Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä paino tiopunut kilon verran nyt ihan muutamassa päivässä. Ite laitan kyllä pahoinvoinnin piikkiin tuon. Pahoinvointi nimityäin pahentunut nyt samassa ajassa.. Sen verran on vararavintoa että eipä haittaa vaik pari kiloa lähtiskin :grin

Mullakin tippunut paino noin kilon, tosin muutaman viikon aikana. Ihme kun ei enempää ku ruoka ei ole maistunu, ja oksennellukin olen lähes päivittäin.

Noniin, eka neuvola takana, paljon tuli lappusia ja vihkosia. Nyt on ultra-aikakin tiedossa ja muutkin ajat varattuna. Terkkarikin oli mukava, ihan siis kiva käynti.:)

Hei! Kysyn nyt täällä että onko kenelläkään tullut mitään verenvuotoa raskauden aikana? Itellä alko verenvuoto torstaina mut onneks huomenna on ultra. Nyt menossa 9+4.

Jemna kiva että jäi hyvä mieli :) Koskas ultra-aika on?

Katina, ei kyllä ole ollut mutta eikös se jossain määrin ole normaalia, joskin varmasti huolestuttavaa? Tuleeko verta paljon? Toivottavasti ultrassa on kaikki hyvin :) tulethan sitten kertomaan?

Ihan nyt yleinen kärryillä pysymisgallup: Millä viikoilla nyt kukakin menee? :D

Itse mennään 11+5. Heräsin puoli 3 ylävatsapolttoon, joka jatkuu edelleen.. :( tietenkin edesauttaa pahoinvointia ja olen oksennellut koko aamun niin että piti lähteä töistä kotiin.. eilen ahdoin itseeni kiinalaista, mahtoiko se ärsyttää kun jo illallä närästi. Eilen myös oli lantionalueen kipuja ja vieläkin vähän hellänä paikat, taitaa Rilli kasvattaa yksiötään :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä tänään 11+4 :)

Mulla meni pahoinvointi ohi joskus viikolla 9+, mutta nyt on tullut sellainen yö oksetus, kahtena iltana nukkumaan mennessä, tunnin verran kestävä oksetus :(

12+3 :)

Valilla tulee hetkellisesti paha olo, mut sellanen 24/7 huonovointisuus tuntuu kadonneen, jee! :)

Päivystyksessä sanoivat että kaikki on varmaan kunnossa. Mut huolestuttaa... Verta ei tuu paljoa eikä oo tullut koko aikana paljoa yks iso verihyytymä tuli pe pois. Eikä kivutkaan oo olleet pahoja. Huomenna toivottavasti kaikki selviää. Kerron sit mitä sanottiin.

Voi kun tuntuu, että muut huitelee jo pitkillä viikoilla! Meillä juhlitaan tänään viikkoja 9+5. :)

Mulla viikkoja 10+2. Utra-aika siis vasta 10.2., mitenhän sitä jaksas odottaa:D

Toivotaan, että Katinalla on huomenna kaikki hyvin ultrassa. Pidetään peukkuja!

Imme: Mulla samat 9+5 :) Kympin poksumista odotetaan kun kuuta nousevaa. Ajatella, että parin päivän päästä 1/4 raskaudesta jo takana! Toinen samanlainen ja sitten ollaan jo puolivälissä.

Mä oon nyt sairaslomalla loppuviikon flunssan takia. Olo on hieman kohentunut, mutta aika karseelta tuntuu edelleen. Keskiviikkona pitäisi käydä labrassa antamassa veri- ja virtsanäyte. Torstaina pitäis olla jo lentokunnossa o_OVakuutukset on kyllä kunnossa, jos pitää reissu peruuttaa, mutta viimeseen asti oon kyllä koneeseen nousemassa.

Täällä mennään 10+5 ja mul oli verenvuotoa viikko sit sunnuntaina, mut ei tosiaan mitään kummosia määriä, ei ollu mitää kipuja tms enkä soittanu ees neuvolaan. Ultraanki joutuu viel viikon verran odottelee, et mikä tuol mahassa on tilanne :) mut oottelen et tää eka kolmannes olis ohi ja tää väsymys rupeis helpottaa :)

Täällä vasta 8+4 ja sillä mahtuu vielä elokuisiin ;)
Eka neuvola olis huomenna ja saatiin onneks järkättyy niin että mieskin pääsee mukaan. Hieman silleen positiivisesti jännittää :)
Pahoinvointi on ollu todella kiusallista lähiviikkoina. Työni on todella fyysistä ja monesti on käynyt niin että edellisenä päivänä hyvältä maistunut eväs ei putoakaan enää seuraavana päivänä töissä :( onneksi jogurtti ja hedelmät sentään saa alas lähes aina...
Mulla löydettiin muuten varhaisultrassa keltarauhaskysta. Lääkäri lohdutteli että se yleensä puhkeaa itsestään, mutta voi kipuilla. Viime viikolla sitten yhtenä päivänä oli vähän väliä viiltäviä kipuja, mutta sen jälkeen ei mitään?!? Liekö sitten puhjennut...

Mulla viikot 9+5 myös ja keskiviikkona sit labraan. Ultra on 4.2. :) mulla pahoinvointi vaihtelee päivästä riippuen, eilen venyi aamupala sinne kymppiin asti ja alkoi yököttää, tänään heräsin klo 6.30 eikä mitään ongelmia :D eli ruokaa pitää vaan saada! ja tuntuu myös että aika päivästä riippuvaa on sekin mitä tekee mieli syödä...

Hyvät viikot kaikilla meneillään! :) vielä ku muistas vaan kaikki :p

Kuplakameli: mulla on sama ongelma sapuskojen kanssa. Edellisenä iltana tehty ruoka maistuu sen yhden kerran ja seuraavana päivänä jää eväslaatikkoon.. mullaki on sit jukurttii ja hedelmiä aina mukana.

Muutenkin mun ruokavalio on tällä hetkellä todella huono :/ ennen söin salaatteja päivittäin mutta nyt se on pahin inhokki ja oksennus on varma. On päiviä kun alas menee vaan se omena tai jukurtti.. atrian hampurilaisia on nyt jääkaapissa jos maistus mutta ei.. mehujäät menee.. tehdään silti ruokaa lähes päivittäin ja syön vaan sit sen mikä maistuu..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä menossa 9+3 ja seuraava ultra vasta 10.2. Oireita ollu kovin vähän alusta asti, mutta väsymys joka ollut ei kyllä vieläkään oo helpottanut :/ Varhaisultran jälkeen, kun raskaus varmistui, oon osannut olla onnellinen siitä ettei mulla oireile yökkäilyillä. Toivottavasti kaikki löytää jotain syötävää päivittäin!
Katina: toivotaan ultraan parasta, joskushan vuoto on ihan normaalia, niin varmasti sullakin...

Täällä mennään tänään rv 9+6, huomenna poksuu kymppi!

Huomenna meillä on myös ensimmäinen neuvola, ja np-ultraa odottelen jo aivan hulluna! Ilman doppleria olisinkin juossut luultavasti jo monessa varhaisultrassa :D

Katina: Noista harmittomista vuodoista (alku)raskauden aikana on niiiiiin paljon ollut juttua eri keskustelupalstoilla, että yhdessä vaiheessa olin peloissani kun itselläni EI ollut mitään vuotoja :D
En sitten tiedä mikä sisäinen rauhoittelumekanismi parin päivän päästä tuosta panikoinnista käynnistyi, sillä pientä punaista vuotoa tuli vessassa käydessä... :'D

Katina: Mulla oli ruskeaa vuotoa ja kerran veristäkin vuotoa,ja kaikki ollut hyvin :)

Mulla on nyt viikkoja 12+0 tai 11+1,se selviää huomenna nt-ultrassa :) Toivon että vieläkin on kaikki hyvin ja se pikkunen sielä kasvaa ja nähdään äidin ja isin pikkurakas sielä :love017

Takaisin