Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kotihoidon tuesta; minä olen hakenut myös sitä eli kun 21.5 loppuu mulla äippäloma niin 22.5 alkaa kotihoidontuki pyörimään ja toukokuulta saan sen ajalta 22.5-31.5, ja sen kotihoidontuenhan saa vaikka pidät lomia..mulla on myös kesäloma heti äippäloman jälkeen ja sitten oon töistä virallisesti hoitovapaalla elokuun puoliväliin. Niin kauan saa sitä kotihoidontukea kun lapsi menee hoitoon. Meillä isi ja isovanhemmat hoitaa syksyn tyttöä niin ei vielä mene päivähoitoon, vasta 2017 tammikuussa.
Meillä on myös alettu ryömimään ja konttaaminenkin on ihan hilkulla :) eilen pääsi myös ekan kerran itekseen istumaan selällään ollessaan. Meillä tulee nyt hampaita urakalla, kaksi yhtäaikaa ylös, kiukkuisuutta on siis ollut ilmassa,huoh! Yötkin on muuttunut nyt 8kk täytettyään katkonaisiksi, heräilee pari kolme kertaa yössä ja tuttia pitää nostella..herää usein myös puoli viiden maissa aamulla ja maitoa täytyy antaa, vaikka 6kk:n jälkeen ei ole tarvinnut yösyöttöä. jatkaa onneksi usein unia vielä seiskaan tuon syötön jälkeen.
Ihanaa kun tulee kevät ja kesä, pääsee keinumaan puistoon ja muuta kivaa :)