Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin pakotin miehen eilen katsomaan uuden äitiyspakkauksen sisällön. Kovasti odotellaan jo sitä, että saadaan hakea Kelalta äitiyspakkausta! Tuli sieltä kumpi tahansa pakkaus, niin molemmat ovat yhtä tervetulleita meille :) Uudessa pakkauksessa pidän erityisesti eläinkuvista, jotka sopivat pienen nyytin päälle ihanasti! :Heartpink

Joko teillä alkaa viimeisetkin pahoinvoinninrippeet lähteä? Itse en ole toviin enää etoillut, mutta nyt viime torstain jälkeen olen saanut kärsiä uudelleen alkaneesta aamuetomisesta. :wtf: Lisäksi pää on kipeä 24/7, joten enpä mitään särkylääkkeitäkään halua siihen syödä.

Täällä on nyt muutama päivä mennyt loistavasti! Päätä jomottelee mutta ei liiaksi. Maanantaina pääsin ekaa kertaa tänä vuonna tokoilemaan ja eilen vetämään agilitya! Lenkkeilin jopa kaksi lenkkiä vielä illan päätteeksi! Wuhuu! Ja klo 21.00 taju kankaalla :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Me päädyttiin Akjax Traper yhdistelmävaunuihin. Lauran lastentarvikkeen nettisivuilta löytyy. Myymälä taisi olla Tampereella niin en paikan päälle mene niitä katsomaan kun asutaan Pohjois-Savossa. Ne on puolalaiset rattaat. Ihan hyviä kommentteja ne oli saanut kun googlettelin käyttökokemuksia :) parasta on se, että mitään ei tarvitse niihin ostaa lisää, kaikki sisältyy hintaan ja sekin on vain 399€ plus että rattaiden värin saa itse päättää :)

Joo eilen tutustuinki autoliiton testituloksiin turvakaukaloissa.. kyllä on jotenki hukassa nuiden kans silti.. ja vain kaks kaukaloa on parin vuoden sisään saanu erinomaisen tuloksenautoliiton testeissä! :o täytyy kyllä perehtyä paremmin että mikä erl esim hyvällä ja erinomaisella sit lopulta on.. me ajetaan pitkiämatkoja kuitenkin niin turvallisuus ensisijaisen tärkeä!

Hyvältä näytti noikin rattaat :happy: Ainut minkä itse haluaisin lisäksi niin olisi kääntyvät etupyörät. Siitäkin taitaa tosin olla yhtä monta mielipidettä kuin on käyttäjääkin... Mekin ollaan mietitty että olis kätevää kun sais kaikki osat samassa paketissa. Käytiin katsomassa yhtä toisen merkkistä mallia jossa noiden lisäksi kuului vielä auton turvaistuin samaan pakettiin. Täytyy vielä perehtyä vaihtoehtoihin ja mietiskellä. Kiitos vinkistä kuitenkin :)

Mulla on kyllä kaikki pahoinvoinnin rippeetkin kadonneet. Olo on ihan kuin en olis raskaana ollenkaan. Maha on kai kasvanut, mut mulla on taas alkanut murehtimisen aikakausi, tuntuu että tuolla ei voi olla mitään elävää. :sad001 Olis kai pitänyt hommata doppler, en sitä enää jaksa hankkia kun pian alkas varmaan liikkeetkin tuntua.
Jospa tää taas tästä..

Täällä olo alkaa kans olla aika normaali, ihanaa! Rv 14+4 :)
Vaunuja ollaan käyty katsomassa mutta vielä haluan nähdä bugaboot ja stokken vaunut livenä. Ite huomas liikkeessä käydessä et esim. Kopan korkeudessa, keveydessä yms oli paljon eroja. Haluun myös paikanpäällä kokeilla miten helposti saan yksin vaunut kasaan ja takas auki yms. Eli varmaan pari kiekkaa vaunuliikkeissä vielä tehdään.
Meillä normaalisti töissä työasut jotka peittää mahaa mut tänään erilainen päivä ja omissa vaatteissa niin sain kyl paljon jo kommentteja että masu selvästi omissa vaatteissa jo näkyy :wink

Juu jos viime vuoden äitiyspakkaus on mieleisempi, niin kannattaa laittaa hakuun heti, kun saa raskaustodistuksen. Meille sanottiin, että saadaan se ens neuvolakäynnillä maaliskuun lopussa. Ite yritän sihdata uuteen pakettiin, mutta kuten joku sanoikin, viim. 2 kk ennen la:a pitää tilata.

Tyttö-poikaolot heittelee jatkuvasti edestakaisin. Välillä myös tuntuu, ettei olisi mitään :( Voihan rakenneultra, kun sitä saa vielä melkein 3 vkoa odottaa.

Apua kun heräsin viimeyönä kun peitto ja lakana oli ihan märkä ja ihmettelin et mitä kummaa niin alko sitten rinnat vuotamaan :D yritin jatkaa unia mutta ei siitä tullu mitään kun koko aika vuosi ja olin nii hämmästynyt. Oonko ainoa? Nyt 17+3 :D

Pahoinvointi selätetty, nyt tilalla päänsärky :'( ei viittis lääkkeitä koko aika napsia, mutta töissäei kyllä ilman panadolia pärjää. Onko kellään keinoja, jolla helpottaa särkyä ilman lääkettä?

Mahamamma, tiedätkö saako noissa teidän valitsemissa myös lukittua ne kääntyvät pyörät? Rupes kiinnostaa noi todella! Olis kätevää ku tulis koko setti samassa :) Ja hyviä arvosteluja oli saaneet ku kävin lueskelemassa :happy:

Parasta varmaan yrittää paikantaa onko kysymys esimerkiksi niskoista tai lavanalueen jumeista johtuvista päänsäryistä vai stressaako liikaa vai onko vaan raskaudesta johtuvaa päänsärkyä... Itellä oli montapäivää pahaa päänsärkyä kans mutta onneksi tajusin johtuvan lihaskireydestä.. :) hieronta, tulehuskipugeeli ja kauratyyny helepotti täällä! :)

Joo ois kivaa :) mulla se on sellasta kirkasta, ilmeisesti jotai maidon esiastetta :D ääh oispa jo rakenneultra, haluisin nähä jo pikkusen <3

Jep, joo voin sanoo että mulla on ihan kauhee kun rinnat on arat, sit ne on välillä ihan kipeet ja kuumat, maito kertyy. Mut jospa mulla ei vielä rupeis rinnat ihan suihkuamaan, pikku tippoja tulee välillä :)

Oho, osallako jo tulee maitoa :) Täälei vielä ole tullut tippaakaan. Vain sitä teillä öisin vai pitkin päivää? Tänään viimeksi oksensin kun pää niin kipeä.. Oli vähän morkkis kun pakko ottaa Panacodia :( Toivottavasti ei kans vaikuta vauvaan. En toki hirveen monta oo ottanu koko aikana.

Takaisin