Ite kampesin tanaan kuukauden tauon jalkeen hevosen selkaan, olipa kivaa eika tuntunu yhtaan pahalta. Sen verran olot helpottanu etta nyt varmaan ratsastelen sit taas niin kauan kunnes maha alkaa olla tiella tai muuten vaan tuntuu silta ettei pysty enaa. :)
Tsemppiä wildside!
Muetin vaan noita viikkoja, eikö ne lasketa edellisistä kuukautisista eikä hedelmöityksestä? Eli sillonhan sulla ois viikkoja jo 9+?
Tällä viikolla pitäs siis kyllä jo ultrassa näkyä mikä tilanne :)
Joo kyllähän se sieltä laskettas mut mulla tuli ovulaatio viikkoo myöhemmin ku normaalisti. Eli menkkojen ja oviksen välissä oli kolme viikkoo ku normaalisti kaks. Sen takia hankaloittaa tuota viikkojen laskua. Oikeesti menkoista laskettuna olis jo 10+ mut ei oo mitenkään mahollista sellanen.
Ok, no toivotaan että keskiviikkona siellä näkyis pieni asukki vihdoin!
Onhan toi hcg:n nousu ainakin lupaavaa :)
Mulla ens viikon to nt ultra ja nyt näyttää siltä et mies joutuu työmatkalle just sillon. Mietin että onkohan ihan tyhmää jos ottasin äitini mukaan ultraan kun jotenkin haluisin jonkun sinne tueksi. Meillä on tosi läheiset välit ja jos esim. Tulis jotain et mues ei pääsis synnytykseen niin sillonkin ehdottomasti ottasin äitini mukaan. Hän on myös terkka koulutukseltaan :)
Vai kuulostaako ihan kahjolta?
Angii, otat ihmeessä äidin mukaan, jos se tuntuu luonnolliselta sinulle. Itsekin valitsisin äitini tukihenkilöksi synnytyssaliin, jos mies ei jostain syystä pääsisi paikalle!
Kävin tänään hammaslääkärissä paikkauttamassa pienen reiän. Ilmoitin lekurille heti raskaudesta ja hän vakuutteli kovasti, ettei paikkaukselle ole estettä, vaikka olenkin raskaana. Niin, eipä sille paikkaukselle ollut estettä, kun puudutusta ei käytetty onneksi, onneksi, onneksi kyseessä oli pieni reikä, jota ei hionta vihlonut.
Juu, ota vaan äiti mukaan, en mä ainakaan yksin menis:)
Jee, mä sain siirrettyä mun nt-ultra-aikaa, kun edellinen aika oli molempien töiden vuoksi järjestää.
Nyt se onkin jo perjantaina, vähänkö jännittää.:)
Jee meillä oli kaikki hyvin nt ultrassa tänään :) onneks mies pääsi mukaan, kädet ihan tärisi äitipolilla kun jännitti niin. Onneksi oli tosi mukava kätilö ultraamassa ja saatiin muutama kuva pikku kamusta mukaan :)
Anina: onnea ultrakuulumisista! :) kyllä se oloa vaan helpottaa kun saa hyviä uutisia.
Täällä olot senkun jatkuu.. viikkoja nyt 12+6. Eilen palasin taas töihin kokeilemaan, päivä menikin ihan hyvin mutta kotiin päästyäni migreeni oli jo päässyt valloilleen ja loppuillan oksentelin..yhdeksältä nukkumaan kauratyynyn kera. Täytyy varmaan jättää harrastuksetkin suosiolla tauolle pariksi viikoksi kun ei oloista voi koskaan tietää onko täällä muita rankemman pahoinvoinnin kourissa?
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Mulla onneksi pahoinvoinnit jäi sinne 7 viikolle. Nyt 10+2 ja aivan tuskaa nämä aamuvuorot ku tuntuu ettei herää ollenkaan .. Haahuilen vaa ympäriinsä ja kuulen mitä sattuu asiakkaitten sanovan. Muutenki oon aivan rättipoikki kokoajan. Kahviakaan ei mee alas ku se yks kuppi päivässä ja ennen juonu vähintään sen 6 kuppia päivässä :-D
Mulla alko etomiset joskus viikolla 7 ja viikot 8-11 oon oksentanut aamusta iltaan ja illasta aamuun. Nyt on päiväkohtasta jo, kotona levätessä menee ihan ookoo mut viikonloppunakin kaupoilla käyminen ja koiran pesu ja trimmaus oli liikaa, joten oksensin siis viikonlopun. Saati nyt tämä 8 tuntia päiväkodissa työskentelyä kun lepohetkiä ei juurikaan ole.. pelkään vaan ettei tämä nyt lopukkaan enää.
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Mirmeli, mulla vkot 6-9+2 oksentelua päivittäin. Sit alotin sen B6-vitamiinin ja olo parantunut merkittävästi! Oksennan välillä edelleen mutta nyt ei huono olo jatku vaan muulloin on normaali olo ja oon pystyny rueta syömään taas normaalisti. Eikä oksennuskaan tule enää päivittäin. Otan tota beko-strong vitamiinia 3krt/päivä. Katsoin että täysin samat b-vitamiinit löytyy mun raskausvalmisteesta mutta paljon pienemmällä annoksella ja ovat vesiliukoisia eli yliannostuksen vaaraa ei ole. Mä suosittelen ehdottomasti pahoinvoivia kokeilemaan, itse sain vinkin lääkäriltä kun hain sairaslomaa pahoinvointiin ja oon kyllä super kiitollinen kun olo parantunut! :)