja jo parin päivän kuluttua oli päänsärky kokonaan kadonnut. Suosittelen sinullekin kokeilemaan. :)

Ja mulle annettiin vinkiksi syödä magnesiumia migreenien ja päänsäryn torjumiseksi. Rautalisästä ei muutenkaan kai haittaa ole, ellei sitten ole tosi paksu veri.

Ei siitä oo haittaa. Keho ottaa vain sen minkä tarvitsee ja poistaa loput ylimääräset.

Mä oon taaaas kipee..tuntuu että ei tarvi kun katsoo ihmistä päin jolla on flunssa niin tuun kipeeks :( Raskaus vieny viimesetki vastustuskyvyn rippeet selvästi. Taas kovat alaselkä ja alamaha säryt..pelottaa,että jos alkaa taas tuleen vuotoa. En haluu!! :(

Täälläko ollaan sängyn pohjalla :( neljättä päivää vti oireet eikä lääkekuuria näy ja pitää vaa näytteitä kuskata. Eivät tiiä mikä on :s

Mulla kans kovat alavatsa- ja -pää- ja yläpää-kivut. Vaikeaa olla töissä irvistelemättä asiakkaille. Pitäiskö vaan lähteä kottiiiiin...

Mää tänään jäin suosiolla kotiin. Riitti se kärvistely ku päässy kassalta juuri pois ja hikeä puski kokoajan ku sattu nii paljon :/ liikkuminenki ollu vähän hankalaa. Eilen oli jo helppo päivä ja luulin että menny jo ohi vaa tänään aamulla 3maissa kun ukon vein töihin nii taas alko ja vessassa saanu istua. Jospa tänään selviäis mikä on :)! Kannattaa se lähtä jos on vähänkään hankala olla :)!

Olen kärsinyt pikkumurkusta asti migreenistä, joka keväisin äityy aikamoiseksi valon myötä. Viimeiset pari viikkoa ollut ihan kammottavaa sen takia, kun kunnon migreenilääkettä ei saa ottaa. Sitten sinnittelen töissä väkisin, kun tuntuu että asiat pakko hoitaa.. Teen semmoista työtä, etten voi asiakkaitani oikein delegoida pikkupoissaolojen vuoksi tai yllättäen eli jää ihmisten asiat sitten hoitamatta. Äääh ylivastuullisuus äääääh. Mut ei noille kyllä irvistelläkään haluais.

Pienen isä, rakas mieheni, oli illalla suorastaan vihastunut kun kuuli, miten olin kivun vuoksi kolminkerroin kippuralla ja silti palasin lounastauolta työhön. Äääh taas :D

Tässä kahvitaukoa pidän ja odotan ihmettä. Tuntuu että koko ajan sattuu jonnekin jollakin tavalla ja usein aika kovaa. Voihan raskaus <3

Paranemisia kaikille kipeille ja kärsiville! Toivottavasti ne jonskula keksii äkkiä, mikä sua vaivaa että se voidaan hoitaa pian.

Tsemppiä kaikille kipuileville! Mua ihan melkein pelottaa, kun vatsassa ei ole mitään pieniäkään kipuja ollut sitten sen alkuviikkojen nippailujen. Luulisi edes välillä jossain tuntuvan. Mutta tää järkyttävä jano sit riesana!

Täällä alkanut kans muutaman päivän sisään alapään juilimiset ja vatsakivut sekä varsinkin iltasin tosi tukala olo. Luulen että johtuu siitä kohdun kasvamisesta, eikös se vaavi näillä viikoilla (14+6) tuplaa kokonsa. On ne silti ikäviä, viel yks työilta edessä ennen vapaita... Eilisilta oli aika tukala jo o_O

Ja täälläki taas podetaan päänsärkyä. Johtunee taas siitä että yö meni kuumaa tuskastellen ja pyöriessä... aiemmin tykkäsin lämpimästä kämpästä mutta nyt en voi sietää liikaa lämpöä ainakaan yöllä. Kesähelteitä ootellessa :D

Takaisin