Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan alussa tuntui ihan kouristuksia päivän ajan kohdussa. Nyt silloin tällöin lievää jomotusta.
En oo liikaa jaksanut noista syömisistä stressata.. kerran viikossa karkki/sipsiöverit ja joskus menee ruokia mitä ei suositella. En jaksa uskoa, että pienet määrät mitenkään voi vaikuttaa, kunhan ei joka päivä syö suuria määriä.

Tää on jotenkin niin hienoo aikaa kun odottaa esikoistaan,mutta silti niiiin stressaavaa kun on ensimmäinen raskaus ja kaikki on uutta ja ei tiedä mikä on ns.normaalia ja mikä ei :nailbiting: Ja kaveri kysy,että ollaanko ajateltu että tehdään sitten toinen lyhyellä vai pitkällä aikavälillä :grin Vastasin,että kunhan nyt tästä selviän järjissäni niin ei ainakaa kymmeneen vuoteen :hilarious:

En usko kyllä minäkään noihin että pini määrä haittaa. Ja salmiakkia saa sydä kohtuudella kun melkein kaikki ruokia. Monessa varotetaan vaan sen listeria pakteerin vuoksi

Niinpä. On se hyvä olla tarkkana. Mä kuuntelen täällä pregnancy music :) ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

En tarkota pahalla marilee. Mutta ei se liikkumisesta varmaan monella johdu, kaikki raskaudet on erinlaisia. Mä harrastin ennen raskautta aluksi 4krt/viikossa salilla ja sit sen jälkeen 3 krt/ salilla ja lihas jumpassa. Joka päivä lenkeilyä. Ja nytkin yritän liikkua mahdollisimman paljon mitä syke antaa periksi. Mut silti mulla on voimakkaat pahoin voinnit. Ei mulla mitään muita oireita olekkaan. Että niin
Näinpä, oikeassa olet! Senpä takia kirjoitin alkuperäiseenkin tekstiin, ettei suinkaan tarkoita että tämä olisi ainoa syy :) Tietenkin kaikki ihmiset kuten raskaudetkin ovat erilaisia!! Yritin löytää jonkun selityksen (muun kuin sen kurjan vaihtoehdon) sille, että Wildsiden raskaus on täällä kertaa erilainen... Itse ainakin kuulen mielelläni huoliini myös niitä vähemmän huolestuttavia vaihtoehtoja, etenkin jos kyseinen tieto tullut vastaukseksi lääkäriltä omiin huoliini :)

Täällä kans kunnon himoliikkuja, jolla ollut järkyttävää pahoinvointia jo seitsemän viikkoa. Eikä loppua näy o_O

Mulla ollut pahoinvoinnit niin pahoina, että pitänyt jättää salitreenit nyt kokonaan. Odotan niin paljon sitä, että olo helpottaisi ja voisi taas elää normaalia elämää. Onneksi olen päässyt edes vähän juoksemaan, vaikka sekin ollut vähempää tän olon takia.

Mä en oo himoliikkuja mutta kolmen koiran omistajana ja niiden kanssa harrastavana ihmisenä on pakko olla vähän enemmän ku normi liikkuja..nyt on jääny muutamaksi viikoksi nekin kun tä pahoinvointi kaataa ihan täysin..
Liinuskalle myös jaksamista olojen kanssa! Toivotaan parempaa keskiraskautta :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Kaikille jaksamista kovasti! Täällä on nyt 3 vkoa sinnitelty pahoinvoinnin kanssa ja nyt loppuviikosta tuntunut et menee vaan pahemmaksi.
Mä kyllä suosittelen doppleria. Itse saan sillä mielenrauhan sillon kun mietin onko kaikki kunnossa. Meillä doppler jossa näyttö, niin sain jo 7+5 sykkeet käväsemään ruudulla ja nyt 9+0 ja pari kertaa kuullut ihan kunnon jumpsutuksen jo, esim. Tänä aamuna. Luulen että ton dopplerin tarve vähenee sit kun alkaa vauvan liikkeet tuntea päivittäin mutta siihen asti ainakin itestä tuntuu et saan siitä mielenrauhaa kun voin sykkeet tarkistaa :)
Mitään muuta ei olla hankittu, varmaan tossa puolivälissä aletaan enemmän hankintoja tehdä.

Täällä Mirmeli kanssa kaksi koiraa ja kyllä on isompi osa lenkityksistä jäänyt miehelle tän olon takia! Paljon tsemppiä sinnekin :Heartred

Ei millään malta pysyä pois kaikista lastentarvike verkkokaupoista :D Ja kyllä muuten harmittaa kun kaikissa kovat tammi-alet menossa eikä mitään vielä uskalla/halua ostaa! kahen kolmen kuukauden päästä ku pitää alkaa osteleen jo tavaraa pikkuhiljaa, niin arvatkaapa onko sillon missään aleja? ;) no ei oo :D Mielen kiinnolla odottelen myös verkkokaupan lastentarvike ja perhe osion avautumista maanantaina :) En ees tienny ennenku tekniikka hullu ukkoni naureskeli että nyt hänki voi ruveta katteleen vauva shoppailuja ku verkkokauppa.com alkaa myymään myös vauvojen tavaraa ;)

En tienny kyllä minäkään. Kyllä sitä ittäkin kattelee kaikkia sivuja. Mut jos malttas vielä ainakin kuukauden oottaa :)

Mistä olette dopplerit ostaneet ja onko jotain hyviksi havaittuja?

Mitä oloihin tulee niin oon oksentanut taas KOKO päivän ja samalla yritän saada migreeniä hallintaan mikä on mahdotonta panadoleilla.. viikkoja on 11+3 eikä voi kun toivoa että helppais jo...

Mä tulasin raskauskeijulta. On se iphone- sovellus ja toiminut hyvin. :)

Just kävin kattomassa raskauskeijulla. Pitänee miettiä..

Takaisin