Pantasusi-kyfi :D
Mulla ei oo tullu painoa mut pallotan kyllä siinä määrin, että eräätkin jo arvanneet raskauden.
Tänään olin nt-ultrassa. Kaikki hienosti! Elimet ja aivot ja sormet ja ja! Ultran mukaan tänään 12+0, kuukautisten mukaan 11+4 eli laskettu pysyy samana 16.8. Useampaan kertaan nyt ultrattu ja aina eri arvio, haha. Varmana voitaneen pitää, että joitakin päiviä yli virallisen viikkomäärän vauvamme on.
Olen ollut ultrissa niin jännittynyt, etten ole oikein osannut liikuttuakaan (muuten siis olen normaalitilanteessakin kunnon vollottaja...). Tänään kyllä herkistyin kun hahmotin vauvan nenänpään! Maailman suloisin asia
Pitääpä kirjoittaa ylös, että jos sieltä joku nenäkompleksinen otus kasvaa, niin se oli kuulkaas sama nenä, jota äiti silmät veessä ultrassa kahteli.
Mua vähän jännittää ne veriseulat vielä. Ei mitään syytä pelätä, mutta tuntuu että kohonneeseen riskiin riittää niin marginaalinenkin mahdollisuus kromosomipoikkeamasta, että oikeasti on joutunut miettimään, et hittoako mä sillä eoävarmalla "tiedolla" teen? Ääh.. Kun nyt vaan tulis semmonen normitulos sieltä. Itseni tuntien en varmaan uskaltaisi keskenmenon pelossa mennä jatkotutkimuksiinkaan ja sit vaan pelkäisin loppuraskauden kaikkia pahimpia vaihtoehtoja. Pitikin mennä labraan, mur....