Blop: onnea ultrakuulumisista! :) meillä olis huomenna edessä ja jos kaikki näyttää hyvältä niin myös lopuille läheisille kertominen
Niin ja piti kysyä että onko täällä muita karvamahoja? Mulle on tullut pari viikkoa sitten lähes mustia karvoja vatsan keskiviivalle ihan rintojen välistä häpyluuhun asti :D
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Huomenna rv9. Mulla on rintoihin tullut vähän raskaus arpia. Pidän yölläkin urheilu liivejä että rinnat ei liikaa roiku..rinnat myös hilseilee vaikka oon rasvannut niitä ja nyt ne näyttää ihan äidin rinnoilta.
Minkä kokosia teidän pallerot on nt-ultrassa ollut ja mitkä oli viikot kun olitte? Tuntuu että meiän tyyppi on kovin iso,"tavallisessa" ultrakuvassa lukee että 10,1cm ja viikkoja on 11+4 (tänään 11+5) 4D-kuvassa taas lukee 6.8cm
Noi luvut ultrakuvassa tarkottaa mun mielestä sen laitteen tietoja millä on kuvaa otettu, siinä luetellaan myös jotain taajuuksia jne. Mulla ainakin hoitaja merkkasi Pienen pituuden neuvolakorttiin, mulla oli 41 mm kun viikkoja oli 11+0. Ton päästä peppuun pituuden mukaan ne viikot määritelläänkin.
Ahaa no nyt tuntuu vähän realistisemmalta mitalta,48mm Haha aattelin jo että tulee joku monsterivauva ja että ei todellakaan voi olla 10cm kokonen kaveri vielä! No nyt tunnen itteni vähän tyhmäksi
Höpö höpö, ei kaikkea voi tietää ja nythän asia selvis :)
Mulla on nyt pari päivää ollut lantionalueen kipuja, särkyä, nipistystä, jomotusta, kävellessä tärähdyskipua, ja kun virtsarakko tyhjenee niin tuntuu ku kramppais.. aamulla vatsaa/selkää särki ihan menkkamaisesti ja eivät nämä päivän mittaan helpottaneet ole juttelin kyllä eilen lääkärille mutta ei sanonut juuta eikä jaata.. ehkä kivut ja säryt kuuluu asiaan mutta vähän mietityttää.. no huomenna on ultra niin jos siellä sitten taas kyselis ja valittais
No vähän hämääviähän nuo ultrakuvaan merkatut mitat onkin, että ei ihmekään että sekoittaa Ja täällähän sitä on hyvä kysellä mitä vaan, kun usein aina joku tietää
Onko kellaan hermot tiukilla? Mulla on nyt viimeiset pari paivaa ollut huonohko olo ja kovasti vasyttaa ja hermot menee ihan koko ajan. Oon nyt kaks iltaa huutanut kurkku suorana partnerille kun tuntuu ettei se mitaan tajua ja tekee kaiken vaarin. Ittea harmittaa taa mesoaminen mutten oikein hillitse itseani. Ma yritin kuunnella dopplerilla muttei sieltakaan mitaan kuulunut. Ihme masis paalla. Tekis mieli pakata kamppeet ja lahtea Suomeen.
Mulla ettis eilen lääkäri sykettä aikas kauan ennen ku lopulta löysi. Itsellä tuli jo hetkellisesti sellanen olo että onko siellä ketään. Kyllä ne toukat siellä on :)