Kuulostaa kyllä niin samanlaiselta meidän päivärytmi kuin mirmelillä. Paitsi pitkille päikkäreille rupee yleensä tuntia myöhemmin, mut muuten ihan samankuuloinen rytmi.:)
Miehen isä sanoi et nukutetaan liian pitkät päikkärit, herättää pitäis et riittää yöksi unta. Eka neuvo lapsen hoitoon liittyen, ollaan siis päästy vähällä, mutta pisti ärsyttämään kun omasta mielestä ei vauvaa pitäis herätellä kesken unien ja ei ole ennenkään yöuniin vaikuttanut. Sanoi tuon mun miehelle, ei mulle. Harmitti sitten kun mentiin käymään vähän kaupoissa ja vauva jäi miehen isän ja hänen naisystävän vahtimana nukkumaan vaunuihin, niin olivat herättäneet 2,5h jälkeen. :/ en oo varma mitä mies oli sanonut isälleen tuohon päikkäriasiaan sitten, kun ei hän enää itsekään muistanut, mut minun mielestä ei pitänyt olla ainakaan epäselvää se, et me ei haluta et herätetään kesken unien. Olis silti pitänyt ennen lähtöä ilmeisesti vielä kunnolla sanoa että ei tarvi herätellä. Eka kerta kun oli vauvalla lapsenvahti ja lähdettiin kahdestaan johonkin. Ei siinä, ihanaa kun olivat lapsenvahtina ja olis mahtava jos olisivat jatkossakin ja innoissaan sitä ehdottavat aina että he kyllä vahtivat että saadaan joskus omaa aikaa. Pikku juttuhan tämä todellakin oli, mutta kyllä sitä vaan toivoo että jos jättää lapsen hoitoon, niin vähän kunnioitetaan vanhempien tapoja hoitaa ja kasvattaa. Mekin just oltiin sanottu että yritetään pitää tietty päivärytmi, että ei yöunet ihan häiriinny.:/
Otin tän ensimmäisen neuvon oikeesti vähän turhan henkilökohtaisesti vissiin, pistetään väsymyksen ja alkavien menkkojen piikkiin! Ja nyt kun olen saanut vuodattaa, niin vois alkaa hyvillä mielin nukkumaan, kun tyttökin just nukahti!:D
Hyvää yötä kaikille!:)