Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis kun mä kokeilin päivällä tota dopplaria niin navan alla kuulu kunnon ääni ja sit tuolla oikeella puolella mahaa. Mutta voihan se olla vaan luuloharha. Mut en itte kyllä usko

Mä sekotin, sori. Muistin et sä olit tänää ultrassa :D meitin Rilli ainaki uiskenteli karkuun että syke vilahti aina välillä kunnes maltto navan kohdalla hänkin pysähtyä. Mutta aika huisia jos kaks kaverusta olis kyydissä ♡

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

No joo olis se jännää mut kun sekin oli sillein että ei olis niin nopeesti kerenny sinne. Mutta katottaa nt ultrassa sanotaan 5.2 mut kyl mä ainakin eka sen yhen haluisin. Mutta ei niistä kahestakaan haitaa ois

Mirmeli, mul on eilis illast asti ollu samantyyppistä jomotusta jne ja tänää jatkunu pitkin päivää niin et välil jomottaa ja juilii ja välil ei, lisäks tullu vähän ruskeeta vuotoa joten vähän epäilyttää vaikka noi jomotukset tms onki ihan normaaleja, saatan ehkä oman mielen rauhan takaamiseks soittaa neuvolaan huomen jos ei oo menny ohi

Ruttu: no toivottavasti ei ole sinullakaan mitään kummempaa. Mä onneks pääsen sinne ultraan niin selviää varmaan jotain.. en oo kyllä vuotanut pisaraakaan. Lääkäri eilen totes et voi olla suolistollistakin, kaipa kun ongelmia sillä saralla on mut on jotenki niin selkeesti kohdun ja munasarjojen kohdalla. Kerro sitten mitä neuvolasta sanottiin ja miten etenee. Tsemppiä!

En usko että sielä mitään vakavaa. Kyllä mä uskon että jos olis vakavaa niin jotain vuotoo tulis ja vähän enemmänkin :)

Onko teillä jotka ootte yli 10 viikon niin alkanu jo turvotus helpottamaan? Itellä on 9+2 menossa omien laskujen mukaan (en oo tosiaan käyny varhaisultrassa joten ennen nt:tä joka on viikolla 13 niin ei tuu tietoon oikeeta viikko määrää) On hankala ymmärtää tätä turvotuksen määrää. Maha on ku ilmapallo kokoajan. Silti paino tippunu sen pari kiloo! Mietityttää että millon tää loppuu? ei siinä mitään, kyllähän sitä tietää että tulee maha kasvamaan kun vauva kasvaa, mutta tämä ilmapallo olo kun ötökkä ei ole vielä ku mansikan kokonen niin on kyllä jotenki turhauttavaa :(

Kyllä mä iloitsisin kahdesta vaikka ehkä pitäis sulatella hetki. No mulla nyt on varmasti kyydissä vaan yksi mutta hoitojen aikana on joutunut miettimään myös monisikiö mahdollisuutta :)
Ja kyllä se jo tossa nt-ultrassa näkyis, varhaisultrassa ei välttämättä.

Reirei: mulla on tänään 12+0 ja turvotus on kadonnut. Olin ku ilmapallo viikoilla 6-10! Monet ihmettelikin että jopas on iso vatsa viikkoihin nähden mutta nyt on helpannu :) omat vaatteet ei päälle ole menny viikkoihin mutta ei oo kuulaa enää :p

Takaisin