Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi rakkauspakkaus :Heartbigred

Siellä se murunen hyppi, vilkutteli ja näytti takapuolta aina kääntyessään :Heartred Kaikki hyvin, normaalisti kehittynyt, vastasi viikkoja. Ei kyllä ollut kovin yhteistyöhaluinen kätilön kanssa, joten koko hommaan meni tunti :p Saatiin siis nauttia pitkään pikkusen seurasta. Niskaturvotus normaali 1,2mm ja kotiin tulee sitten riskiluvut kun ne on laskettu verikokeiden kanssa yhteen. Ihana asiantunteva kätilö otti meille tosi hyviä kuvia vauvasta. Hyvä fiilis jäi kaikin puolin :happy: Nyt kahdeksan viikkoa sitten rakenneultraan:happy:

Voi kauhee mikä olo, ja tän muka pitäs ruveta helpottaa oon koko iltapäivän juossu 5 min välin oksentamassa ei oo yhtään kivaa :(

Meilläkin ultrassa kaikki hyvin! :Heartred pikkuinen siellä vilkutteli ja pyöri ja ultraava kätilö oli todella ihana ja esitteli kaiken tosi tarkasti. Ei tämmöstä onnen tunnetta voi ollakaan, oon vaan hymyilly onnellisena koko päivän. Töissä kerroin heti niin pomolle kun sit oikeestaan kaikille muillekin. Tuntuu heti paljon todellisemmalta kun voi puhua avoimesti.
Ja oon vaan tuijotellu noita ultrakuvia kun pieni näyttää jo niin vauvalta ja niiin ihanalta. Oon ihan jossain onnenhuuruissa :D
Ja ihanaa kuulla hyviä uutisia muiltakin, onnea kaikille!

Meillä vauvalla kun kattelin kuvia niin rupee pään muoto olee samanlainen kun mulla ja miehellä. Kun kummallakin on samallainen pään muoto :)

Mahamamma: Täällä samat menot :( nukuin ensin pari tuntia päänsärkyä ja nyt on alkanut laatotus, ihan kaikki tulee pihalle :/ rv14+5

Kaikille ultrassa olleille onnea hienoista kuulumisista! Mahtavaa, eikö? :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Moikka!
Ihana kuulla, että noin monella oli ultra nyt ja kaikki hyvin <3 on se vaan niin jännää kuulla ne sydänäänet, itku siinä mullakin tuli. Nyt jotenkin vain odottaa, että maha kasvaisi niin tuntuisi todellisemmalta, vaikka pientä turvotusta on kyllä jos havaittavissa ja farkut ainakin kiristää ;) mä kans odotan,että alkaa tämä energinen kausi ja pääsisi salille. Nyt lähinnä tullut vain lenkkeiltyä koiran kanssa. Miten muuten, onko tietoa että onko sen rakenneultran jälkeen vielä tulossa ultria? vaa keskittyykö se sitten neuvolaan ja sydänäänien kuunteluun pelkästään?

Julkiselta puolelta tarjotaan vain nt ja rakenne mutta muuten ei pääse ellei ole jotain syytä tarkistaa vauvan vointia. Tietty jos itse maksaa niin pääseehän sitä ultriin :)

täälläkin oli ultrassa kaikki hyvin :) viikkoja vastaava pikku ötökkä siellä oli! eli rv 12+0 ollaan menossa! ultrattiin sekä mahanpäältä että alateitse sillä kaveri ei millään halunnut olla yhteistyöhalusissa asennoissa kaikkiin mittoihin! niskaturvotus kans 1,2 ja hoitaja sanoi että se on todella pieni luku.. tiedä näistä sitten kun ei niistä kauheesti ymmärrä. kuulemma 3kin on vielä rajoissa että kaipa se sitten on :) huh kyllä meinas olla kova paikka. itkua pidäteltiin huultapurren! :D

Kiva kuulla että kaikki ovat saanet hyviä uutisia ultrassa:)
Kyllä se vaan oli ihanaa, itsellä jo kohta kaks viikkoa ultrasta, ja voi kun pääsis pian uudestaan. Olispa huhtikuu pian, niin ois jo rakenneultra:)
Mulla on viikon päästä lääkärineuvola. Toivottavasti kuullaan sydänäänet.:)
En oo yhtään selvitellyt mitä muuta siellä tehdään. Vissiin ainakin joku sisätutkimus, ja otetaan paino? Ja varmaan taas riippuu paikkakunnasta.
Millon teillä muilla on seuraava neuvola? Otatteko sinnekin miehen mukaan, vai onko sinne ihan turha miehellä tulla? :D

Meillä oli tänään nt ultran jälkeinen neuvola ihan hoitajan juttusilla. Painon katsoi ja kokeili mahan päältä kohdun ja kuunteli sydänäänet. Ei siis sisätutkimusta. Niin ja katsoi pissinäytteen pikalabrassa :) käytiin läpi niitä verikokeiden tuloksia ja meidän kuulumisia. Mun mies halusi ite mukaan kuuntelemaan sydänäänet ♡ mun ukko saa tulla vaikka joka käynnille mukaan jos itse haluaa :)

Mä olin ensin terkkarilla mikä otti painon ja verenpaineet yms. Sit siirryin seuraavaan huoneeseen lääkärille ja puhuttiin vaivoista :D mulla niitä riittää.. sydänäänet kuunneltiin ja tehtiin sisätutkimus. Ei muuta :)

Ja meillä myös mies tulee jos pääsee.. eipä se siellä juurikaan mitään tee :D

Takaisin