Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apuva!
Aloitin eilen sen B6-vitamiinin ( ja kaikki muutkin B- vitamiinit siinä sivussa koska ei löytynyt oikean vahvuista valmistetta jossa ois pelkkä B6. Eli ostin tommosen beko-strong vitamiinin. Sitä B6 pitäs ottaa 10-25mgx 3/ vrk. Lääkärin suosituksesta siis tätä kokeilin. Otin eilen sen kolme ja tänä aamuna on eka aamu kun en oo 2,5 viikkoon oksentanut! Muurenkin olo ihan erilainen, pirteä.
No heti tietysti hiipii epäilys mieleen, eikai toi viramiini voi olla vaarallista vaaville? En ainakaan mistään löytänyt että olis ja apteekin täti vakuutti että ovat vesiliukoisia eli yliannostuksen vaaraa ei pitäs olla. Noh, sitten yritin ettiä äsken dopplerilla ääniä ja en saanut kun kerran käväsemään 120-135 sykkeen ehkä sekunniksi, sen jälkeen ei enää löytynyt kuin istukan suhinaa o_O
Arvasin että jos olo helpottaa niin heti alan epäillä. Oon kyllä yllättynyt tosta et voiko toi B6-vitamiini todella olla noin tehokas!? :eek:

Pitääpi kokeilla tota doppleria uudelleen tänään myöhemmin..

Tuosta some jutusta vielä, tunnun olevan poikkeus :D Minä olen karsinut fb kavereistani kaikki "puoli" tutut ja ihmiset joiden kanssa en ole muutenkaan tekemisissä, lähimmät löytyy ja kaikki sellaisia joiden kesken pystyn kyllä jakamaan vauvastani kuvia, mutta alaston kuvia ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa ei mihinkään!

Enkä usko että ainakaan ultra kuvien laittamisesta koituu kenellekkään mitään pahaa, tottakai sekin jokaisen oma asia haluaako jakaa :)

:sad001Lupasin laittaa tänne viestiä kun tuun ultrasta. Huonoja uutisia, kohdussa ei näkynyt mitään. Oli varmaan mennyt kesken ihan alussa. Kauhee olo!

Jaksamista Katinalle! Huomaa, kun vkot etenee ja monien ultrat olleet juuri tai pian tulossa. Meillä on perjantaina, kun viikkoja kasassa tasan 12. Ja jännittää ihan kauheesti, kun ei ole varhaisultraa tai edes sydänäänten kuuntelua vielä takana. Jotenkin tuntuu, että eihän siellä voi ees olla mitään. Toivotaan, että n. 5-senttinen alien kuitenkin löytyy :) To-pe-yönä ei kyllä paljon nukuta ja puoli päivää pitää jaksaa töissäkin ennen h-hetkeä...

Haha. Itse en vielä tiedä laitanko. Varmaan jonkun pienen mutta en nyt mitään hirveitä määriä, enkä varsinkaan alaston kuvia :) ja minun pitää keskustella sitten myöhemmin oman miehenkanssa :)

Voimia Katina! Meillä on viikon pääst eka ultra ja hyvin samoja ajatuksia kuin Sumulla ja veikkaan ajatusten herpaantuvan enemmän negatiiviseen suuntaan mitä lähempänä ultra on :D

Voi Katina, oon pahoillani ♡ hienoa että pidät lippua korkealla. Muista kuitenkin antaa itsellesi aikaa..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Voi Katina, voimia!!! :Heartred

Mulla on menossa rv 11+2 ja ensi viikolla on nt-utra. :nailbiting:

Mulla oli myös jouluna ihan runsasta vuotoa. Asia tutkittiin reilua viikkoa myöhemmin, kun verestä mitattiin hcg-pitoisuus. Pitoisuus vastasi oikeita viikkoja, joten olen nyt elänyt siinä uskossa, että mitään keskenmenoa ei jouluna tapahtunut. Vuotojen ja tulosten saamisen välillä oli loppujen lopuksi melkein KAKSI VIIKKOA kaikkien mahdollisten pyhien ja terkkarin käsitämättömien mokailujen takia. Ikinä ennen en ole ollut yhtä paskana, kun tällä joululomalla. Odottelu ja pahimman pelkäämien on kyllä paras kidutuskeino, jonka keksin. Hyi, onneksi se on takana.

Jouluisen verenvuodon ja nykysien oireetomuuden vuoksi odotan ultraa ihan hulluna. Epäilys siitä, että kaikki ei olekaan kunnossa on välillä iso.:sorry:

Takaisin