Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei vieläkään ole vuotoo vaikka kehitys pysähtyny. On se jännä ku kroppa ei halua luopua pikkusesta millään ku yrittää vaan sisällä pitää.

Mun flunssa on sen verran hellittänyt, että pääsen reissuun tänään :grin En varmaankaan matkan aikana ehdi täällä paljon käydä, joten toivottelen teille hyvää massun kasvatusta ja mä palailen tänne taas viikon päästä :)

Toi väliliha, niin kaikkein helpoiten pääset jos haluat että välilihaa ei leikata tai se ei repee niin ei kannata synnyttää puoli istuvassa asennossa :)

Wildside: en oikein tiedä mitä sanoa :( paljon jaksamista ♡

Salolle oikein rentouttavaa matkaa! Minne päin olette menossa?

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Niin, eihän kukaan varmaan halua että repee tai leikataan mutta mulla lähipiirissä ollut tilanteita joissa ei vaan voi valita jos vauva on ahdingossa. Esim. Äidilläni imukuppiyritys ja hätäsektio. Siinä ei paljon asentoja kysellä kun vauva pitää saada nopeesti ulos. Toki jos kaikki menee hyvin niin sitten mielellään valitsen itse ponnistusasennon jne. :)

Tietenkin mutta jos ponnistaa ja ei halua repeymiä tai mitään niin vähän niin kun sesonta asennossa on parhain silloin ponnistaa :)

Mäkin oon miettiny jo synnytystä. Kipu ei pelota mut se voinko luottaa hoitavaan henkilökuntaan ettei ne tee mulle mitään sellaista josta itse en tiedä. Myös stressaavat ihmiset vaikeuttaa mun rentoutumista. Hyvää matkaa salo ja wildside <3

Kun itsekin on hoitoalalla töissä niin luotto henkilökuntaan on hyvä. Uskon ettei mitään tehdä huvin vuoksi vaan kaikille toimenpiteille on syynsä. Enemmän jännittää oma kivunsietokyky, kun ei voi tietää etukäteen miltä ne todella kipeet supistukset tuntuu :)

No mä haluun kaikki maholliset kivun lievitykset vaan jos se on mahdollista. Ja mä haluan että multa kysytään eka ennen kun tehdään mitään päätöksiä :)

Mua taas jännittää synnytyksessä just se että voiko luottaa henkilökuntaan. Ei niinkään sen vuoksi, että tekeekö ne jotain mun tietämättä tms. ja siis luotan että kaikki toimenpiteet mihin päädytään, tehdään hyvästä syystä. Mut siis pelottaa, että en tule toimeen kätilön kanssa. Pahinta olis siis että se olis selvästi työhönsä kyllästynyt, ja kohtelis huonosti. Liikaa olen joskus lukenut jotain kauhukertomuksia vissiin:D

Ilmoitan nyt tännekin että jään pois tässä välissä. Meidän vauvojen matka päättyi jo viikolle 6. Huomenna tyhjennykseen sairaalaan :( Olisihan kaksoset ollu todella iso ylläri ja ilmeisesti kun harvinaisempi kaksosraskaus niin saattaa syy myös keskenmenoon. Kuhan tästä toivutaan niin uutta yritystä :)

Täälläkin olo on ollut hyvä jo pidemmän aikaa... Ja koko aikana en ole kärsinyt väsymyksestä. Ainoa mistä tiedän/tiesin, että olen raskaana edelleen on se, kun kävin parisen viikkoa sitten seulontaverikokeissa ja tulokset näin Omakannasta (siis enhän mä niistä mitään muuta ymmärtänyt kuin että ovat ok siihen nähden kun viimeksi olin tietämättäni jo saanut keskenmenon verikoetta otettaessa). No okei, rinnat ovat edelleen vähän arat, mutta eivät samalla tavalla kuin alussa. Ensi viikolla on np-ultra ja hermostuneisuus lisääntyy päivä päivältä. Kunpa kaikki olisi hyvin!

Takaisin