Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans olot on sitä luokkaa taas että täytynee mennä hakemaan sairauslomaa.. eilen pääsin töistä kotiin klo 16 ja siitä saakka nukuin, välillä kävin oksentamassa kun mikään ei pysynyt sisällä.. yö meni myös migreenissä ja aamulla jatkui oksentaminen niin että nenästä alkoi vuotaa verta oikein urakalla.. töihin oli raahauduttava kun jo valmiiksi vajaa miehitystä :( alkaa olemaan vaan henkisestikin aika väsynyt.

Ihanaa teille jotka olette päässeet parempaan kuntoon! :) itsekin pääsen pari kertaa viikossa koiralenkille mutta sekin on enemmän lyllertämistä :D ja mitä sykkeisiin tulee niin mun leposykekin hipoo 100 :eek:

Onnea hyville ultrakuulumisille ja mukavaa viikonloppua!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Pitkään sivusta seuranneena uskaltaudun nyt minäkin tänne mukaan. Tänään oli nt-ultra ja kaikki oli hyvin. Kyllä kivi vierähti sydämeltä, kun sai varmuuden mukana kulkevasta pallerosta :love7 Melkoisen oireettomasti on saanut olla, jatkuvaa voimakasta närästystä lukuunottamatta.

Mä näemmä jaan teidänkin pahoinvoinnit :) onnea ultrakuulumisista ja nauttikaa oireettomuudesta

Voi Mirmeli, mulla kans sykkeet jatkuvasti sata tai yli. Verenpaine vastaavasti alakanttiin mulle normaalista. Töissä ihan kamalaa olla. Olo on inhimillistynyt hieman turkinpippuridieetillä. Kantsii tsekata nuo paineet ja yrittää vaikuttaa niihin, jos jotain häikkää on. Tsemppiä!

Mä syön kans salmiakkia mutta se tekee helposti närästävän pahoinvoinnin. Mulla on paineet ihan ok mutta saisivat matalammatkin olla.. tsemppiä sullekin!♡

Mä en ole oikein jaksanut liikkua, lähinnä siksi kun ollut pahoinvointia ja sen vuoksi heikko olo. Nyt ku alkanu helpottaa niin pitäis alkaa taas enempi lenkkeillä ja käydä salilla. Nykyisin hengästyn kyllä ihan älyttömän helposti.
Mulla on kyllä niin sama kuin Starrilla, että huolettaa edelleen et menee kesken. Miksi pitääkin lukea netin kauhujuttuja keskeytyneistä ja myöhäisistä keskenmenoista. Välillä vaikee nauttia, vaikka kuinka yritän.
Mutta tänään kävin taas kirppikseltä ostamassa muutamia vauvan vaatteita.:) Pakko vaan luottaa et kaikki menee hyvin.

Musta tuntuu että oon jäljessä tän pahoinvoinnin kanssa, kun nyt vasta alkanut vaivaamaan ja nyt meen 14+5 :D ei onneksi ole tarvinnut oksentaa mutta lähellä on! Pelkään vaan oksentamista niin paljon että onnistun aina jotenki pidättää.. Minä ostin ensimmäiset vaavin vaatteet tänään, oli ihana tunne <3

Täällä olot aika normaalit päivisin, pieniä alavattakipuja lukuunottamatta. Kamala pissahätä iskeny nyt parina yönä. En mielestäni oo juonu normaalista enempää iltasin, mut hirvee kipu ollu mihin heränny, ja helpottanu kun on vessas käyny.

Tänään piti ostaa ekat mammahousut, kun ainoot istuvat mustat housut on jo epämukavat jalassa. Pääsin kaupasta kotiin, ja rupesin myöhemmin testailee huomista risteilyä varten vaatteita, niin olinkin ostanu vahingossa väärät housut!!! Liian pienet, huonommat ja kalliimmat! Kello puoli yhdeksän ja äkkiä kattoo netistä oisko toinen liike auki, mieheltä ruinaus kauppaan ja sinne kiiruhdettiin. Housut löyty ja oli viel kokojakin! :joyful: Kyllä täytys osata olla kiukkuamatta tuolle miehelle, kun tollai kehtas lähtee vielä käyttämään. Pelasti miut pahemmalta asukriiseilyltä, saan mukavat housut jalkaa.:love017

Vieläkö teillä on ollut niitä menkkamaisia kipuja, vai onko mennyt ohi?
Mulla edelleen on, tänään koko päivän, välillä vaan helpottanut. Viikot mulla13+0.

Minulla myös menkkamaisia kipuja jonkin verran. Olen myös kärsinyt ummetuksesta ja luulen, että osittain alavatsakivut johtuu siitä. Onko muilla ollut ummetusta, mikä on auttanut? Itse olen vain kovasti yrittänyt syödä luumuja ja luumusoseita, mutta ei nekään päivittäin mene alas. Ja siis juon reilusti vettä ja syön täysjyväviljoja, joten kuidunsaannistakaan ei varmaan ole puutetta.

Älä huoli mirmeli on mullakin pahoinvointia :) eilen mentiin miehen kanssa ravintolaan syömään ja sain syötyä 2 ranskalaista ja haukun burgerista ja siihen se sitten jäi.. :) nyt yrtin jogurttia syödä aamupalaksi niin ylös meinaa tulla..mut jospa tämä kohta loppuis :) ja menkkamaisia kipuja täälläkin, yksi yö oli niin pahoja että piti ottaa särkylääkettä ja jos nousee nopeasti ja huonossa asennossa niin vihloo.. Jemna; ollan samoilla viikoilla ;)
Itsellä ei vielä ole tarvinnut ostaa mammahousuja, mutta voipi olla että kohta joutuu isompia työhousuja käyttään..

Kyllä täällä jo pieni kumpu on :) Tilasin juuri netistä mammahousut. Nyt mennään 14+2 uskaltauduin myös ostamaan ensimmäisen vauvan vaatteen <3

Mä meen muisaakseni 13+1 nyt ja mulla pahoinvointi on helpottanut niin että se aaltoilee, joskus on hyviä tunteja ja sit vaik illalla huononee taas..Tai sitten vaan varoittamatta oksennus tulee ihan jostain pienestä ärsykkeestä. Ainoa lohdutus on että tämä kuuluu asiaan ja on normaalia.
Vihdoin sain käytyä ostamassa mamma alkkarit ku kaikki puristi niin että ei ois halunnut käyttää ollenkaan. Legginssien vyörärönauhakin alkoi puristaa jo alkuturvotuksen aikana.
Oon jo alkanut kattelee kaikkia vauvantarvikkeita, mutta mulla on vielä jokin kynnys ostaa mitään. Vähän vieläkin pelottaa. Mun ystävä juuri sai esikoisensa ja se sanoi että se pelko on varmaan loppuelämän läsnä jossain muodossa. Aina huolehtii jostain. nt-uä meni hyvin ja verikokeiden tuloksetkin tuli, mut sitäkin ehti jo panikoimaan, vaikka ei sitä pelkoa uskaltanut ääneen sanoa..
Mun alavatsa on alkanut tuntua kovemmalta, kai tää on nyt todellista.
Erityis-tsempit kaikille pahoinvoiville, mä toivon että meillä kaikilla alkais helpottaa jo!!

Kylläpä helpotti, kun teillä muillakin edelleen on, vaikuttaa siis normaalilta.
Eilen siis oli semmonen kunnon menkkakipupäivä, selkäkin oli kipeä ja nivuset.
Ja minä tyhmä googlaan että rv 14 ja menkkakivut tms. Niin eiköhän nettitohtorit kerro, että ei enää pitäis olla, ne on supistuksia ja enteilee keskenmenoa ja kaikkea kamalaa.
En ees tiiä miksi googletin, onhan näitä kipuja ollut aikaisemminkin ja oon toki ajatellut niitten olevan normaaleja kasvukipuja. Ärsyttää oikeesti kun kaikki huolettaa, olis kiva välillä vaan nauttia tästä.
En googleta enää ikinä, lisää vaan huolta.

Nyt mäkin uskaltaudun mukaan tänne. Eilen oli nt-ultra ja kaikki hyvin, huh. Toinen siellä pomppi niin ettei ultraaja meinannu kunnon kuvaa saada :D Eilen myös kerrottiin uutisesta muillekin :) Asun ulkomailla ja mietin että mahtaakohan täällä olla muitakin ulkosuomalaisia?

Mulla on sama jemna että hegästyn ihan hirveen nopeesti :) ennen oli kunto tosi hyvä nyt tuntuu siltä kun ei olis ikinä salilla tai jumpassa käynny :) mutta tarkotuis ois oulussa ruveta käymään äiti ja raskaus ajan joogassa :)

Ei sitä kannata googlettaa kun ei se google oo oikeessa, se menkkamainen kipu on ihan normaali jotain venymis kipua :) itte oon uskaltannu ostaa jotain ja yhet ihanat tossut ostin. Mutta ei hirveesti enään tarvii kun miehen äiti on ostannu jo monta pussillista vauvan vaatteita :D

Takaisin