Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo makin yritin eilen taas metsastaa syketta, kerran ehka kuulin sen hetken, kun samaan aikaan oman sykkeen kanssa kuului toinenkin, mutta sit kun yritin "tarkentaa" siihen toiseen niin se havisi taas. Hoh! :sorry:

Yolla kun pyorin sangyssa niin alkoi melkein ahdistaa ja sydan hakkasi ihan miljoonaa, en oikein tieda miksi, mutta ei tuntunut kovin kivalta.. :confused:

Ittellä on myös toi pahoinvointi mutta mulla se on että saataa olla hyvä olo sitten se yht äkkiä iskee

Mulla on viikkoja 8+6, huomenna siis tasan 9! Luultavasti vaavi vaan vaihtanut asentoa tai jtn. Kun kerran jo kuului kunnon jumpsutus ja nyt taas ei kuulu mitään muuta kun istukan suhinaa. Toki viikot vielä varhaiset ja onneks nyt aamullakin taas käväs se 120-140 syke pari kertaa ruudulla niin huojensi oloa. Tänään muuten paljon parempi olo kuin eilen! Syön just banaanilettuja kermavaahdolla ja musyikoilla ja vadelmilla :p
Kävin ennen aamupalaa vähän yökkäilee mut nyt ei onneks okseta ja olokin on pirteempi!

Mulla on viikkoja 10+5 tai 11+4,se selviää tiistaina nt-ultrassa :) Ja kyllä tätä oksettavaa oloo ja oksentelua on ollut,jostain rv.5 ehkä. Ei onneks mitään ylenpalttista,että vaan max 2 kertaa päivässä oksentanu. Mutta eilenkin söin aamulla kaks salmiakkia (mitä tekee niiiin paljon mieli koko ajan :grin) ja juoksin oksentaan. No sen jälkeen pysy loppu päivän kaikki ylhäällä. Ei kyllä ihan hirveesti ruoka oo maistunut raskauden aikana vielä..
Ja tää väsymys on jotain niin kauheeta! Ja siihen päälle unettomuus... No mutta kyllä tää tästä! :)

Kyllä mä uskon kun puoleen väliin päästää niin helpottaa, mut sit alkaa se että potkitaan kun yritetään nukkua :D

Mä aloin kuvitella että alkas jo pahoinvointi helpottaa ja söin tänään jopa ihmeen hyvän aamupalan. Sen jälkeen alkoikin etoa mut köllöttelemällä helpotti. Mut sit erehdyin nousemaan täyttämään tiskikonetta, ja joku siellä alkoi ällöttää. Siitä juoksujalkaa vessaan ja se siitä aamupalasta.:D Mulla tietyt ruuan hajut, jääkaapin avaaminen ja joskus syömisen ajatteleminenkin saa yökkäämään. Jospa tämä menee pian ohi, kun joskus saa kuulla niistä, jotka voi pahoin raskauden loppuun asti.

Voi kauhia :D no mulle tulee voimakkaista hajuista. Autojen hajuista kun ne ajaa ohi. Rahun hajusta. Ja tulee sellanen että meinaa yökätä

Mää en oo huomannu mitään tiettyä joka alkais yököttään :D aamusin oon nyt aina heti syöny kylmän mandariinin nii helpottanu kyllä :)! Iltasin sitten onki aamun eestä etovaa oloa..

Tuo olis kyllä kans kauheeta, jos pakokaasut ja muut hajut ulkona yököttäs, itsellä ulkoilu helpottaa oloa. Mulla muista kuin ruokaan liittyvistä hajuista ei tule ällötystä. Tai no, ehkä vähän tupakanhajusta.
Mitenhän pärjään ens viikolla töissä, nyt on saanut lomailla..

Mulla taas tekee aivan järjettömästi mieli tupakkaa! :mad: Oon nähnyt untakin että poltan ja ohjelmissakin jos joku sytyttää tupakan tai kaverit niin tulee olo että pakko saada! Oon syyskuussa lopettanut tupakoinnin,sen jälkeen muutaman kerran poltin. Mutta en todellakaan aio polttaa yhtäkään tupakkaa raskausaikana.

Kieltämättä haastava kombo nää univaikeudet plus hirmuinen väsymys. Mulle ainakin tulee normaalitilanteessakin paha olo, jos nukun syystä tai toisesta pitkään vain pari tuntia yössä. Siihen sit raskausväsy ja -olot päälle niin huh!

Ehkä aloitamme yölinja(ketju)n (meille) kukkujille!

Mirmeli ihanaa että teillä on viimein tärpännyt! Muistan sut joistain keskusteluista ajalta kun vielä itsellä oli aktiivinen yritys päällä. Toivon todella että teillä meneekaikki hyvin! :)

Oltiinpa täälä näpytelty monta sivua tekstiä het kun ei pariin päivään ole käynyt lukemassa ;)
Influenssarokotetta en ole ottanut, enkä ota.
Ostimme pari kk sitten 147 neliöisen omakotitalon Seinäjoelta. Aattelinkin silloin että kiva jos ei tulekaan lapsia, ompa tilaa olla kahden.. Onneksi onkin lisää asukkaita tulossa. :)

Takaisin