Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ostan sit kun rakenne ultrassa kerrotaa, ja nykyä aikana tekniikka on niin hyvä :) joko tytön tai pojan vaateita :)

Mitä mieltä olette uudesta äitiyspakkauksesta? Omaa silmää miellyttää paljon enemmän vuoden 2015 pakkaus, joten pitää toivoa, että se osuisi omalle kohdalle :)

Mä haluaisin ostaa jokatapauksessa mahdollisimman sukupuolineutraaleja vaatteita ainakin vauva-aikaan. Silläkin ajatuksella että jos useampi tulee niin kävisi sitten samat. Ja en edes tykkää vaaleanpunaisesta tai -sinisestä väreinä, niin varmaan ihan omien mieltymystenkin mukaan tulee hankittua muita värejä :)

Pretor: Oulussa ainaki koitettiin kuunnella jo ekassa neuvolassa (mulla ei vielä kuulunu) ja ultrassa ja lääkärissä kans. Luulis kyllä että joka paikassa kuunneltaisiin :o

Mekin varmaan ostetaan aika neutraaleina nuo ihan pienet vaatteet.

Täällä hiivaepäilyt vaihtu kertaheitolla pissatulehukseen tai johonki. Huh tätä tuskaa! Pitää lähtä näyte viemään kunhan kykenen. Kohta varmaan joutuu eston hommaamaan :(

Millä ne sykkeet kuunnellaan? Onko neuvolassakin jonkinsortin dopleri? Kolme-neljä kertaa on jo ultrattu muttei oo sykkeistä ikinä puhuttukaan.

Jännä nähdä miten teidän veikkaukset tyttö/poikaoloista pitää paikkansa :) Madmasel, eilen kun saatiin tietää sukupuoli niin viikkoja oli 15+2.

Vielä en oo ainuttakaan vaatetta uskaltanut ostaa. Kohta ei varmaan pysty enää pidättelemään itseään kun nytkin on jo tehnyt niin vaikeaa :happy7

Ihanan näköinen tuo uusi äitiyspakkaus. Harmittaa kyllä niin kun en sitä saa täällä ulkomailla asuessani...

Mulla tyttöolo ollut koko ajan. Miehellä ei selkeesti oo kumpikaan olo. Rakenneultra vasta huhtikuun puolella, mutta mennään 3 viikon päästä taas neuvolaan missä ultrataan niin aattelin kyl kurkistella ja kysyä näkyiskö jo kumpi siellä on :)

Musta noissa molempien vuosien äitiyspakkauksissa on juttuja jotka miellyttää omaa silmää, eli ei oo kauheesti väliä kumpi pakkaus tulee sitten.

Mukavan raikas oli tuo uus pakkaus :)! Mulla ollu poikaolo alusta asti. En sitte tiiä vaikuttaako se, että ollaan kaverin kans tehty "lapsi" testejä penskasta asti ja aina on näyttäny 2 poikaa ja tyttö :D. Nii jotenki olettaa pojan tulevan. Periaatteessa ihan samahan se on kumpi tulee kunhan on terve :)! Aina oon kyllä pojan halunnu kuitenki.

Mulla jostain syystä vähän enempi tyttöfiilis, mutta mistä sitä tietää ennen kun varmasti sitten elokuussa. Aiotaan kuitenkin tiedustella sitten rakenneultrassa huhtikuussa. Ja neuvolassa luvattiin sydänääniä kuunnella ekaa kertaa ens kerralla, sitä odotellessa :)

Aivan ihana toi uus äitiyspakkaus, nimenomaan tosi raikas ja sopivan neutraali :) En malta oottaa et sen saa! Itse en tykännyt niistä aiemmista oranssinruskeista ja tossa näyttäs olevan niitä vaan muutama. Ja kiva että on vihreetä ja pikkusen keltastakin mukana. Miten voikin iloita tämmösestä asiasta niin kovasti :D

Hyvältä näyttää tuo uusi äitiyspakkaus, tosin makuupussi sekä purulelu olivat edellisessä kivemmat :p Mutta vaatteet ehdottomassi tässä uudessa mukavan raikkaat ja väreiltään enemmän omaan makuuni. Mutta en aio valittaa vaikka saisin tuon vanhankin pakkauksen, on se kuitenkin niin hyödyllinen kaikkinensa että pelkästään hyvä asia!

Makin taalla ulkomailla saan vaan haaveilla aitiyspakkauksesta, toi uus on onneks kivempi kuin viimevuotinen, vahan elan toivossa etta voisin saada sen yhdelta tutulta.. :happy:

Mulla ei oo mitaan tytto/poikaoloja, 18.3. on rakenneultra niin sittenhan se selviaa.. :)

Ja mita limakalvoihin tulee niin taalla ei todellakaan oo kuivaa, painvastoin.. :shy:

Takaisin