No ei se oo sairaus vaan oireyhtymä mutta koko loppu elämän vaiva. Eli ohut ja paksu suolen oireyhtymä. Eli mun suolet niinkun ärtyy jostain ruuvista. Voin sanoo että sillonkun mulla todettiin se niin ei ollu kaukana että en ois näytänny luuragolta. Mut onneksi raskaus pelasti :)
Voi mahamamma kuulostaa kyllä ikävältä :/ mulla taitaa olla ärtynyt suoli, pienestä asti ollut vatsavaivoja mutta lähinnä ummetusta. Ja se on ottanu tuulta purjeisiin raskauden myötä! :s
Meillä mies on nyt koittanu vähentää herkuttelua ni sitä on hankala saada Heselle :D subwayta söin pariin otteeseen tossa alussa mut jotenkin siitä jäi paha olo
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
:D mä söin eilen piispanmunkkia.. :D mut arnoldsin kylmäsavulohi bagel ♡♡♡ Ah mul on sitä ikävä vaik oonki kalal allerginen :D tä on paha keskustelu ku mul on ihan hirvee nälkä.. :S mul on tulossa illalla laivalta karrrkkkia :D
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Mut oon huomannu jos pitkän aikaan haluaa jotain. Sitkun sitä saa niin se on pakko melkein työntää suuhun kerrallaan :D. Niinkun mua on tehny maustekurkkuja kokoajan mieli ostin sitten niitä niin vedin saman tien puoli purkillista
Mä oon aina ollu ihan normaalipainonen, hoikkakin ja painoo on tullu tässä raskauden aikana noin kilo. Välillä se kävi jo korkeemmalla, mutta on pikkusen laskenut taas. Vaikkakin oon koko ajan syönyt ihan tasasesti ja paljon! Nyt siis 13+1.
Onneks ei oo mitään hirveitä herkkuhimoja ollu, mutta oon kyllä kans antanu itteni herkutella sillon jos siltä on tuntunu. Kaikkein eniten himoitsen hedelmiä, mikä on tietysti ihan vaan positiivinen juttu. Tosin kiitos tän keskustelun aloin nyt miettiin arnoldsin donitseja ja enkä pääse yli enää ajatuksesta :D
Mulla tosiaan ponnahti paino heti plussan aikoihin 2-3 kg ylös ja nyt on laskenut sen reilun kilon verran. Jonkin verran ylipainoa ennestään ja myönnän että vahtaan vähän painoa kun en haluais sen paljoa nousevan raskausaikana. Äitini sanoi että näyttää kans siltä kun oisin muuten hoikistunut ja maha vaan kasvanut, mut en tiiä oisko vaan optinen harha kun toi masu tossa kokoajan pömpöttää edessä
No itte tulee syötyy, mäkkärin, hesen ja kaikkien noiten ruokia harvoin, kun oon tuppu kylässä niin täällä ei oo kuun abc, yks pizza/kebab paikka, yksi italialainen ravintola ja kaksi grilliä :D nyt tein omatekosta pizzaakin :D