Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ku mä en muka löytänyt sieltä yhtäkään! Olinkohan sitten eri sivulla....

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on tuo Unbornheart doppleri, ostettiin verkkokaupasta. Hintaansa nähden ihan toimiva peli, saa liitettyä puhelimeen ja sinne tallennettua helposti sykkeitä eri viikoilta.

Mulla on vaivnnut vatsa todella paljon koko raskauden. On muutenkin hidas toimimaan ja nyt hidastui entisestään. Nyt on ollu muutaman päivän helpompi mutta valvoin ihan öitä vatsakipujen kanssa :/

Jos on ummetusta niin mä juon Marlin luumunektaarini mehua lasillisen aamuin illoin ja se on auttanut. Nyt riittää lasillinen enää. Nopeuttanut ei ole mutta kivut helpottaneet.

Pitää ittekin kokeilla :) kun se on ihan tuskaa ja varsinkin kun se tulee aina sillon kun pitäs ruveta nukkuu

Juu tiedän :/ ei toi mitää herkkuu oo varsinkaan jos oksettaa mut kyl sen lasillisen kestää :D

Mä oon kanssa miettinyt tuota dopplerin hankintaa, mutta mies ei oikein innostu. Ehkä me vaan odotellaan 1,5 viikkoa nt-ultraan...

Onko kenelläkään paino laskenut, vaikka kovaa pahoinvointia ei olisikaan? Mulla ei ole varsinaista pahoinvointia ollut enää noin pariin viikkoon. Tätä ennenkään pahoinvointi ei ole ollut mitenkään hirvittävän voimakasta, eikä estänyt suuremmin syömistä. Oksentanut en ole kertaakaan. Syön siis monipuolisesti ja reilusti, mutta silti paino on tippunut parisen kiloa, vaikka lähtöpainossakaan ei pahemmin ylimääräistä ollut.

Huomenna alkaa maaginen rv 12! :nailbiting:

Niinhän se kai alkaa. :) Jotenkin vaan ihmetyttää. Ehkä kroppa vaan tekee niin hirveesti duunia, että se ottaa kaiken ylimääräisen irti.

Kyl toi matkassa mukana oleva loinen vie kaiken. Toki mä oon oksentanu todella paljon mutta painokin kyllä on tippunut. Ja sekin vähä mitä saa syötyä taitaa mennä heti parempiin suihin, näläntunne on 24/7 :D

Takaisin