Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei KuplaKameli :sad001:Heartred Paljon voimia ja jaksamista :Heartred Sitä jotenkin oli jo tuudittautunut ajatukseen, että ollaan kaikki jo sellasilla viikoilla, että näitä uutisia ei enää tulis :sad001

Voi itku! Paljon voimia ja jaksamista Kuplakameli!:Heartbigred Pahalta tuntuu sun puolesta:sad001 Koita pärjätä:Heartred

Meri, mä otin rokotteen. Käsi oli kipeä pari päivää ja illalla tuli huono olo. Pää oli kamalan kipeä ja pyörrytti. Tuli vähän kuumeinenkin olo, en tiiä oliko sit kuumetta. Mut se huono olo meni yön aikana ohi.

Ikäviä uutisia Kuplakameli! :sad001

Minä en ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä ole kyseistä tautia koskaan sairastanutkaan, joten päädyin raskaudesta huolimatta siihen etten sitä rokotetta nytkään ota. Eikä kyllä alkanut neuvolantäti mitenkään asian kannalle taivutellakaan, totesi vain että ok. Toivon mukaan tämä ei nyt kostaudu mutta luotan siihen että en tänäkään vuonna saa pahempia flunssia (olen todella harvoin kipeä).

Onnellista odotuksen jatkoa koko porukalle. Teistä on ollut paljon apua ja iso tuki. Poistun tästä taka vasemmalle nuolemaan haavojani. Toivottavasti meillä tärppää toistekin, eikä tie jatkuisi enää näin kivisenä :(

Kuplakameli, samoin on sinusta saanut tukea ja kokemuksia jakoa. Toivon teille jaksamista ja parempaa tulevaa ♡ pitäkää huolta toisistanne. Halauksia!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

KuplaKamelille voimia.
clear.png
clear.png

Itse istun taalla sairaalalla, sokerirasituksen toinen yritys. Olot on kylla jo valmiiks sellaset et noinkohan laatta lentaa tallakin kertaa.. Muutenkin rytmi yovuorojen jalkeen niin sekasin etta nukahdin illalla sohvalle, sit herasin 1.30 ja siita asti ollu hereilla, maha kurisee ihan hulluna, huono olo ja lisaks tosi kovia kipuja alavatsan/nivusen tienoilla.. :sorry:

Heippa. Ajattelin tulla kertomaan pikaiset kuulumiset.

Kohtu siis tyhjeni täydellisesti ja nyt on jo uusi ovis päällä. Kiva että saatiin jo nyt mahdollisuys uudestaan vaikka tyhjennyksestä on vasta reilu kaksi viikkoo.
Toivotaan että tärppää ja tällä kertaa pysyy matkassa. :)

Wildside: mukava kuulla että voit hyvin! Onnea matkaan ja pidähän meidätkin ajantasalla! ♡

Kiitos ja tulen kyllä varmasti kertoilemaan tänne sillon tällön vaikka ei elokuista vauvvaa tulekkaan.
Olen taustalta seurannut teidän muiden kuulumisia. :)

Kuplakamelille pahoittelut ja voimia <3

3 päivää olen nyt säästynyt yrjöksiltä mutts tänään kokeilin kepillä jäätä kun murot on loppu (ainoa mitä saan aamusin syötyä) ja söin paahtoleipää. Nyt yritetään pitää ne sisällä. Leipä on alusta asti ollut se pahin ja näemmä vieläkään Rilli ei siitä pidä.. -.-

Tämä on kyllä tympeää, että ei vieläkään voi syödä kunnolla. Mulla on siis jo pahin pahoinvointi ohi, mutta edelleen ruokahaluttomuutta. Leipien kanssa on vaikeaa, kun on aina kausia kun tekee vaan tiettyä leipää mieli. On ollut sämpylä-, ruisleipä-, rieska- ja kaikki mahdolliset leipäkaudet. Muutama päivä sitten söin vain itse tehtyjä teeleipiä. Nyt parina päivänä pitänyt leipoa itse vaaleaa leipää. En vaan jaksais olla koko ajan leipomassa koska sitä leipää menee niin paljon kun ei muukaan maistu. Mitä ihmettä tässä söis seuraavaksi. Joku kaupan leipä sais olla se seuraava, kun en jaksa enää leipoa:D
sit kaikki kotiruuat, ei vaan pysty kaikkea syömään, varsinkaan kanaa:yuck: Ja sit on pakko syödä esim. sitä leipää.
Mut töissä lounaalla uppoaa kaikki ihan hyvin. Ja vaikka mitään ei tee mieli, niin koko ajan on kamala nälkä. Voi kun alkas jo maistua ruoka normaalisti.

Jemna: mulla on ihan sama juttu.. leivät on pahimpia, mulla melkeen aina lentää laatta varsinkin jos syön aamupalaksi. Nyt on ollu pari päivää himona lämpimät voileivät, paahtoleipää, ketsuppia, tomaattia, kinkkua ja juustoa ja mikroon :D samoin ruuat on kertakäyttösiä. Tein eilen kanaa ja kasviksia mutta en todellakaa syö toiste. Alkaa sapuskat loppumaan.. töissä kans söisin vaikka mitä, yks päivä jopa kaalilaatikkoa!!

Nii ja mä tykkään niistä kaupan paistamista leivistä enemmän ku pussileivistä.

On se jännä. Sit kun kotona meillä on mies tehnyt nyt viime aikoina ruuat, niin en siltikään pysty syömään. Ne on varmaan ne hajut, jota tulee ruuan valmistuksesta ja sit ei vaan pysty syömään.
pitäiskö mulla kokeilla seuraavaksi noita lämpimiä voileipiä..
mut alkaa tosiaan ruuat loppua kesken
Ja kun muka pitäis syödä monipuolisesti, kalaakaan en ole ikuisuuteen syöny

Ja tuoreista raaka-aineista :D joo ei tä oo kivaa.. mä pystyn yleensä syömään kerran yhtä ruokaa mut usein se tulee palautuksena ni ei pysty.. kyl mä sit välil sorrun paskaruokaan.. pakastimessa lidlkn pitsapatonkeja.. yritän kyl sit syödä hedelmiä ja nyt menee miniluumutomaatit joita napostelen :D

Oi että, mainitsit nuo miniluumutomaatit, niin alko tekee mieli ruisleipää, jonka päällä miniluumutomaatteja! Niitä mä syön (ehkä) tänään!:)
Mut kyllä mun mielestä välillä saa syödä sitä roskaruokaakin, jos vaan mieli tekee. Pari kertaa oon käyny ostaa hesestä aterian, kun on ollu ainoa mitä teki mieli. Toisella kertaa tosin söin ehkä puolet kerrosateriasta ja mies sai syödä loput. Ja valitettavasti joskus ainoa mikä on maistunut, on ollu vaan jotku karkit ja suolapähkinät. Mut nyt kun pahin on ohi, niin niiden tilalle sentään tullu jopa nuo leivät.
Mut ei tässä raskausajan valikoinnissa ole mitään järkeä ja logiikkaa, kun terveellistä ei voi syödä ja päinvastoin epäterveellinen uppoaa.

Takaisin