Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä niin kovasti toivoin Wildside_, että siellä olisi kaiken teidän kestämän piinan jälkeen kaikki hyvin. Jaksamista :Heartpink

Kiitos. Onneks tässä on keretty jo psyykkaamaan itteään pahimpaan niin ei aivan täysin päin kasvoja läsähtäny, vaikka tuntuu todella pahalta. Kyllä mulla pää kestää tän keskenmenon mutta sairaalarumba pelottaa enemmän kun kaikki ei oo aiemminkaan menny hyvin... Lisäks mietin tukihenkilöä sairaalaan kun voi olla ettei mies pääse lyhyellä varotusajalla..

Toivottavasti..

Hyvää odotusta kuitenkin teille muille. <3 Minä poistun täältä nyt käsittelemään asiaa itsekseni.

Wildsidelle voimia kaikkeen <3

Täytyy kyllä sanoa, että lääkärissä on kyllä tuntuneet hoitavan tuon asian aika päin helvettiä.

En voi kuvitellakaan miltä tuntuu, kun itse aavistelee asioiden olevan huonosti ja lääkäri antaa silti hyviä uutisia jotka paljastuvatkin täysin vääriksi. :(

Wildside: oon todella pahoillani :( voimia ja jaksamista ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Joo en kyl enää koskaan luota terveyskeskus lääkäriin.. Mieluummin menen yksityiselle jos mahaan alkaa sattuu. Siellä tutkitaan perusteellisesti ja siellä ollaan kilttejä ja ymmärtäväisiä. Vaikka maksaaki niin ei jaksa kiinnostaa, enemmän kiinnostaa onko kaikki kunnossa..

Ei pitäis vaan sokeesti luottaa, mut jotenki sitä luulee että "ammattilaiseen" voi luottaa.

Wildside, otan osaa ja tapa, jolla sua palloteltiin ja odotutettiin suututtaa. Olisit ansainnut kunnon tutkimukset ja varmaa tietoa heti alkuunsa :(

Jos haluat niin avaudu tänne niin paljon kuin tarvitsee :Heartred

Voimia Wildside! <3 Tommosta ei toivois yhtään kenellekään. :(

Mä kävin tänään neuvolalääkärillä kaikkien huolieni takia ja ihan vastoin omia odotuksia sainkin vaan hyviä uutisia. Sikiö vastas viikkoja ja sydän löi hienosti! <3 Pahin on siis takana päin ja nt-ultraan vajaa pari viikkoa. Ehkä tässä nyt vihdoin uskaltaa hengähtää ja alkaa iloita ja nauttia tästä.

Voi Wildside, tosi tosi ikävää! Voimia!!!:Heartred

Meillä oli tänään nt-ultra, josta saatiin hyviä uutisia. :happy093Tyyppi oli tosi liikkuvainen ja aktiivinen ja niskaturvotuskin oli onneksi vain 1,0mm. Laskettu aikakin aikaistui kolmella päivällä. Nyt vaan odotellaan seulonnan tarkempia tuloksia vielä loppuviikon. Toivotaan, että siinäkin kaikki on hyvin, eikä huolestutavia lukuja tule. :happy7

Onko teillä noussut paino paljon alkuraskauden aikana? Itseäni kovasti huolettaa tuo painonnousu. Olen nyt viikolla 10+2 ja kaksi kiloa on tullut lisää. Toki sitten sain syksyllä keskenmenon ja siinä raskaudessa painoa ehti kertymään +4 kg, enkä niitä saanut pois ennen tätä raskautta. Pelkään, että tämä lähtee ihan käsistä.

Kyllä tännekin on pari kiloa tullut :( en kyllä asiasta ole kovin huolissaan... Vaikka lievästi ylipainoinen olenkin.

Täälläkin on kerätty noin kaksi kiloa lisää mutta olen sitä tyyppiä että paino saattaa vuorokaudessa vaihdella +/- 1 kg. Mutta seuraan kyllä painon kehitystä tarkasti koska olen jo ennen raskautta lievästi ylipainoinen enkä haluaisi että raskaus tuo turhan paljon kiloja, ne kun on kuitenkin vaikea sitten karistaa pois. Mutta toistaiseksi en ole huolissani tästä parista kilosta.

Mulle oli tullut jo viikolla 10 kolmisen kiloa. Mutta se johtui kyllä niin siitä pahoinvoinnista ja etten voinut syödä normiruokaa enkä liikkua. Nyt viikolla 13 + 0 ja ehkä kilo tippunut, kun oon päässyt urheilemaan ja syön taas normiruokaa :)

Täälläkin paino nousuut muutaman kilon. Luulen että se johtui siitä kun oli kauheaa iskias särkyä joka teki kävelystä hankalaa mutta nyt jo pääsee liikkumaan :)

Takaisin