Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kanssa ollut nenä tukossa ihan alusta asti,se oli yksi oire mistä arvelin että on tärpänny :)
Ja täällä kanssa itketty mitä typerimmistä jutuista...just toissapäivänä siitä,kun limutölkki tipahti lattialle ja lähti hiilihapot :oops: Ja eilen siitä kun oli niin huono päivä ja väsy ja kiukuttelin miehelle :grin

Yksi tukkoinen on täälläkin! Mielestäni alkoi jo heti alku metreillä ja edelleen vaan, ei ole varsinaisesti nuha mutta tukkoinen ja aivastuttaa paljon. Mitä herkistelyyn tulee niin olen aika herkkä ihan ilman raskauttakin mutta olen kyllä huomannut että nyt kostuu silmät hyvin herkästi ja lisäksi pahoitan mieleni aivan mitättömistä asioista... Mutta annettakoon se minulle ja muilla mammoille anteeksi!

Mulla meni kanssa kyfit ihan sekasin. Kai te tiedatte etta sen nimimerkin voi vaihtaa? Linkki ohjeisiin loytyy sivun ylalaidasta.

Onko mahamamma kumpi kyfi? :D se joka on ollu alusta asti ja nähäny pantasusia vai tämä uudempi? :)

Pantasusi-kyfi :D

Mulla ei oo tullu painoa mut pallotan kyllä siinä määrin, että eräätkin jo arvanneet raskauden.

Tänään olin nt-ultrassa. Kaikki hienosti! Elimet ja aivot ja sormet ja ja! Ultran mukaan tänään 12+0, kuukautisten mukaan 11+4 eli laskettu pysyy samana 16.8. Useampaan kertaan nyt ultrattu ja aina eri arvio, haha. Varmana voitaneen pitää, että joitakin päiviä yli virallisen viikkomäärän vauvamme on.

Olen ollut ultrissa niin jännittynyt, etten ole oikein osannut liikuttuakaan (muuten siis olen normaalitilanteessakin kunnon vollottaja...). Tänään kyllä herkistyin kun hahmotin vauvan nenänpään! Maailman suloisin asia <3 Pitääpä kirjoittaa ylös, että jos sieltä joku nenäkompleksinen otus kasvaa, niin se oli kuulkaas sama nenä, jota äiti silmät veessä ultrassa kahteli.

Mua vähän jännittää ne veriseulat vielä. Ei mitään syytä pelätä, mutta tuntuu että kohonneeseen riskiin riittää niin marginaalinenkin mahdollisuus kromosomipoikkeamasta, että oikeasti on joutunut miettimään, et hittoako mä sillä eoävarmalla "tiedolla" teen? Ääh.. Kun nyt vaan tulis semmonen normitulos sieltä. Itseni tuntien en varmaan uskaltaisi keskenmenon pelossa mennä jatkotutkimuksiinkaan ja sit vaan pelkäisin loppuraskauden kaikkia pahimpia vaihtoehtoja. Pitikin mennä labraan, mur....

Miten vaikee ihmisten on ymmärtää että raskaana on paljon vaarallisenpaa olla kipeenä kun normaalisti ?

Takaisin