Ootan ihan samaa vääntöä herkuista.:D oon kyllä jo aloittanut nyt puhumaan siitä, että me ei haluta opettaa pikkulasta karkin syöntiin. Tuntuu joskus et heti ollaan antamassa karkkia kun lapsella on hampaat joilla sitä syödä, vaikka lapsi ei itse ees olis vielä ynmärtänyt kiinnostua koko karkeista. Oon kuullut että ihan pikkuvauvalle on annettu karkkia ja kokista maistiaiseksi, en itse semmosta ymmärrä. Kyllä me itsekin pidetään herkuttelupäiviä, mut ei minun mielestä herkuttelua tarvitse alkaa lapselle ns. opettamaan. :)
Mä olen kuullut myös että puolivuotiaalla pitäis olla se viimeinen valvomispätkä ennen yöunia se 4h, sillä olen alkanut pikkuhiljaa herättelemään päikkäreiltä, jos pitkälle yli klo 17 nukkuu... Varovasti olen silloin herätellyt, ottanut vaunut sisälle ja vähän keventänyt vaatetusta. Mutts yleensä herää tyttö kyllä ihan itsekseen.
Mä olen kuullut myös että puolivuotiaalla pitäis olla se viimeinen valvomispätkä ennen yöunia se 4h, sillä olen alkanut pikkuhiljaa herättelemään päikkäreiltä, jos pitkälle yli klo 17 nukkuu... Varovasti olen silloin herätellyt, ottanut vaunut sisälle ja vähän keventänyt vaatetusta. Mutts yleensä herää tyttö kyllä ihan itsekseen.