Meilläkin nt-ultra takana :) Otin itkut siellä sitten, ja jo autossa sinne mennessä; ihan ilman mitään kunnollista syytä! Huh huh. Mun mies ei voinut enää olla nauramatta, sit muakin alkoi naurattaa kesken kaiken sen pillittämisen :D Kaikki näyttää niin todelta nyt, että ehkä voisin jo alkaa pikkuhiljaa kattee jotain vauvajuttuja.
Mä käytän Solgarin äitiys/imetys vitamiinia. Tai siis oon YRITTÄNYT, huonolla menestyksellä, käyttää.
Koko ajan pieni ääni takaraivossa että mitä jos oot aiheuttanut sen hermostoputkisulkeutumishäiriön lapselles ku et syönyt niitä vitamiineja.. Pahoinvointi oli hirveää ja saatoin oksentaa pelkästään vitamiinin näkemisestä, Ennen raskautta söin kaikkea mahdollisia tarpeellisiksi kokemiani vitamiineja. Pakko toivoa että tolla mun ruisleivän syömisellä ois saanut päivittäiset foolihapot kokoon..
Nyt pahoinvointi on lähinnä enää iltaisin, onneksi. Ja toivon että laanuis lisää. Päänsärkyä on kyllä sitten vastaavasti ollut useammin.
Mä ootan sitä kun mulle toitotetaan että keskiraskaudessa on hyvä olo, ja ei ees tunnu et oot raskaana.. :) Saa nähä.