Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla 10+5 nyt. Ja kiloja senku tarttuu tähän jo ennestään rotevaan varteen. Vaikka liikunki paljon mutta sitä kompensoi sitten aivan jumalaton ruokahalu! Tällä hetkellä maistuis erityisesti lämmin pannari kera vaniljajäätelön :happy119 Nimittäin eilen erehdyttiin hernekeiton kyytipojaksi pannaria tekemään, joten jäi taas joku himo päälle..

Täällä 9+2 ja tosiaan pahoinvointi jatkuu ja pahenee :sour:
Muita oireita on valtava vatsaturvotus, rinnat kipeet, väsymys, repäisykivut ja häntäluun jomottelu. Mitään vuotoja ei oo mulla tullut. Nyt saikkua loppuviikko ja katsotaan sit mikä olotila on. Niin odotan sitä et alkais helpottaa ja vois taas syödä normaalia ruokaa! :) Mutta on tää joka oksennuksen arvoista, ihanaa olla raskaana ja kohta jo 10 viikkoa täynnä!

Kiitos kaikille.:Heartbigred Oon ihan luottavaisin mielin ja ajattelen vaan että huomenna me mennään katsoon meidän pikkusta ultraan ja kaikki on hyvin.

11+4, torstaina eka ultra! Jännittää ja pelottaa ihan hulluna! Nyt on vähän aikaa ollu ettei mitään oirei, ei nippailuja eikä etomista.

Täällä taas 9+3. Viikot tuntuu ihan älyttömän pitkiltä kun odotan nyt sitä 12 viikon etappia. Onneksi ke pääsee tarkastamaan pikkuisen tilanteen, toivon että kaikki on hyvin. :smiley-angelic001 Täällä kans pahoinvointia (onneks ei oksuja) ja närästystä. Onneks saan närästyslääkkeestä vähän apua. Muuten niitä repäisykipuja aivastaessa tai äkillisissä liikkeissä ja tissit aristaa ja kipuilee. Toivon tosiaan että tää ällötys menee ohi viikon parin sisällä, se vaikuttaa ihan yleiseen jaksamiseen ja oloon :(

Ai joo, ja väsyttää ihan megana.

Jemppo mullakaa ei oo enää mitään oireita ja keskiviikkona ultra. Pelottaa itteeniki et miten voiki olla niin normaali olo ku kaikilla muilla on pahoinvointia jne.. Tietysti olen tyytyväinen jos ei tulekkaan pahemmin mitään oireita mutta itse olen jo tainnut luopua toivosta että siellä ketään olisi. Ei vaan oo sellanen olo ja oon huomannu että välillä jopa unohdan olevani raskaana enkä ajattele vauvva asioita enää niin paljoo. Jotenki todella tyhjä olo valtasi mielen tuossa vkl.

Wildside ja muut oireettomat: Multa hävis kaikki oireet reilu viikko sitten ja silti pikkunen sydän sykki varhaisultrassa :Heartred Ja mäkin tosiaan kävin siellä ultrassa ihan sen takia, kun olin aivan satavarma, että ei siellä mitään vauvaa voi enää olla kun ei oo oireitakaan. Olo on täysin normaali lukuunottamatta vuosikymmenen flunssaa, joka iski viime viikon lopulla. Rinnatkin on ihan peruspehmeät eikä mitenkään kipeet. Vatsan turvotuksin on laantunut hieman ja maha on enemmän sellanen löllykkä, kun se aikasemmin on ollut aika pinkeä ja kiinteä. Ainoo muutos raskautta edeltävään aikaan, mikä on ja pysyy, on että hiukset rasvottuu todella paljon ja ne on pakko pestä päivittäin.

En todellakaan olon puolesta uskoisi olevani raskaana, jos en ois omin silmin pikkusta viime viikolla nähnyt. Mutta on se vaan vaikee nauttia tästä oireettomuudesta, kun takaraivossa on ajatus, että jos ei kaikki ookaan hyvin :confused:

Ehkä tää osaltaan valmistaa meitä äitiyteen. Tästä se huolehtiminen alkaa ja kestää hamaan loppuun asti :)

Toi on muuten mullakin toi hiusten rasvottuminen. Kun ilalla käyt suihkussa niin tuntuu että vois mennä aamulla uudellee. Että se tuntuu turhuttavalta. Mutta histen rasvottumen ei oo huono hiuksille mutta ei se kauniilta näytä :D

Kuplakamelin kanssa samat rv eli 8+4 eli LA on just elokuun lopussa 27.8.. Jos menee yli niin syysvauva. Horoskoopilta neitsyt kai.. Tykkäättekö lukea horoskooppeja. Mä en niistä paljon tiedä.

11+0, varmistui tänään ultrassa. Käytiin vetäsemässä miehen kanssa kunnon pihvit hyvien uutisten kunniaksi :grin

Mietin itsekin tuota samaa kuin salo84, että se huolissaan olo on jo alkanut ja niin sitä varmaan tulee aina olemaan huolissaan ettei vaan mitään lapselle sattuisi. Jotenkin sen kanssa varmaan vaan pitää oppia elämään ettei huoli tai pelko hallitse liikaa elämää ja ajatuksia. Mutta ymmärrän kyllä täysin kaikkia alkuviikkojen huolehtijoita, kuulun itse ihan samaan joukkoon.

Hiukset rasvoittuu nopeesti täälläkin! Pakko olla joku hormoonijuttu, ennen ihan hyvin pysty pesemään 2-3 päivän välein, nyt on pesua seuraavana päivänä jo ihan likaiset.

Wou missä sä Kyfi asut? :eek: Oon aina ihaillu susia ja suuri haave ois sellanen livenä luonnossa nähdä! :excited001

Tiiikeri soitko pihvin kypsana? Mun on niin ikava kunnon pihvia, ja kypsana ei vaan pysty.. :wtf:

Oli varmaan komee näky! :grin Miten koira reagoi? Mun siperianhusky ois varmaan juossut karkuun,kesällä pelkäs ketunhajua ja ääntä niin paljon ettei uskaltanut tulla lenkillä eteen päin :grin

Mut onneksi se oli panta susi eikä ei pantasusi kun ne on varmaan arvaamattomempia. Mä joka kertako se yritti tulla lähemmäs niin huusin et tuu. Niin se tais pelätä enemmän mua kun mä sitä :D kun oikeesti oon aika pöljä :D kun luulin eka sitä koiraksi

Takaisin