Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on nuo liikunnat jäänyt suunnattoman väsymyksen vuoksi ja hengästyminen aiheuttaa yökkäysreaktion.. Ehkä, kun vähä väsymys ja yökkiminen helpottaisi, niin taas liikkuminen maistuisi. :) Ei tarvisi tuosta painosta niin huolehtia.

Kyllä mullakin on tullut painoa, alkuun tuli 3kg mutta nyt kun pahoinvointi hellittänyt niin yksi tippunut poies. Yritän painon tässä pitää nyt niin hyvin kun mahdollista. Mulla tavotteena ettei juurikaan nousis paino raskausaikana koska kanssa ylipainoa jonkin verran ennestään :)

Mulle on tullut ehkä pari kiloa, mutta vaikee sanoa kun paino heittelee sen mukaan miten turvottaa. Nyt vähän vähemmän, ehkä se kaikki onkin toistaiseksi ollut lähinnä nestettä. Tavoitteena oliskin ettei tulis kauheesti ylimääräistä kun tätä vararavintoa on jo riittämiin. Olojen mukaan olen liikkunut, uintia, salitreeniä ja kävelylenkkejä mutta tahtia on ollut pakko hidastaa tai tulee eväät kurkkuun. Näillä mennään :)

Jeejee.. V...u ku eivät meinaa ottaa meikäläistä nyt sinne sairaalaan ollenkaan.. Eilen menin päivystyksen kautta lähetteellä gynelle ja tarkistivat tilanteen. Sanovat että soittaavat aamulla mulle kun varaavat perjantaille mulle ajan.. Soittaavat kuullemma naistenpolille kun eivät eilen voineet aikaa varata.. Nyt ei oo kuulunu yhtään mitään ja yritin ite soitella niin ei sieltä kukaan vastaa.. Prkl tämä touhu on jo todella omituista. Moni muuki asia riippuu nyt tästä soitosta kun esim. miehen pitäis ilmottaa työnantajallensa tänään että pääsenkö huomenna vai ei en sinne perhanan operaatioon.. Ahistaa entistä enemmän kun joutuu oottelee ja mitään ei tapahtu. Kohta joudun ite kävelee sinne gynepolille uudelleen..

Mies siis olisi tulossa tueks sairaalaan mut tartteis ilmottaa työnantajalle koska joudun sinne sairaalaan et osaa antaa vapaaks sen päivän. Liehellä ku työpaikka on 200 kilometrin päässä niin sieltä ei noin vaan lähetä tänne jos on kerenny sinne menemään..

Kylläpäs kestää homman hoitaminen, jaksamista tuohon kaikkeen Wildside!

Aikaisempaan keskusteluun vielä kommenttina, että täällä on kanssa +2 kg saldo nyt, kun 14 viikkoa täyttyy huomenna. Se kyllä tuli alun perin jo joulukiloina, mutta tippui sen jälkeen pois ja on tullut nyt takaisin. En ihmettelisi, vaikka olisin lihonnut enemmänkin, kun liikunta on ollut nollassa alkaen jo ennen joulua tän taudin kanssa. Terveitä päiviä odotellessa.

Nonii sillä lailla sitte.. Jouduin lampsimaan ite sinne kyselee mikä kestää. No vastauksena tuli että ei he oo saaneet mitäån tietoa että pitäisi soittaa. Iltavuorolainen ei ollut toimittanut lappua eteenpäin. Miten voi tehhä asiat noin vaikeesti. Monta mutkaa oli matkassa ja meitä juoksutettiin ties missä.. Kylmiä katseita vain saatiin eikä ollenkaan ymmärrystä. Ihan uskomatonta touhua. Aikakin oli mulle varattu vaata keskiviikolle vaikka puhe oli että huomiseksi. Henkisen parantumisen kannalta parempi hoitaa viikonlopuksi niin on aikaa toipua ja lisäks saan sen tukihenkilön. Pääsee ens viikolla töihin jo normaalisti.. Jos eivät huomenna tee asialle mitään niin soitan yksityiselle niin alkaa tapahtua..

On kyllä välillä outoja tunnehepuleita :D onko muilla ollut alkuraskaudesta alkaen nenä ihan tukossa? Mulla on ja kauheeta ko ei meinaa henki kulkee välillä, mutta en haluaisi käyttää mitään sumutteita :(

Joo :) onneks huomen toka neuvola, jännittää kokoajan että kuuluuko pienen syke edelleen <3 oli niin ihanaa nähdä np-ultrassa että siellä oikeesti on joku ja tänään tuli vielä lappu että ei ole down riskiä!

Ihanaa :)! Menispä vielä muutama viikko eteenpäin niin uskaltaisi varmaan jo vähän rentoutua, kaksi keskenmenoa takana niin siksi koko ajan varovainen olo :(

Takaisin