Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kokoa M ja se myyjä sanoi että ehdottomasti mun pitää käyttää kokoa XS! Se asetteli sen mun päälle ja jäi kasvuvaaraa vaikka kuinka paljon. En ois itekseni osannut ostaa sitä!

Täh?? Mulla pursuu tosta kaikki jenkkikset ja makkarat :D en saa sitä edes päälle xD

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Pakko vielä jakaa, että kun kävin eilen ostamassa sen tukivyön Lastentarvikeliikkeestä, hain samalla sen ilmaisen babyboxin. Siinä tuli mun ekat vauvajuttu"hankinnat" ja se oli jotenkin liikuttavaa saada muutama hellyyttävä juttu. Mun mies katto et oon mennyt ihan sekaisin. :D

Mikä ilmanen babybox? En oo kuullutkaan :o

Mä hain ekat vaatekassit sunnuntaina enkä voi uskoa että ne on meille!! :') neljä pitkää vuotta ja nyt on mun vuoro! Kyllä niitä vaatteita on hypistelty ja osteltu kummilapsille mut nyt saan luvan hypistellä mun omalle pienelle :') kyllä nä fiilikset on uskomattomia.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kyl mullakin pursuu :D koitin asetella niiin selkäpuolelta ettei tuu ihan hirveet makkarat. Mut tarravaraa jäi tosi paljon yli. Ja se myyjä veti sen tosi tiukalle. Mutta ei kuitenkaan niin että pahalle ois tuntunut.
Onko se koko sitten lantioiluista kiinni? en tiedä.. Mä oon lantioiluista kokoa 36 plus nyt siihen päälle on kertynyt vararavintoa vaikka millä mitalla.. :P

täällä vau-sivulla ku on noita mainoksia.. joku babybox.fi muistaakseni. käy kattoo :)

Hankinnoista puheen ollen. Meillä mies höpsähti kun aloin huvikseen kattelee yhdistelmävaunuja.. löydettiin yhdet kivat mitkä tilataan sit kesällä niin mies jo mittaili mahtuuko ne autoon ja millasilla renkailla ja millä kuosilla vaunut otetaan :D pitäis kuulema valkoiset keinonahkaiset vaunut saada.. ;D

Mulla oli alaselkäsärkyä yks päivä. Kipeyty pyöräillessä ja kävellessä tuntu pahimmalta. Säteili oikeeseen jalkaan ja nivuseen ja niitä menkkakipuja oli useempana päivänä samaan aikaan. Nyt ne on kaikki ohi. Varmaan siis niitä kasvukipuja.
Mullakin oli babybox se eka hankinta. Luin täältä siitä, kun jotku oli hommannu sen. Mä en malta oottaa et saa jo jonku äitiyspakkauksenkin, sehän ei ole vissiin vielä ees ilmestynytkään se uusin, mikä me tullaan saamaan?

Keväällä julkaistaan uusi 2015 vuoden paketti, mutta jakavat niitä 2014 paketteja niin kauan kuin niitä on jäljellä vaikka 2015 paketti olisikin jo julkaistu.
Eli jännityksellä odotellaan kumpi saadaan :) Minä en itse kovinkaan tykkää siitä 2014 pakkauksesta :/

Joo, mä olen kans kuullut valituksia siitä viime vuoden pakkauksesta, että niitähän saattaa sitten riittää meillekin jos ei mene kaupaksi. Kävin mäkin kattomassa millasia ne on ne vaatteet. En nyt sen tarkemmin muista, mutta on mun mielestä tuo pakkaus niin hyvä asia, että en kehtais itse valittaa. Kaikkia on vaan niin hankala miellyttää, on niin makuasioita millasista eri ihmiset tykkää. Oliko ne vähän semmosia retroja ne vaatteet, jos nyt oikein muistan?

On ne vähän semmosia retroja,mut niin ne musta parina aikasempana vuonnaki ollu. Maaliskuussa ne taitaa sen uuden pakkauksen julkaista. Ilolla kyllä vastaan otan paketin, tulee kyllä niin paljon tavaraa että en jaksa uskoa että 140€ edes riittäisi kaiken paketin sisällön hankkimiseen :)

Eihän se kyllä riitä, on kai se paljonkin arvokkaampi se pakkaus. Mä otan ilolla kans vastaan kumman vaan:)

Minä kyllä tykkään 2014 äitiyspakkauksen vaatteista toppapukua lukuunottamatta, mutta jännityksellä odotan uuden julkaisua :) Paketti tulee meillekin, ellei nyt sitten satu jotenkin tosi rumat vaatteet siihen uuteen..

Mä oon retrofani ja oon tykännyt kahdesta viimeisestä pakkauksesta paljon! Kaikki oranssit on ollu mun suosikkeja :) jotenkin automaattisesti aattelin että saan tämän jo julkaistun paketin, vaikka tiettyhän se vaihtuu. Innolla jo ootan, että omaansa pääsisi jo hypistelemään, vaikka aikaa pakkauksen saamiseen on vielä kuukausikaupalla :D

Se vaihtelee se babyboxin sisältö, eri kaupungeissa eri sisältö. Mulla oli yks body, kuolalappu ja olisko ollu ruokalappukin. sit se avainturva-palvelujuttu. Ja jotain esitteitä ja yksi vaippa. googleta babybox niin löytyy ne tuotteet.:)

Onpas kirittävää, että saa edes jotenkuten tärkeimmät ketjut täältä luettua ajan tasalle, kun on ollut melkein viikko taukoa. Mä sain viikonloppuna vähän niinkuin äitiyspakkaus numero ykkösen, kun äitini oli kovasti jo neulonut haalareita, nuttuja, pöksyjä, lapasia, tossuja, pipoja...

Ensi viikolla mulla on vihdoin lääkäri, jolta todennäköisesti saan astmalääkkeet ja pääsen toivottavasti tästä ikuisuusyskästä vihdoin eroon! Myös toka neuvola on ensi viikolla. Se tais olla taas keskustelupainotteinen ohjelmaltaan, mutta kai siellä sydänäänet kuunnellaan kuitenkin?

Onnea kaikille mukavista ultrakokemuksista!

Takaisin