Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä taidan olla ainoa, joka on tosi pettynyt uuteen äitiyspakkaukseen. Varsinkin toppapuku on tosi nounou. :depressed: Täytyy hakea pakkausta mahdollisimman pian, jos vaikka onnistuisi saamaan viime vuoden pakkauksen. Äitiyspakkaus itsessään on ihan mahtava juttu, mutta nyt pettymys tuntuu jotenkin tosi isolta, kun olin odottanut uuden pakkauksen paljastumista ihan intona. :sad001

Jep, VIIMEISTÄÄN kahta kuukautta ennen. Sitä voi hakea jo, kun raskaus on todistetusti kestänyt 154 päivää, eli n. 22 vkoa. Näin sanoo Kela.

Aivan ihana pakkaus! Tosi kauniita kuoseja ovat valinneet :-) ainoa mistä en pitänyt on pakkauksen ulkoasu.. vuoden 2014 on paljon pirteämpi ja raikkaampi. Toisaalta pakkauksen voi aina päällystää itse vaikka lahjapaperilla jos siltä tuntuu :D

Mulla poikaolo! Puoliso nauraa, kun selitän pikku-ukosta, kun puhun vauvasta :P no saa nähdä, rakenneultra vasta huhtikuun alussa.

Joo ei kannata jättää sinne 2 kk ennen laskettua aikaa sitä hakua :) jos hakemus myöhästyy 2kk rajasta niin hakemus evätään.. Eli pakettia pitää hakea 2 kk ennen laskettua aikaa :)

Mun mielestä tosi ihana pakkaus! Niin innolla odotan,että pääsee sen hakemaan :Heartred
Mulla on ihan poikaolo! Puhunkin välillä vahingossa että kun poika syntyy ja mun äiti on kanssa ihan satavarma että on poika :grin No sen näkee sitten 17.3,samapa tuo kumpi on kunhan on terve! :)

Ja oon ihan varma,että oon tänään tuntenut ekat liikkeet! Muljahtelua ja sellasta pientä "tökkimistä" :love7

miksi nuita turvaistuimia ja lastenvaunuja on niin sataa erillaista? :o mistä näistä nyt sit pitäs tietää että mikä on "se paras" :D kyllä tässä menee ihan pyörälle päästään.. :D

http://m.autoliitto.fi/tietopankki/testi-ja-tutkimustuloksia/turvaistuintestit/

Tuolta kannattaa katella istuinten testejä! Ja kysyä isäntä mukaan hommaan, meillä tuleva isi katseli innoissaan jo istuimia ja testejä ja vertaili mikä olisi hyvä ;) samoin kävi rattaiden kanssa, huvikseen selailin niin ukko oli selän takana, että mitä teet ja innostui katselemaan niitä ja päätettiinkin jo, että kesällä tilataan uudet yhdistelmävaunut vauvalle. Meillä oli kriteereinä työntökorkeuden säätömahdollisuus, pitää olla yhdistelmävaunut ja renkaiden isot ja puhkemattomat :)

Meilläkin on jo rattaat päätetty :) hyvät, suhkot pienet ja tulee kaikki, koppa, sport istuin ja se makualu juttu :) ja sen kopankin saa rattaisiinkiinni :) suhkot halvat ja ainkin kehutut :)

Mulla vielä menee aikalailla omat vaattet päälle, mutta kävin ostaan mamma leggarit toissa päivänä ja eilen pidin niitä jalassa. Olihan ne ihanat :) vaikka mulla ne hieman vielä valui ylhäältä, mutta ei puristanut mistään!
En muista kirjotinko jo aiemmin, mutta eilen sain kaverilta lainaan kotidopplerin ja olipa ihana kuunnella vauvan sydänäänet <3

Kiitos Anina tosta autoliiton linkistä :) mulle noi istuimet ovat loputon suo. onneks on aikaa vielä opetella koko "alaa" :)

Mä ootan tosi paljon äitiyspakkausta, olin eilen ihan innossani ja selitin miehelle miten meidän tummatukkainen pikkuinen on sit söpö siinä keltaisessa potkupuvussa :) Ainoo tuote mikä pisti silmään, on se makuupussi, vaihtaisin mielelläni viimevuotiseen, missä on niitä apinoita :) Mutta en valita. Aivan ihana etu <3

Anina ja Mahamamma, mihin rattaisiin te päädyitte? Siis jos saa kysyä :) Mekin ollaan käyty jo parissa liikkeessä katsomassa rattaita mutta tuntuu että niitä malleja on vaan niin hirveän paljon... Miten sitä osaa löytää juuri ne oikeat :rolleyes:

Takaisin